poster

Hitchcock

  • USA

    Hitchcock

  • Slovensko

    Hitchcock

  • Velká Británie

    Hitchcock

Životopisný / Drama

USA, 2012, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • nunka
    ***

    Film o jednej veľkej životnej etape Alfreda Hitchcocka. "Majster napätia" má síce zvláštnu filmovú formu (verím, že maskéri odviedli svoju prácu najlepšie ako vedeli), no oči Anthony Hopkinsa sú tak výrazné, že mi stále pripomínali len jednu osobu, ktorou je on sám. Biografické fakty sú servírované trochu neobvykle, tak, že sa prelíniajú pasáže z rodinného života a z nakrúcania. Celé to príjemne odsýpa.(2.7.2013)

  • imf
    ***

    Kdo viděl Sašův Anvil, toho pravděpodobně nepřekvapí, že má všechny dokumentární esa v rukávu už od první minuty a nelekne se ani korpulentního Hitchcockova ega, ani potřeby načrtnout iluzi starého dobrého Hollywoodu. Obojí mu vychází tak nenuceně, že si dobrou půl hodinu odmítáte připustit, že se vlastně nic zajímavého neděje. Fanoušci Hitche, koupelen a kultovního hudebního podkresu mají samozřejmě výhodu, ale pokud vyloženě nemáte potřebu lézt Almě a Alfredovi pod peřinu, čeká vás jen oživlá Wikipedie, zpestřená přepálenými rtěnkami a třípatrovým výrony kadeřnického umu. A čím víc v Hitchcockovi vidíte, tím víc vám to přijde prázdné (jinými slovy Douglasovo hodnocení plně chápu).(12.1.2013)

  • TeeAge
    ***

    || Scenár: John J. McLaughlin | Hudba: Danny Elfman | Produkcia: Ivan Reitman, Tom Pollock, Joe Medjuck, Alan Barnette, Tom Thayer | Distribúcia: Fox Searchlight Pictures | Štúdio: The Montecito Picture Company, Cold Spring Pictures | Tržby: 23,570,541 $ || Skromný film, ktorý nám dáva nahliadnuť do súkromného života a oborového zákulisia určitej etapy života Hitchcocka. Paradoxne sa dozvedáme len minimum o jeho pracovných postupoch a tiež palete celoživotného diela. Je to skôr rámovaný film vo svojom vlastnom svete na minimálne jedno videnie. Scéna s nožom v jeho ruke ťažko vládne, a ukazuje, že režisér by mal byť vždy najlepším hercom na place. 70% | Blu-Ray, THX, EN DTS |(24.11.2013)

  • Enšpígl
    ****

    Alfred Hitchcock je pro mě největší omyl světové kinematografie, viděl jsem od něj asi pět filmů a co film to sračka max. polosračka a o jeho život se zajímám asi stejně jako o život veverky obecné na krkonošku. V rámci projektu filmová výzva od uživatele malarkey mě však tenhle film přístál do přehrávače. Utěšoval jsem se, že když nic, tak se alespoň pokochám hereckým výkonem jednotlivých představitelů a tu zbožňovanou plešku nějak přežiju. Spletl jsem se, kdyby film neobsahoval Alfredovi snové vize měl nakročeno k absolutnímu hodnocení. Možná paradoxně má Hitchcockovská neznalost mně umožnila sledovat film se zájmem, zejména vztah k jeho pani a pracovní zarputilost byly labužnické dějové složky. Vynikající scéna ve které Alfréd v předsálí kina čeká na reakce publika na klíčovou scénu svého filmu je absolutním vrcholem celého filmu, protože není nic krásnější než člověk, který filmem prostě žije. Na kvalitním filmovém zážitku mají velký podíl i herecký výkony, oni už ty jména mluví za vše, režisér zjevně sázel na jistotu. Anthonyho s Helen podezírám zda náhdou jejich jména nejsou jen pseudonymy a ty skutečná Alfred a Almy před veřejností tají, dokonale přesný jsou však i všechny vedlejší role.Výborná práce a to říká někdo, komu jméno Alfred Hitchcock moc neříká a je mu šumák.(20.8.2016)

  • flanker.27
    ***

    Takový ten kvalitní, důstojný a decentní standard, posílený ovšem o vynikající herce. A hlavně jsem po shlédnutí dostal chuť podívat se na Psycho...(2.3.2014)

  • - Můžete si všimnout, že v celém filmu je  Alfred Hitchcock (Anthony Hopkins) oblečen pouze do černobílé kombinace barev, kromě pyžama, které má jednou barvu červenou a podruhé tmavě modrou. (klarika)

  • - Anthony Hopkins, představitel Hitchcocka, docházel i na konkurzy ostatních herců, aby s nimi mohl odříkávat společné repliky, přestože se mohlo někdy jednat i o pouhou jednu jeho větu. (Brousitch)

  • - Ve filmu se objevuje, jak je filmována první scénu z filmu Psycho (1960), která se odehrává v motelu. Ve skutečnosti byla první natáčení scéně zmíněného thrilleru ta, ve které Marion (Janet Leigh) mluví s policistou. (NormanBates)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace