poster

Zeitgeist: Addendum (video film)

Dokumentární

USA, 2008, 123 min

Režie:

Peter Joseph

Diskuze k filmu (44)

<< předchozí 1 2 3
    • 4.4.2012  19:44
    riff
    (hodnocení, komentáře)

    99 %

    • 4.5.2011  21:39
    Rob Robinson
    (hodnocení, komentáře)

    Badmaniak: chytří co nachází chyby? chlape, některé ty chyby by tam našla moje desetiletá sestra s prstem v nose! přinejlepším je to v tomto dokumentu půl na půl, a to už nestojí skoro za sledování (protože každý není expert na všechno, aby ty chyby našel všechny)

    dokument se chytře pouze tváří, většina faktů se učí na základce nebo leží na Wiki či googlu, dokonalý rozbor "monetární" ekonomiky je už v dětské encyklopedii "oko" ...

     tzn: pravdy a fakta v dokumentu jsou naprosto triviální pro pouhého gymnazistu(co nespal ve škole) a zbytek je mlžení, lhaní či útočení na estabilishment USA

    ne že by si to nezasloužil... ale myslet si že nemůže být hůř... i proti ČSSR s "lidskou tváří"(nesměju se - naše totalita byla skutenčně poměrně mírná) je dnešní nedokonalý stav zlepšení o 100%

    • 12.3.2011  21:39
    chelsea17
    (hodnocení, komentáře)

    Norzog:  Ale tady přece nejde o to,kdo na co "skočí" i kdyby tam byl nějaký blud či obhajování válek atp., tak záleží na každém z nás, jak si to přebereme a jestli s tím souhlasíme.Jestli tenhle dokument zobrazuje skutečnou pravdu tak jak to tu probíhá, nebo jestli je lživý. Na vše se musí pohlížet objektivně.

    Mě osobně tenhle film přesně potvrdil to,co se ve skutečnosti děje.Jen bych to nedokázal takhle skvěle vyxjádřit.

    • 26.12.2010  19:38
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    chelsea17:
    Jiddu Krishnamurti
    • 22.12.2010  18:28
    chelsea17
    (hodnocení, komentáře)
    Souhlasím s uživatelem Badmaniak. Zajímá mě,jestli někdo neví,jak se jmenuje ten muž na začátku a na konci filmu. Mluví o revoluci lidský myslí a také o tom,jak žít jinak. Díky za odpověd.
    • 16.10.2010  11:39
    Karlos80
    (hodnocení, komentáře)
    Amíci tyto dvě série hodnotí holt trochu zcela jinak než Čecháček, kterého se to ale týká zrovna tak stejně jako toho Amíka. Zajímavé..Peníze jsou tím nejhorším vynálezem který člověk kdy vytvořil tak mě tak napadlo, jestli někde jinde ve vesmíru existuje nějaká jiná civilizace, na čem jsou asi položeny její základy..Jednoznačně musí přjít nějaká změna, tento stav je dlouho neudržitelný..
    • 6.10.2010  15:09
    d-fens
    (hodnocení, komentáře)
    hehe... stačilo mi pozrieť poslednú fotku v tunajšej galérii, a mohol by som film kľudne hodnotiť :) proste, niektorý ľudia si vedia všetko prispôsobiť tak, aby im to "sedelo"
    • 15.2.2010  21:50
    jardariha
    (hodnocení, komentáře)
    Angel Angie. díky za všechny za link. Občas se najde i rozumný člověk. Někteří lidé byli v 19 nejchytřejší a jsou jimi zřejmě dodnes.
    • 15.2.2010  03:16
    AngelAngie
    (hodnocení, komentáře)
    http://video.google.cz/videoplay?docid=4642167330989213588&ei=2a14S9nrDoeq2wK4hf3CBw&q=czech&hl=cs#
    • 2.2.2010  08:59
    Idaho
    (hodnocení, komentáře)
    Klid, já byl taky v 19 letech nejchytřejší na celém světě.
    • 2.2.2010  02:37
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    No tady je pěkně vidět, o čem sem mluvil. Přečtete si můj příspěvek a máte jasno. Bulshit.

    Mluvil sem o zamyšlení, neříkal jsem, že je vše pravda, a už vůbec ne absolutní.

    Nejdřív myslet, pak psát, prosím.
    • 1.2.2010  17:14
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    badmaniak: My jsme ovečky, které na vše skočí a přitom ty jsi ten, kdo skočil na tu jejich absolutní pravdu. Z tvého konzistentního příspěvku se to ale dá odvozovat.
    • 13.12.2009  22:52
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    Mě se líbil víc tenhle díl.

    A názor mám stejný jako u prvního dílu, tak to jen zkopíruju:

    Všichni, co hodnotí "odpad" mají takový kecy ve svých komentářích. Čím to asi bude.
    Možná tím, že vědí absolutní hovno. To sou ty ovečky, co je každý dokáže ovládat. Pokládají za "pravdu" úplně všechno, kromě skutečné pravdy.
    Proč musí být na světě nejvíc právě takovejch trotlů??

    A vy chytří, co tam nacházíte chyby. To jako znamená, že je to všechno lež?
    Někdy si přečtěte noviny nebo pusťte televizi a přemýšlejte. Tam je těch lží mnohem víc a každej tomu věří.

    Takhle rychle všechno odsoudit dokáže každý, pochopit už jen málokdo. Nejde o to, co ve filmu řeknou, jde o to, jestli pochopíte, co se vlastně v dnešním světě děje.
    5 *****
    • 15.11.2009  18:24
    jardariha
    (hodnocení, komentáře)
    Přesně tak. Malé pol. strany nemají tolik/našich/ peněz a by zahájily tak masívní a "mozekzpracující" kampaň. Proto lidé jdou volit třeba Ksčm. A já se jim vůbec nedivím. To, že dnes lidé volí Ksčm, značí, ze asi něco nebude v pořádku.
    • 15.11.2009  17:57
    ptomain
    (hodnocení, komentáře)
    jestli sleduješ politické dění, zjistíš, že nové strany mají mnohem pestřejší programy, zajímavější a neuspějí, protože jsou voliči zlomení, vyděšení ze změny, mají strach z nacionalismu a komunismus jim nevadí ačkoli ho trpěli narozdíl od nacismu desítky let, věří v modrou oblohu nebo rezavé železo, debatují jen o tom kdo je větší blbec a plány jsou předem odsouzeny k vhození do žumpy
    • 15.11.2009  15:17
    jardariha
    (hodnocení, komentáře)
    Ve slovnících pojmů je záznam: totalitní demokracie = zdrojem legitimity je lid, vládne se v jeho zájmu, ale přitom se lidu na ten jeho zájem neptá. V Česku tento citát platí dvojnásob. Dnes lidé slaví 20 let výročí 17. 11. 89. Myslím, že není co slavit. Jinak řečeno: lidé mohou o problémech otevřeně diskutovat a psát, nicméně problémy se neřeší v zájmu celé společnosti, ale v zájmu těch, kteří už mají takzvaně dost a chtějí stále víc. Tak k čemu nám to teda všechno bylo? Můžeme tohle změnit / třeba ve volbách? / Říkám, že ne! Důvod: lidé vždy podlehnou slibům v předvolebních kampaních pol. stran, pak rychle zapomínají, co jim nepoctiví potentáti slíbili a zase jdou volit v bláhové naději, že konečně nastane změna. Tím nastává ten kolotoč/ začarovaný kruh/ ze kterého nejde jen tak vystoupit!
    • 13.11.2009  03:16
    Trifi
    (hodnocení, komentáře)
    Přesně tak... systém fungování dnešního světa je rozjetý vlak a je jenom na nás jestli zatáhneme za brzdu nebo dřív nebo později vykolejíme... Je až neskutečné co s lidmi dělají peníze, vždyť stačí jeden příklad za všechny: V Polsku posádky sanitek vraždily pacienty, protože měly za každého mrtvého domluvenou odměnu od pohřební služby. To je něco tak zvráceného... A bohužel je to bludný kruh, protože ti co peníze mají tak jsou lapení do jejich sítě a nemají potřebu nic takového řešit, no a ti co tyhle problémy vidí zase nemají moc aby to změnili... Opravdu geniálně nastavený systém...
    • 3.11.2009  13:52
    jardariha
    (hodnocení, komentáře)
    Ganz: myslím, že ne. Je to sice utopie, ale každá velká změna v životě lidí byla v prvopočátku utopií. Říká se, že když se nechce, je to horší, než když to nejde. Až doposud fungovaly zajímavé stránky zeitgeismovement.cz ale nevím proč, už neexistují! Je to divné. Zde bylo možno si přečíst názory spousty lidí na projekt Venus. Poprvé se mi to zdálo úplně šílené / v duchu jsem to označil za jistou formu komunismu/. Po bližším zkoumání jsem zjistil, že ti lidé nemají až tak zcestné myšlenky, jak se zprvu zdálo. Nedivím se, že spousta diváků tento dokument odsoudila. Projekt Venus je tu popsán velmi povrchně a na diváka to působí mmmm přinejmenším bláznivě až směšně. Doporučuji přečíst stránky, které se tím zabývají a divák si udělá o věci jasnější představu. Nicméně si myslím, že je to neproveditelné. Lze vystoupit z jedoucího vlaku?? Kdo ví.
    • 2.11.2009  20:15
    ptomain
    (hodnocení, komentáře)
    ekonomika klesá a nezaměstnanost roste kvůli bankám, ne z nějakého přirozeného důvodu, ale protože přehlíželi rizika a přeceňovali své věřitele, stejně jako při předchozí krizi, doporučuji shlédnout díl south parku 13x3 Margaritaville, kde je problém nastíněn z pohledu skutečných vyníků, kterým je ukvapenost
    • 2.11.2009  17:00
    ganz
    (hodnocení, komentáře)
    promiň jardiho, ale Zeitgeist, i když má v mnoha ohledech pravdu, tak dělá vše dost zvláštním způsobem. Vezme určitá fakta a na ně nabalí neuvěřitelnou teorii. Mě osobně přijde tento způsob dost hrozný. Jistě že má v pár ohledech pravdu, zvláště pak co se týká FEDu, ale většina ostatních věcí nedává moc velký smysl. Mám na tebe otázku, závěrečná zpráva Zeitgeistu... Vážně si myslíš že by utopie, která zde byla popsána, měla reálnou šanci někdy uspět?
<< předchozí 1 2 3