poster

Veni, vidi, vici

  • slovenský

    Milujem ťa viac

  • anglický

    Veni, Vidi, Vici

Komedie / Romantický / Sportovní

Česko, 2009, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • HellFire

    Je s podivem, do čeho jsou schopni lidé narvat peníze. To je raději mohly vyhodit z letadla a udělali by líp.(11.8.2009)

  • MáŠa
    *

    Hodně nepovedená věc trpící hlavně naprosto debilním scénářem, který snad zařadit do nějaký červený knihovny pro nablblý třináctky, nebo nevim, protože je to fakt nehorázně kýčovitý, a co víc, vůbec se tu tvůrcům nedaří tuhle kýčovitost nějak zakrýt, aby z toho tak nečišila. A co se týče toho prostředí golfu, to taky nevim, co si autor myslel, ale nějaké golfové turnaje v tíhle republice veřejnost asi moc nesleduje, tak nevim, že si tady tvůrci zkouší hrát na nějakýho Milana Baroše nebo koho.(4.12.2009)

  • JFL
    *

    VVV je špatný film, ale veskrze pozoruhodný projekt. Jako film je to žánrově naprosto nezvládnuté. Ač propagováno jako „romantická komedie z prostředí golfu“, romantické to není, komedie také ne (plný, ale tichý sál mluví za vše) a prostředí golfu je tam jen částečně. Příběhem má film nejblíže „zdokonalovacím outsiderským snímkům“, kde v sobě looser či outsider objeví talent pro určitou činnost (nejčastěji sportovní) a navzdory nepřízni okolí ve finále uspěje. Bohužel ale ani v tomto směru VVV nefunguje, neboť je pojato jako tuctový televizní sitcom. Vyprávění se ve vleku cameo rolí a product placementu jen na základě odškrtávacího seznamu řadí za sebou schematické a dramaturgicky až drze nemotivované scény s toporně deklamovanými dialogy. Pouze ve chvílích, kdy se postavy ocitají v exteriérech, jakoby filmaři ožili a dokázali scény povznést za úroveň studiové umělosti. Co na tom, že se zmůžou jen na reklamní estetiku – to je pořád v české kinematografii nadstandard. Jenže to vše nemá vůbec u VVV smysl, protože to totiž není film, nýbrž důmyslný mediálně orientovaný projekt. Není vůbec náhodou, že neexistují žádné fotky z filmu, pouze promo fotky s pózujícími aktéry a to spíš než z placu tak z PR akcí (viz také zdejší sekce Galerie). VVV představuje výsledek snahy uživit na určitou dobu spoustu lidí, což se snaží maskovat a zároveň omlouvat ve filmovém příběhu. Ten se točí okolo postoje, že aby člověk neskončil na ulici a měl co do pusy, musí se kurvit, ale to především proto, že takový je svět kolem nás. VVV vzniklo bez podpory Fondu pro rozvoj kinematografie, ale zato má kupu soukromých sponzorů, že se stěží vejdou na plakát, a honosí se řadou jmen, která se mohou točit v bulváru a společenských časopisech (od Jitky Kocurové přes Karla Gotta po Radka Johna). 1:0 pro tvůrce vůči sociálce, médiím, ale také divákům, žánru a kinematografii.(3.8.2009)

  • Hismael
    *

    Nakonec to není tak hrozný jak jsem si původně myslel. Na odpad to nevidím. Děj je od poloviny dost předvídatelný a role Kocurové je příšerně kýčovitá stejně jako role Noska. Nejlepší byl Klepl a možná Postránecký. Celý film je vymyšlený tak, aby se do něj dalo nacpat co nejvíc skrytých reklam. Nic podobného jsem ještě neviděl. Tolik skrytých reklam nemá snad žádný film! Možná to je odpověď na otázku proč vlastně tenhle film vzniknul a kdo ho zaplatil. Autoři si asi mysleli, že když tam nacpou víc známějších herců i s Gottem, tak to někoho naláká. Dost možná že i nalákalo. Výsledek to ale vůbec nijak nezměnilo. Je to prostě komedie bez vtipu, klišé romantika, milion reklam a trochu golfu.(13.8.2010)

  • Gemini
    *

    Extrémní produkto a bulváro-celebritoplacementový terorismus, brought to you by Karel Janák, zvěstovatel moderních trendů (alespoň podle jeho vlastního vnitřního přesvědčení). Položíte-li si otázku, proč je děj tak zoufale slabomyslný a nelogický, budiž vám odpovědí za prvé: že celou tuhle věc zaštiťoval právě ten Mr. Janák, který je dodnes přesvědčen, že svými Snowboarďáky (2004) učinil z "okrajového adrenalinového sportu pro pár vyvolených" (v roce 2004!!!) "masovou záležitost" - což jak doufal, mělo díky Veni, Vidi, Vici potkat i golf, omg. A za druhé: že si všichni herci a štáb natáčení mocinky moc užili, nejvíc Sandra Nováková, která si tady narazila producenta Nejedlého (ke kterému zahořela čistou nefalšovanou láskou od srdíčka, jak jinak;)). Byli jste varováni... tohle je čiré české filmové ZLO. Zdá se, že nejzajímavější rolí Filipa Tomsy (to je ten jak si ho nikdo nepamatuje z Kvasky, kde měl taky hlavní roli) bude reklama na krekry TUC:) Zbytečných, na divákovu šrajtofli odporně nalíčených a pro mozkové buňky smrtelně nebezpečných 20%.(2.5.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace