Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Botič
    **

    A je to v toaletě! (Eko)Parodie, která uvízla na půli cesty s naprosto retardovaným smyslem pro humor ala Jde takhle blázen lesem a najde houbu. „Jé! Hele houba! Já do ní kopnu!“.... To, co se mi líbilo na prvních Autech je pryč, zato všechny zápory jsou zdvojnásobené a dovedené až na hranici únosnosti. Pokud za Cars 2 dostane PIXAR Oscara, tak to bude skutečně pouze ze setrvačnosti.(28.8.2011)

  • Foox
    ***

    Bohužel to jednou přijít muselo, Pixar má svůj první průměrný film. Pořád to není taková hrůza, stále Auta 2 stačí konkurenci. Je to hrozná škoda, když vidíte ty spousty skrytých vtípků a animaci opět dotaženou k dokonalosti, jen tomu tentokrát kraluje místy až dost těžko snesitelný Burák. Snad Lasseter pochopil že přes sequely cesta nevede. I přesto 70%, ale zaokrouhlených dolu.(8.9.2011)

  • Ruut
    ***

    Neúžasní Úžasňákovi ...(26.7.2011)

  • KevSpa
    **

    Pixar bez originálních nápadů, které u něj vedle skvělé animace byly vždy tím hlavním? Ano, asi to jednou přijít muselo. Ale takové pixarovské filmy přece nikdo z nás nechce.(18.8.2011)

  • Bluntman
    *****

    Mít dítě, pravděpodobně bych jí/mu musel vštípit, ať onu ódu na maloměšťáctví ("všude dobře, doma mezi burany nejlíp") a ukázkový příklad post-kolonialistické ideologie ("neměň se, ať se cizí kultura přizpůsobí /podřídí/ tobě") nepřijímá. Na druhou stranu bych asi nenašel lepší náhradu za špionská dobrodružství pro odrostlejší, protože formálně preciznější film z montážní linky studia Pixar ještě nevyjel. (Jsem si vědom nepatřičnosti přirovnání, jelikož filmy - na rozdíl od aut - nejsou seriové výrobky složené ze stejných komponentů, ale úvodní titulková mechanická kola, která do sebe zaklesnou, toto asociují.) Při srovnání nejenom s klasicky odvyprávěnou jedničkou, ale i ostatními pixarovskými počiny kladou AUTA 2 velké nároky na vstřebávání rychle dávkovaných informací a "usledování" všech narativních linií, kdy každá postava v rámci několika skupin má svou. Postava Buráka, která se stává hlavním hrdinou, svou nemotivovaností a popřením modelu vývoje navíc představuje něco nevídaného v jinak klasickém pixarovském universu.. a to nejenom svým petersellerovským humorem. Stylistická opojnost nepramení jenom z nápadité práce se zvukovou sloužkou a nevídaným nasvícením ploch, ale i - díky zapojení třetího rozměru - s organizováním narativně motivovaných akčních scén v prostoru; přitom se akce odehrává na několika úrovních a neni vedena jenom pohybem vpřed, nýbrž i zpět, do stran apod. dle úlohy postav ve vyprávění. Spousta problematických či sporných pasáží - např. xenofóbní humor a popření poselství o nutnosti zpomalit z prvního dílu - je navíc odůvodnitelná změnou žánru (příklonu se k šedesátkovým bondovkám) a potřebou dodržet jeho pravidla. To vede k natolik důslednému prokreslení fikčního světa dle určitých kulturních stereotypů, že nevadí absence lidí, protože ústředním ozvláštňujícím prvkem je přítomnost aut, která se již v bondovských, fantomasovských ad. žánrovkách stávala díky své nadstandardní výbavě autonomní bytosti.(3.8.2011)

  • - Porto Corsa je inspirováno městy jako Nice a Portofino. Závodní trať je založena na závodní dráze v Monaku. (HellFire)

  • - Ve filmu se také objevuje heslo, které se týká určitého detailu na voze Volkswagen Karmann Ghia. Heslo vymyslel Jay Ward, člen týmu Pixar, který na střední škole tento typ vozidla automobilu vlastnil. (dandislav1991)

  • - Během závodu v Anglii lze v hledišti zahlédnout ceduli s nápisem Lassetyre, což je dokaz na režiséra filmu, Johna Lassetera. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace