poster

Železný stisk

  • český

    Policejní kordon

  • anglický

    The Gauntlet

Akční / Thriller / Krimi / Drama

USA, 1977, 109 min

  • Vitason
    ***

    Clint jede autem, Clint jede sanitkou, Clint jede policejním autem, Clint jede na motorce, Clint jede vlakem, Clint jede obrněným autobusem... uf. Jak sami vidíte, tak nic převratného se v Železném stisku neodehrává. Jedná se totiž o průměrné béčko, kterému sice nechybí akce, ale zato nápady. Vše je takové unylé a i to závěrečné cedníkování autobusu není žádná sláva. A když se k tomu přidá i to, že samotný Eastwood zde není příliš výrazný a film místo něj musí táhnout Sondra Locke v roli drsné prostitutky, při čemž vypadá jako něžný andílek, tak z toho vychází čistý šedý průměr, který neurazí, ale ani nenadchne.(18.10.2011)

  • eraserhead666
    ***

    Šlapka s vysokoškolským titulem, zkorumpovaná policie, drsný policajt Clint Eastwood a jeden obrněný autobus meziměstské linky. Naprostá klasika s dost velkými (ne)logickými dírami ve scénáři, ale na to sere pes, když tam hraje Clint a výborná Sondra Locke (které to tady navíc sluší asi nejvíc, co jsem zatím viděl – jestli to nebude tím, že to je nejstarší film s ní, co jsem viděl).(15.3.2011)

  • gouryella
    **

    Jen dalsi film, kde si Clint dokazuje jakej je velkej machr.(23.5.2002)

  • nash.
    **

    Slibný námět, drsný Clint a lepá děva Sondra jsou solidní základ, na němž bohužel nebylo vystavěno nestárnoucí dílo, ale jen rychle stárnoucí zábava o dvojici pronásledované bandou neschopných mafiánů a ještě neschopnějších poldů, aspirujících svým konáním na titul filmových pitomců desetiletí. Těch pár výborných momentů, v nichž Clint jako režisér dává tušit svou sílu, sice zaujme, ale film nezachrání.(30.8.2011)

  • Kimon
    *

    Kdyby se uděloval Oscar za film, ve kterém se vystřílí nejvíc munice, pak tento pokleslý akční snímek by ho určitě získal. Tak plytký a ubohý scénář bych v režii Eastwooda nikdy nečekal. Ty westerny, ve kterých hrával a které také režíroval byly více přijatelnější. Pravda je, že jako začínající režisér musí každý, tedy i on, projít různými pokusy. Tento režijní začátek ale patří k těm nepovedeným, i když už nějaký ten rok režíroval. Ty přihlouplé odstřelovací akce americké policie (akce cedník) a neprůstřelnost našeho hlavního hrdiny (americký trpaslík je největší na světě) jsou až do nebe volající svou naivností (divák je hlupák, který vše sežere) a určeny snad jen pro "duchem jednoduchého" Pop-corňáka. Sláva, že Clint od té doby poněkud zestárnul, nabral trochu rozumu a nyní režíruje už přijatelnější snímky.(3.8.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace