Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hippyman
    ****

    absence nějakého hlubšího příběhu mi nedovoluje dát plné hodnocení, takže až se mě někdo za dva měsíce zeptá, o čem to bylo, řeknu mu, že už ani nevím, ale slušně jsem se u toho (stejně jako zbytek natřískaného kina) bavil... dojmy prostě velmi dobré, mno, ten karel tam ale fakt bejt nemusel... :-) 80%(13.10.2008)

  • cheyene
    ***

    Jednoduchá komedie, která nepůsobí příliš strojeně a nemožně. Občas jsem se bavil, pocity po zhlédnutí neutrální, spíše příjemné, takže to vidím na 3*. Chybičky: 1) Oskar příjde ke svým rodičům, že pověsí záclony, přičemž mu matka odpoví, že už je pověsila Zuzana. Teprve později však vidíme scénu, jak je její snacha věší. 2) V klubu Velvet si Oskar objedná Mattoni, obsluha mu jí dá a nalije do skleničky. Po chvilce je ovšem sklenice prázdná a láhev opět plná.(13.2.2011)

  • novoten
    ***

    Povídky o manželství a sexu jsou kniha bez přehánění geniální. I proto to měl Nestyda od začátku prohrané, ale vyšel ze souboje s očekáváním relativně se ctí. Souvislý příběh totiž musel být přítomen, ale určitě bližší Oskarovi. Zuzanino počínání působí silně rozpačitě, tuctově a trochu bez pointy. Na scénáristickém papíře to mohlo být od Viewegha slibnější, takhle dost dobře nechápu, proč jsem měl tuhle linii sledovat. Nejsilnější momenty samozřejmě přicházejí, když se přímo objeví replika z povídky, jeden oblíbený příběh se propojí s jiným a překvapivě právě připsaná Nora je parádní vůdčí linkou. Zkrátka všechno alespoň zdánlivě funguje, ale na příliš mnoha místech jsem jasně cítil, že chybí něco navíc, o proměnlivosti nálad předlohy na několika řádcích ani nemluvě. A Hřebejk sice naštěstí definitivně zahodil dřívější masku spasitele české kinematografie, kterou si tak nepochopitelně přivlastnil, ale měl by se zamyslet nad svým šansonově-melancholickým komplexem. Ta vzájemná podobnost předkládaných hudebních prostředí už je alarmující.(9.11.2009)

  • AngelAngie
    ***

    Děj je velmi rozvláčněný, herci nejsou nijak výjimeční a to, co jsme od nich viděli v tomhle filmu, jsme viděli již několikrát. Přesto se mi film líbil a to hodně. Zcela vyprodaný kinosál mě šokoval! Je to úplně jiný film, než Hřebejk doposud natočil a jediné, co mi opravdu vadilo, byla přítomnost Gotta a přehnané zviditelnění sponzora Frekvence 1. // Viděno 2x.(1.11.2008)

  • igi B.
    *

    Svatá nestydo! Bosí duchem jsme přišli na svět... . . . Tak ještě že byl tenhle film obutej nejmenovaným botostrojem, že... Však ony ty jejich asijské boty už taky dávno stojí za hovno - mýty, legendy a tradice bez skrupulí (opo)míjeje... Každopádo bylo zajímavé v pauzách na reklamu sledovat upoutávky na jiné telenovácké kraviny - herecky to vychází na stejno, tady snad jen ta produkce díky logíčkám byla trošku více načančaná a řemeslníci prostě odvedli profesně rutinně svoji práci. Kapřík pak nechcípl a to je asi tak celá pointa téhle ukoptěné čudlácké nudy zas... No aspoň že byl ve filmu (byl to vůbec film nebo co?) tak >odvážně< dvakrát zmíněn "piss". Tak jednak teda pochcat Viewegha a druhak pochcat Hřebejka. - - - - - (Poprvé viděno 3.4.2010 na novácké chcankovizi, hodnocení 4509, komentář zde v marnostech přemnohý - 3.4.2010)(3.4.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace