poster

Ty, já a my (festivalový název)

  • Indie

    U Me Aur Hum

Romantický

Indie, 2008, 180 min

Režie:

Ajay Devgan

Kamera:

Aseem Bajaj

Scénografie:

Samir Chanda
(další profese)
  • Tuax
    ****

    Poprvé jsem asi viděl Ajaye v absolutně neakční roli a zde navíc v tak dost vážném postavení. A líbil se mi. Kajol velmi univerzální herečka, která zde mohla svůj um plně využít v ztvárnění mnoha tváří, povah a proměn její postavy Piyi. Ostatní slavní herci zde jsou jen jako takové pohyblivější kulisy, v podstatě jsou atženi a proplouvají příběhem jen proto, aby tam byl taky někdo jiný než hlavní duo. Což není zrovna nejlepší dojem. Má ti slušnou stopáž, ale uběhlo mi to rychle a líbilo se mi, že to netlačí vyloženě na emoční stránku. Přišlo mi to citlivě pojmuté i zpracované. A rozhodně nebudu mít problém se na to kdykoliv podívat znovu, přesto mě mrzí naložení s vedlejšími postavami, tak nejdu na nejvyšší známku. Písničky zde bylo moc fajn, takové příjemné a hodně pěkné po obsahové stránce. Takže je to celkově nakonec pro mě docela milé překvapení a milé filmové pohlazení po duši. Co se mi taky líbilo, že spousta scén je nasnímaná v odrazu, stolu zrcadla atd. To bylo takové netradiční nasnímání scén.(8.1.2017)

  • NinadeL
    *****

    Celý rok od podzimu 2009 kraluje Bollywood v Oku, což je mi sympatické a je to i pro mě schůdnější než-li B festival a různá namátková představení z iniciativy B festivalu. Ty, já a my je osobitým přepisem hollywoodského filmu, kterému v americké verzi kraloval Ryan Gosling a Rachel McAdams, nyní se v hlavních rolí představí překrásná a velice talentovaná Kajol a Ajay Devgan, skutečný manželský pár. Bollywoodská verze samozřejmě hýří a rozdává v maximálním množství přehršel emocí a tanec (za nejzdařilejší píseň považuji Jee Le, pěkné byly i Saiyaan a Phatte). V umné symbióze ale s výborným dramatem a velice silnou hlavní zápletkou. Tak dokonalý zážitek z pointy jsem zažila v minulosti jen díky baronu Münchhausenovi. Proto promíjím práci kameramana, který mohl dát vale stylu nutícímu k závrati. Konečně prostředí luxusní výletní lodi je samo o sobě vizuálně inspirativní až dost. A samozřejmě nebylo vhodně pracováno s dvojí časovou rovinou v rozmezí 25 let (kostýmy a výprava nebyly rozlišeny byť jen minimálně), což se ale ve výsledku ukázalo jako překvapivé plus a mohla jsem tak absolutně prožít pohádku o stále nově nacházené lásce k jediné ženě. #bollywoodvoku(22.2.2010)

  • Aljak
    ***

    Námetovo krásne, no spracovanie až tak neoslnilo. Ajay Devgan je naozaj vynikajúci herec, ale na režisérskej stoličke mu to až tak nešlo (či len ja mám taký pocit?). Keby sa tohto filmu a scenára ujal niekto iný, možno by to dosiahlo väčšie úspechy. Nič to ale nemení na fakte, že príbeh ma chytil za srdce a miestami som mal slzy naozaj na krajíčku. Ocenil by som však oveľa viac drámy a menej toho srdcervúceho pátosu, do ktorého bol celý film po tom ústrednom zlome priam zabalený. Na druhú stranu, psychologický vývoj postáv tu bol naozaj na úrovni. Škoda toho slabšieho začiatku a viacerých slabších fáz počas filmu.(4.12.2016)

  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $1,028,191Tržby Celosvetovo $10,948,019(23.4.2010)

  • malamia
    ****

    4tyři hvězdičky pro herce, 0 pro režiji.... Ajay asi má hrát ne režírovat. Příběh super, ani ten originál (The Notebook) tolik neokopírovali, ale to zpracování...(21.3.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace