Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mahalik
    ****

    Nezávislost, bisexualita, chlast, fet, básně. Miluju básníky! Jsou to osoby, který pohlížejí na svět skrze vlastní rýmy, jsou to nepochopené bytosti, jejichž lyrická aura září v dáli, jsou nepopsatelní. Je vůbec v lidských možnostech vykonstruovat film o těchto lidech, aniž by byl tupou knihou beze slov? Tomáš Mašín to vzal z pohledu básníka. Ze svého úhlu pohledu. Egona Bondyho zprovoznil pomocí extravagance a umu nepoznanému. Světu navzdory. Přiznám se, že ač na mě film po projekci nenechal stopu vytesanou, jsem přesvědčen, že jeho chvíle přijde. A že bude stejně nezapomenutelná jako Bondyho básně, jako výkon Kryštofa Hádka. Děkuju, Honzíku, chci to ještě jednou ;)(19.12.2009)

  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $502,475(24.8.2010)

  • Bluntman
    **

    3 SEZÓNY V PEKLE s něžnou opatrností prdí, a proto jsem se z nich na rozdíl od ostatních neposral: http://bluntman.bloguje.cz/825613-nenacechrane-prdenicko-3-sezon-v-pekle.php .(26.11.2009)

  • Gilmour93
    ***

    „Reklamu na hovno dnes v telke dávajú, každý z nás spozornie len čo zbadá ju..“ Mašínův debut lze rozdělit do dvou, na tuzemské poměry nadprůměrnou formou protkaných, částí. V první bohémský a účelně nesympatický floutek Ivan Heinz příživnicky básní životem, načež je ve druhé pohlcen historicky nechvalně známým obdobím hluboké mysofilie, aneb: "dandy, ó, dandy, osmačtyřicátý je konec srandy." Pominu-li skutečnost, že Hádek do své role nedorostl (nebo ji přerostl ?) a Huba mu opakem jeho velkohubosti dává herecky přes hubu, vidím hlavní nesoulad v tom, že autor se sice po vzoru hlavního hrdiny snaží "jít svou vlastní cestou", ale jaksi zapomněl na chování nespoutaného básníka, který se mylně nespolehne na rozum místo citu. Nehledě na to, že točit o boji individuality proti jakémukoliv systému z pozice reklamního klipaře a k tomu za 80 míčů, mi přijde jako kapánek pokrytecký počin. „Možete ho zohnat´ len pod rukou, nádherne hovno z hor (Kavčích)..“(18.5.2011)

  • tahit
    ***

    Základní myšlenka, zachycení doby únorových událostí v její tragice, je pro film přitažlivá. Jsem na vahách, nevím, zda film chválit nebo hanit. Nápad, ten tu je, herci slušní, chmurný obraz temné minulosti taky. Příběh se samozřejmě tváří očividně hlubokomyslně. Soukromé drama ústřední dvojice a celá klenba děje se snaží umělecky komunikovat obrazovou řečí. Na druhé straně mě ladění příběhu až tak moc neoslovilo. Umožňovalo vnímat jen pouhé fragmenty průšvihů a pohřbených nadějí osudového období zmíněné dvojice. V případě tohoto filmu jsem trochu na rozpacích jak hodnotit. Takže co s tím? Zatím dám jen ***(24.10.2010)

  • - Byt Jany byl vytvořen v domě na rohu Senovážného náměstí a Jindřišské ulici, kde dříve bydlela i známá česká herečka Adina Mandlová. (Taninaca)

  • - Jediný herec, o jehož obsazení měl režisér jasno hned od začátku, byl Ivan Kraus. Hádka si vybral až později. „Chtěl jsem dobrého herce. A jejich okruh je v Čechách hodně úzký. Potřeboval jsem někoho, kdo je schopen zahrát devatenáctiletého chlapce, a sám měl přitom už větší herecké zkušenosti. A to bylo ještě složitější. Takže volba byla nakonec poměrně jasná," vypráví Mašín(Zdroj: plzensky.denik.cz) (nicolcat)

  • - Hlavní ženskou roli měla hrát neokoukaná tvář. Proto byla herečka hledána v cizině, nejprve na Slovensku a poté v Polsku. Měla mluvit slovanský jazykem kvůli melodičnosti spojené s jejím pozdějším dabingem. Proto byla nakonec vybraná do role Jany Frankové polská herečka Karolina Gruszka. (zdeny99)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace