Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jamal
    ***

    U mě dobrý (( ::, typická česká komedie, která vás nejen rozesměje, ale taky občas bude připravovat trošku o nervy.(25.10.2008)

  • Ruut
    ***

    Ale jen za tu scénu s učitelem v bordelu.(4.4.2010)

  • Bluntman
    **

    NOC PLNÁ FILMŮ. NESTYDA je z vieweghovských adaptací posledních let (ROMÁN PRO ŽENY, ÚČASTNÍCI ZÁJEZDU) jednoznačně nejlepší, protože všechny jejich zápory tlumí do přijatelné míry: od knižních dialogů, odporu k ženám až po scénkovitost, v nichž dvě scény spojuje jedna rozehraná a následně vypointovaná anekdota. Hřebejk se dovede obklopit profesiálním týmem, jenž z převážně televizně vypadajících snímků distribuovaných omylem v našich kinech udělá skutečně kinofilm. Platí to především pro kameru pracující dobře s hloubkou ostrosti, mimozáběrovým polem i více plány najednou a hudbu, která přechází z té, jež je součástí filmového fikčního světa, do té, která její součástí není (zde až za hranicí manýry, kdy se jako v KRÁSCE V NESNÁZÍCH film o ničem "prohudbuje" až k závěru + repetitivnost hudebních motivů je otravná). Jenže rezignace o snahu cokoliv vypovědět, "prostě" jen obrousit hrany a naservírovat bezproblémový, o nic se nesnažící a nic neříkající produkt, je rezignací tvůrčí, filmařskou a nakonec i diváckou. Závěrečný synekdochický obraz, v němž mrtvý kapr obživne a přendán z kádě do kalné vody plave dál, se tak dá brát i jako glosa celé Hřebejkovy tvorby.(21.10.2008)

  • Gilmour93
    ***

    Povrchní koláž hořkých životních etud z krize středního věku zaslintaná lacinými cameo výstupy a rozhlasovým product placementem. Adaptace obšousta Kvída mně unavují oči v psané i hrané formě, Macháček se svým šklebem už dávno odjel pryč malotraktorem, ale hlavní co mrzí je, že režisér Hřebejk má mnohem na víc, než jsou tyto populistické slepence na jedno použití, co se schovávají za sofistikovaný opar čerešní pod blúzkou. Pochopil jsem to správně, že ten, kdo se nesměje u představení divadla Sklep, je buď vylízané pako, nebo občan Maďarska..?(14.2.2011)

  • genetique
    ***

    Vyhlasujem pátranie po zmiznutej kvalite Hřebejkových filmov, ktorá má od filmu 'Pupendo' výrazne klesajúci charakter. Aj keď sa Jan svojimi filmami stále drží nad hranicou pozerateľnosti, už to jednoducho nie sú tie kúsky, čo bývalo. Už sa neteším na každý jeho ďalší film, pretože po ňom mi nezostáva nič iné, len prehlásiť, že to bol len nejaký 'ďalší' film, čo som videl a ničím mimoriadnym ma nezasiahol. Po filme 'Nestyda' som mal teda podobné pocity, doprevádzané pocitom obyčajnosti a rozpoltenosti, ktorá mi trošku pripomínala americký typ komerčnej komédie, ktorá chce byť stoj čo stoj nezávislá. Inovačné momenty a originalita rozhodne vo filme nechýbajú, niektoré scény oplývajú naozaj dobrými nápadmi a ani herci nezaspali na vavrínoch, len dokopy to akosi nefunguje. Jednotlivé aspekty nedávajú spolu ten dokonalý, jednoliaty celok, po ktorom by divák jasal. Naopak som len márne krútil hlavou nad vyprchaným potenciálom, ktorý mal scenár a ktorý (dúfam, že stále ešte) má režisér. 55%.(9.8.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace