poster

Sucker Punch

  • USA

    Sucker Punch

  • Slovensko

    Sucker Punch

  • Austrálie

    Sucker Punch

Akční / Dobrodružný / Fantasy

USA / Kanada, 2011, 105 min (Director's cut: 127 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • KarelR
    **

    Hyperlascivní Inception po snyderovsku? I'm too old for this shit...(23.3.2011)

  • Shit
    *****

    Já si nemůžu pomoct, mě tahle audiovizuální bombastická akční mega paráda prostě dostala, stejně jako tehdá Snyderovo 300 a je mi jedno, že tomu místní elita nasrala.(1.10.2011)

  • Djkoma
    ****

    Proč sledovat realitu, když fantazie, co z ní vychází, může být o tolik zajímavější a šílenější? Pětice (vlastně možná víc) krásných dívek a žen oblečených ve všem, co muž chce vidět. K tomu všemu (už) klasický Snyderův styl a s ním spojené opakování záběrů i nápadů (svých, cizích, ono to je ve výsledku fuk-jmenovitě lotr, i robot, mutant chronicles?). Mě osobně občas zklamala hudba, která někdy nefunguje ideálně a spíše jen "zbytečně řve" bez většího smyslu. na první pohled je to celé splněný sen dnešního (cool) teenagera, ale na druhý pohled nabízí Sucker Punch i něco jiného, lepšího (hromada odkazů, pointa, životní/osudový přesah?). Ten Superman bude hodně netradiční...(4.4.2011)

  • kiddo
    **

    Snyder má očividně rád nespolehlivé vypravěče, videohry, kabarety, léčebny a girls with guns. Materiálu na tři filmy, vše ale spatlal dohromady tak, že už to není hlavní hrdinka, komu se akutně hrozí lobotomií. Z hlediska relevantnosti dění má Sucker Punch tak 10 minut. Tři roviny filmu jsou nepromyšlené, nekoherentní, nijak nevycházejí ze základu a parazitují na něm v absolutní neochotě čehokoli se vzdát. Existence „bordelové“ a „videoherní“ nadstavby neospravedlňuje nějaký prvek v základní rovině nebo Snyderova snaha charakterizovat hrdinku pomocí její fantazie; Snyder prostě chtěl mít ve filmu jisté věci, logika jednoho konkrétního prostředí mu ale neumožnila je zapracovat, proto je šoupnul jinam bez ohledu na to, co to udělá s narativní logikou. Tři roviny navíc stojí samy o sobě, neobohacují příběh, postavy, ani sebe navzájem a vše spíš zamlžují a znejasňují (jistě dává smysl, aby Blue v bordelové rovině jakožto boss střílel prostitutky, je ale reálné, aby měl stejnou moc v rovině reality jako pouhý zřízenec? A jsou ony holky skutečně mrtvé? Upoutává Babydoll pozornost kunčaftů tanečky i v základní rovině? A ne-li, tak jaká je jejich obdoba? A jaký je vztah Babydoll a Bluea, který dává opět smysl jedině v bordelu?) Dále je logicky nemožné, aby dvě nadstavbové roviny byly fantazií hlavní hrdinky na druhou: 1. je škoda, že Snyder trochu nerozvedl, proč má malá holka potřebu snít o psychiatrické léčebně coby o kabaretním bordelu, z kterého kolegyně zachraňuje tak, že vrtí prdelí. 2. postava ukotvená v 50. letech jistě nebude sdílet fantazie dvanáctiletého geeka z 21. století. 3. objektivní věci jako mentor nebo smrt postavy nemohou být snem. Nedíváme se ergo na fantazie Babydoll, ale na Snyderovy, které mají nahradit nemožnost věrohodně zprostředkovat kouzlo Babydolliných tanečků; prostě musíme věřit, že jsou stejně "cool" jako vycizelovaný pastelový vizuál (který je, dodejme, kvůli naprosté nezranitelnosti hrdinek nudný k uzoufání). Se sterilní a fetišistickou čumilskou estetikou nelze Sucker Punch popsat jako girl power; je to ryze mužská fantazie. Smutné je, že kdyby se Snyder vykašlal na léčebnu, spolehl se jen na bordel a skutečně pracoval s hlavní hrdinkou a její fantazií, mohl to být jeho nejlepší film.(26.3.2011)

  • novoten
    ****

    It's you.. Nacisti, zombies, roboti, draci, samurajové a parta krásných holek proti nim. Jinými slovy šest důvodů, proč Sucker Punch globálně zkrátka uspět nemohl. Je v něm totiž všechno, co si lze představit ve chvíli, kdy chceme velký, opulentní, bombastický blockbuster a svět se takovou náloží zahltit nenechal. Snyder si očividně plní nejednu fantazii a já mu za to i přes pár výhrad zkrátka musím fandit. Obešel bych se bez trochu křečovitého kontrastu vymalovaných fantazií a depresivní reality (ve které se mi paradoxně líbilo více), ale nakonec právě díky tomu, kam příběh směřuje, mě závěr dostal skoro na lopatky. Takhle specifickou jízdu už neuvidím nejen letos, ale ani nikdy jindy. A teď už katanu do ruky a Baby Doll může začít tančit.(18.6.2011)

  • - Pro herečky bylo natáčení filmu údajně velmi fyzicky náročné. Vanessa Hudgens prohlásila, že během tréninku se několikrát psychicky složila a ve scénách, kde její postava pláče, si údajně vybavovala pocity z těchto momentů. (Othello)

  • - Para vychádzajúca z tiel nemŕtvych nemeckých vojakov namiesto krvi bola zvolená z dôvodu zachovania prístupnosti PG-13. (Jakub225)

  • - Katedrála, jejíž ruiny se objevují ve scéně, kde hlavní pětice bojuje s německými vojáky, doopravdy existuje. Jedná se o počítačově upravenou katedrálu v Remeši ve Francii. Tato stavba i ve skutečnosti utrpěla vážné škody během 1. a 2. světové války a ve městě byla roku 1945 podepsána německá kapitulace. (blazekhonza)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace