poster

TRON: Legacy 3D

  • Česko

    TRON: Dědictví

    (neoficiální název)
  • USA

    TRON: Legacy

  • Slovensko

    Tron: Dedičstvo

  • Velká Británie

    TRON: Legacy

Sci-Fi / Akční / Thriller / Dobrodružný

USA, 2010, 125 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marigold
    **

    Vousatý Jeff umí být fajn. Počítačový Jeff je gumák (skoro takový jako ten nordický model z reklamy na luxusní parfémy v hlavní roli). Ke své škodě má v sobě Tron mnohem více gumáka než vousáče. Jako vizuální hračička plná odlesků a světelných kontrastů koukatelné, bohužel pod technickým provedením už je jen hromada nudných opisů skutečných mistrů imaginace. Tron žádnou vlastní nemá, jen tu vypůjčenou. Navíc nepříliš bujnou. Ale v letošní konkurenci "pass", nikoli "fail". P.S. Oproti původnímu filmu fail ve všech kategoriích, s výjimkou těch technických, samozřejmě.(10.12.2010)

  • Tetsuo
    *****

    Fascinující podívaná, která je navíc úvahou o dokonalosti umění a fikčních světů. A jinak unikátní film propojující obraz a zvuk způsobem, kdy je těžké určit, co je vlastně dominantní. ______________________ Mezi IMAX verzí a 3D verzí pro normální kina je rozdíl zážitku tak třetinový, možná větší. V normální 3D projekci je obraz příliš tmavý, neostrý (tváře jsou až rozrastrované), zvuk MNOHEM slabší. V IMAX verzi je obraz křišťálově čistý a přehledný i v tmavých záběrech, zvuk je intenzivnější a hudba vnáší do děje silné emoce. _________________ Může se to zdát jako prkotina nebo důkaz toho, že Tron stojí čistě na technologii. Jenomže technologie má vliv na styl a styl má vliv na emoce. Koukat se na Trona v normální 3D projekci nebo dokonce 2D projekci je rozdíl jako mezi tím, když jste na technopárty, nebo si pustíte nějaké techno z kazeťáků (ano, z kazeťáku, žádného vinylu přes bedny nebo MP3 do sluchátek.) Tímto chápu i všechny zklamané diváky...(17.12.2010)

  • POMO
    ****

    Viete si predstaviť, čím mohol byť tento technologicko-dizajnérsky skvost, keby spĺňal isté kritériá, ktoré akosi automaticky od filmov vyžadujeme? Tým, čím by bol film s hutným a hlbokým príbehom, keby sa v imaginárnosti, dizajnérskej nápaditosti a futuristickom vizionárstve vyrovnal TRONovi. Všímajte si detaily (palubné dosky lietajúcich korábov, dizajn motoriek, krivky svietiacich lemovaní kostýmov či rozpadnutie/rozpixelovanie „figúrok“ po zásahu diskom), zasadenie týchto detailov do plynulosti jázd, lietania a bojových baletov, a synchronizáciu tohto elegantného vizuálneho tanca s majestátnou elektronickou *HUDBOU* (“Daft Punk would like to thank Hans Zimmer, John Powell and Harry Gregson-Williams” ;-). Hlášky typu „You gotta be kidding me“ proste ignorujte a nechajte sa slastne zviesť odpoveďou „Pripútaj sa!“ na otázku „Ako sa voláš?“ Nech už TRON: Legacy je či nie je blbina, je to filmová udalosť, jediný film svojho druhu a bude napodobovaný.(17.12.2010)

  • Lima
    **

    Chvílemi člověku přichází na mysl slova o ´triumfu filmového designu´, ale ta nuda vše spolehlivě přebíjí. Z 3D okouzlení jsem, coby divák, už dávno vystřízlivěl a nový Tron už nemá co více nabídnout. Ani příběhově, ani vypravěčsky, přízviska jako „strhující“, či aspoň „zajímavý“ v Kosinskiho světě nemají co dělat. Starý Tron jsem si užil nesrovnatelně více, i s jeho jednoduchou osmibitovou grafikou.(10.1.2011)

  • T2
    ****

    Rozpočet $170miliónovTržby USA $172,062,763Tržby Celosvetovo $398,462,763Tržby za predaj Blu-ray v USA $34,814,864 //počet predaných kusov 1,433,254Tržby za predaj DVD v USA $26,904,925 //počet predaných kusov 1,501,472║ Vizuálne obžerstvo a burácajúca hudba pripomínajúca tú z filmu Počiatok, pekné dievčence, slušná akcia, triky sú ozdbou filmu ale rozpačitý príbeh a chladné znejúce postavy trošku podtrhávajú zázemie filmu, osobne viac mi zapasoval staručký TRON(1982). /80%/(22.4.2011)

  • - Budova Flynovy Arkády, která se objevila již v původním filmu Tron (1982), je ve skutečnosti Hull Building v Culver City v Kalifornii. Když se v roce 2009 natáčel TRON: Legacy, celá lokace a její okolí vypadaly velice odlišně. Tvůrci tak pečlivě vytvořili původní interiéry a část exteriéru ve Vancouveru a zbytek vyplnili pomocí CGI. (Caszidy)

  • - Dizajn superrýchlych svetelných motoriek vytvoril nemecký návrhár a futurista Daniel Simon. Hoci film vznikal prevažne v počítači, vyrobili aj realistický model motorky a už má za sebou niekoľko technických výstav. (krasomama)

  • - Olivia Wilde jako jediná nemusela při natáčení nosit kontaktní čočky. (R´Hell)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace