Diskuze k filmu (1 152)

<< předchozí 1 2 3 4 15 30 44 58
    • 18.1.2012  11:45
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Kocka byla ve Firefly, kdyz najednou mela poustet hruzu, byl to des. Woolsey mel vyznam, kdyz obcas strasil s rozpoctem a daval nejevo, ze i SG ma byrokraticky rozmer. Ale dat te postave roli velitele byl zoufalej tah, kterej absolutne nevysel. Asi jako jmenovat O'Neilla zdravotnikem.

    • 18.1.2012  11:15
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Myslíš tím, že z Woolseyho, kterej měl být super oživením, udělali prostě dalšího hodnýho velitele, protože to ve StarGate ani jinak nejde? :-) Jo, to bylo trošku trapný no...

     

    Orici jsem to odpustil, protože to je fakt kočka :-)  To mi nějak vůbec nevadilo...

    • 18.1.2012  00:11
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Největší přešlap co se postav týče byl pro mě Woolsey jako velitel Atlantisu. Dodnes nevím, jestli to měl být pokus o vtip nebo co. Z ním v těsném závěsu obsazení Orici. V prvním případě totálně selhal typ postavy v nové roli, v druhém obsazení postavy selhalo s typem herečky. Zbytek se dal vždycky nějak překousnout, u Universe pochybuju, že i s lepšími postavami/herci by se něco změnilo, protože tam je problém zakopaný už ve scénáři.

    • 17.1.2012  19:13
    rossi001
    (hodnocení, komentáře)

    Ja nemel rad rovnez Becketa a taky Teylu!v SGU jsme nemel rad moc Chloe,ale pozdeji uz ke konci byla stravitelnejsi.I Wrayovou jsem moc nemusel. Rushe zboznuju a Greer se taky dal :-). Ke konci SG1 byly bozi postava Vala, u ni jsme se nasmal..:-Dviz treba epizoda 200.. :-D

    • 17.1.2012  16:07
    sankacoffee
    (hodnocení, komentáře)

    Nejzbytečnější osůbka tam byla ta snědá ženská, co s nima pak skorem od začátku furt chodila...no ženská verze Tielka bez jakéhokoli charisma.

    • 16.1.2012  21:09
    Yenda.F
    (hodnocení, komentáře)

    Nevada: To s tebou na 100% souhlasím! :D a Carson Beckett ať jde na podpal s ní. Na toho doktora sem se nemohl ani koukat jak byl divnej, nechci psát teplej, ale musím.

    • 15.1.2012  16:35
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    honajz:  Carson Beckett je moje nejméně oblíbená mužská postava z celého StarGate universa :-)

     

    berg.12: se vší úctou k Zelenkovi jako Čechovi, být to jiná národnost, tak by mě asi dost prudil :-)  Rodney show souhlas...holt scénáristi pochopili, že ostatní postavy stojí za houby a nedošlo jim, že by mohli využít daleko více třeba prostředí anitckého města. (nebo jim to došlo, ale netušili, jak by ho měli využít)

    • 15.1.2012  14:59
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    wenca: No samozřejmě, v rámci SG to byla poměrně drsná scéna.

    • 15.1.2012  12:37
    wenca
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Teď jsem přemýšlel co to meleš ... myslíš jak uhořela? :D

    • 14.1.2012  23:36
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Nevada: Vždyť ale ona zemřela pomalou a bolestivou smrtí, to ti nestačilo?

    • 14.1.2012  22:10
    Indy21
    (hodnocení, komentáře)

    Nevíte někdo přesně kdy by to měli dávat na nově?

    • 14.1.2012  20:22
    honajz
    (hodnocení, komentáře)

    Co Rodney, ale když odešel v SgA dr. Carson, tak to zvedlo takovou vlnu negativních hlasů fanoušků, že scenáristi museli vymyslet způsob, jak ho do seriálu aspoň párkrát vrátit. 

    Dobré je, že když si řekneme SG-1 a SgA série, že tam bylo víc postav, které byly zajímavé a mohly samy třeba utáhnout díl. U SgU tohle ale neplatí. 

    • 14.1.2012  18:41
    Nevada
    (hodnocení, komentáře)

    Vala byla otřesná postava, která si zasloužila zemřít pomalou a bolestivou smrtí. I s tím, kdo ji vymyslel.

    • 14.1.2012  17:47
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Jak nedoved představit bez Rodneyho? By ho nahradil Zelenka :) A co Vala? O'Neil to sice nebyl, ale konečně ženská, se kterou byla sranda. Měl jsem trochu pocit, že se O'Neilův charakter rozdělil mezi ní a Mitchela. A Rodney mě od druhé půlky spíš štval, respektive scénáristi, kteří na něm doslova viseli a z SGA udělali Rodney show. A i když se mi na Atlantis snad víc věcí nelíbilo než líbilo, dokoukal jsem to do konce bez problémů. Pořád to byla mezinárodní mise na zajímavém místě, pár jasných nepřátel a na vlně SG zábavy to nějak jelo.

    U SGU mi vůbec nevadí, že to je jiné, že jsem se tam prakticky ani jednou nezasmál, ze začátku jsem tomu sám fandil. Vadí mi spíš pravý opak - že to nešlo ještě trochu dál a zůstalo to u rozbředlé vztahové kopírky, ve kterém jsem tak tři čtvrtiny dílů protopěl v naději, že se to někam zajímavě zhoupne. Ale už když jsem dopředu viděl názvy epizod, zůstal jsem spíš z věrnosti. Naštěstí mi tu hořkost vzápětí spláchnul Dr. Who a SG může zůstat klidně v šuplíku :)

    • 14.1.2012  13:05
    O´Neill
    (hodnocení, komentáře)

    Musím tedy uznat, že berg mě přivedl na zajímavou hypotézu, nad kterou jsem se musel zapřemýšlet. A sice ztráta Rushe. Jako upřímně, po třetím shlédnutí se pro mě Universe stalo srdcovkou a patří do mého úzkého kruhu TOP seriálů, ale pravda je taková, že konkrétně u Universe nevím, jak by seriál byl bez Rushe koukatelný...U SG-1 byla ztráta O´Neilla alespoň částečně vykompenzována tím, že jsem tam měl jiné oblíbené charaktery, Mitchell byl sice jen ubohá náhražka, a bez O´Neilla to prostě nebylo ani zdaleka ono, ale bylo to po (dlouhém) zvykání koukatelné.

    • 14.1.2012  09:31
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Těžko posoudit, jestli by to fungovalo bez Rushe. Za prvé se na to dle některých nedalo koukat ani tak, za druhé nevíme, jak by na to autoři šli. V případě Jacksona nebo O'Neilla víme, co se bez nich stalo a jak seriál fungoval dál. Třeba by to i bez Rushe fungovalo. Když to tak vezmu, tak pro mě i StarGate Atlantis držela jen na jedné postavě, a sice Rodneym. Bez něj bych si zase SGA nedoved představit.

    Musím říct, že pro mě byla například ztráta O'neilla a Jacksona hodně těžká, protože jsou to mé dva nejoblíbenější charaktery ze StarGate. Naštěstí tam byla v každém díle naděje, že se objeví, aspoň na chvíli. A možná i tahle naděje, plus hlavní dějová linie, kteru táhli Antikové, pro mě dělá šestou sérii jednu z nejlepších.  Vtipné je pro mě, že když se Carterová na začátku deváté série neobjevovala kvůli těhotenství, ani jsem si toho pomalu nevšiml. 

    Co se týče té extrémní BSG podobnosti, uvědomoval jsem si ji samozřejmě celou dobu. Zejména  plukovník Young, jak byl úplně stejně zachmuřený jako Adama, stejně rozpolcený, plný obav z budoucnosti a cítil těžkost zodpovědnosti. Samozřejmě i řada jiných detailů.

    • 13.1.2012  12:02
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Yenda.F: Ano, přesně to chci říct. Vtip to byl od začátku, akorát se pak trochu posunul. V jedné fázi také zmizel i Daniel a SG šlapala dál. Rush byl tady jediná postva, která trochu táhla sci-fi linii, bez něj by se na to nedalo koukat.

    • 13.1.2012  08:16
    Yenda.F
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Chceš říct, že když odešel O´neill a objevil se tam ten příšernej Mitchell tak si SG-1 udržela kvalitu? S tím bych teda vážně nesouhlasil. Bylo to potom už jen zbytečně protahovaný aby se shráblo co nejvíc penízků, jinej důvod to nemohlo mít, protože sami Oriové byli jako jeden velkej vtip.

    • 12.1.2012  23:20
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Hezké shrnutí. Já to ale bohužel i v druhé půlce viděl podobně jako v první, ne-li hůř. Mnohem víc z toho koukala místy až strojová snaha přiblížit se BSG. Veškeré drama bylo budováno strašně mechanicky, tomuhle se musí stát tohle, ten na to musí reagovat takhle, jakkoli se tvůrci pokusili o něco zajímavého, tak na tomhle to u mě ztroskotalo. SG vždy přežila, i když z ní odešla nějaká hlavní postava, ale zkus si to celé představit bez Rushe. Nedalo by se na to absolutně dívat.

    • 12.1.2012  22:24
    Yenda.F
    (hodnocení, komentáře)

    Lumicko: Jj, máš pravdu, většina lidí SGU vidělo právě jen těch začínajích pár "nudných" dílů a dál už se nedostalo. Od půlky první série to začalo nabírat na akčnosti a bylo to super.

     

<< předchozí 1 2 3 4 15 30 44 58