Diskuze k filmu (6 633)

    • 6.11.2011  02:06
    TAMEHEMP
    (hodnocení, komentáře)

    Ištván87: bylo to nejspíš z toho důvodu, že Cobb si ze začátku uvědomoval, že je v limbu, tudíš ani nemohl stárnout. Nicmèně limbus je propast, ve které stejně človek po čase zapomene.

    • 4.11.2011  15:48
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    Eržik: To ne. Když Eames uspal Doma a Ariadne, tak dal Saitovi do ruky zbraň, aby to tam hlídal, zatímco on umístí nálože. To že byl Cobb v Limbu mladý, to mělo jiný důvod....

    • 4.11.2011  02:04
    Eržik
    (hodnocení, komentáře)

    majkii-cz: No, jsem si docela jistej, že Saito už mrtvý byl, proto ani nezachránil Fishera, který nebyl v bezvědomí, ale taky mrtvý, protože ho zastřelila Mal. Proto jej museli oživit elektrodami aby mohl dostat kopanec, až mu jej dají v Limbu, kam pro něj šli, asi tak 15 minut poté co už byli oba mrtví. První totiž dorazil Eames, pak Cobb s Ariadne.

    Není to zas taková věda a nemá smysl v tom hledat chybu. Určitě je stále nad čím polemizovat. Ale já osobně prostě takové detaily neřeším, myšlenka a princip jsou jasné a provedení je brilantní. Takže nemusím kreslit grafy abych si to užil jen když to bude sedět. Ale užívám si to, tak jak to je....

    • 3.11.2011  15:55
    majkii-cz
    (hodnocení, komentáře)

    TAMEHEMP: 4. neni přeče pravda že teprve až Saito umřel, tak po chvíli se do limbu dostal i Cobb s Ariadne. Saito umřel az potom, co Cobb a Ariadne odešli do Limbu za Fisherem (který byl v bezvědomí).

    • 6.10.2011  11:57
    movieband
    (hodnocení, komentáře)

    toš je to spíš take drama než akčák ... ale luxusní film  ....

     

    • 6.10.2011  10:41
    onevoice
    (hodnocení, komentáře)

    mna to az tak nebavilo trochu som zklamany aj ked natocene je to vyborne

    • 2.10.2011  10:34
    TAMEHEMP
    (hodnocení, komentáře)

    Eru: ale stejně, ta situace je do detailu totožná s jeho vzpomínkou

    • 1.10.2011  12:37
    Eru
    (hodnocení, komentáře)

    Džany: Jsou oblečené jinak. ;-)

    • 27.9.2011  22:02
    movieband
    (hodnocení, komentáře)

    tak to jo .. nakonec hlavné je že to dobře dopadlo uplně mazec film .. nechápu jak to nekdo može srovnávat s Matrixem ..

    • 27.9.2011  21:49
    Džany
    (hodnocení, komentáře)

    movieband: SPOILER : Tak tuhle otázku si kaldu už dlouho a několik dnů jsem projížděl diskuze atd. abych zjistil pravdu. Někteří lidé si všímají Cobbova prstenu, který nosí jen ve snech. Někteří si zase myslí, že prstej JE jeho totem, protože totemy se nedají přenášet a káča byla Mal. Ale nejdůležitější je podle mě, že jeho děti by nemohi být stejně velké i oblečené po tak dlouhé době :) .

    • 27.9.2011  20:27
    Michal1702
    (hodnocení, komentáře)

    movieband: Stoprocentní pravdu ti nikdo neřekne, ale co jsem pochopil z Nolanova vyjádření, tak na tom nezáleží. Důležitý je, že je Cobb zase se svými dětmi a je šťastný. ;-)

     

    • 27.9.2011  20:23
    movieband
    (hodnocení, komentáře)

    Lidi chtěl bych se optat ... SPOILER : na konci jak Cobbb roztočil ten svuj TOTEM tak jak to dopadlo ? byl v realitě nebo ve snu ?? KONEC SPOILERU

    • 26.9.2011  14:36
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    Camulator: Souhlas. Líp bych to nevyjádřil...

    • 24.9.2011  22:17
    Camulator
    (hodnocení, komentáře)

    Habansz: Ve tvém výčtu kopírovaného nevidím ani zmínku o námětu, příběhu, myšlence atd. To bych mohl rovnou říct, že třeba Indiana Jones je okopírovaný Han Solo, akorát se neprohání v Millenium Falconu, nýbrž na koni, netasí blaster, nýbrž bič a nebojuje proti Říši, nýbrž proti Třetí říši. Ono je moc hezké vytáhnout těch pár motivů a upravit si to do kontextu svého, ale to jsou všechno jen velmi povrchní věci, pokud bychom to všechno z obou filmů vypustili a zanechali jen to nejdůležitější, pak jsou to ve výsledku dva zcela odlišné filmy. Jenže to se nad tím člověk musí taky trochu zamyslet, ne jen tupě koukat na ten obraz. Nic ve zlém.

    • 24.9.2011  20:12
    Habansz
    (hodnocení, komentáře)

    Novy Matrix je podle me spatne oznaceni, mel by to byt okopirovany matrix. Napr.: Misto Matrixu je zde sen, misto napichnuti se do nej dostanete spankem, misto chobotnicek,  je zde podvedomi, ktere stejne jako ony rozpoznaji neobvyklou aktivitu (stejne tak je tomu v pripadu agentu, ale chobotnicky se sem hodi vice). A misto agentu je tu jakasi snova ochranka jen se vas nesnazi zprovodit z matrixu ale ze snu.

     

    • 20.9.2011  16:14
    Druury
    (hodnocení, komentáře)

    mexer: 1. Bylo to od Nolana pouze zpochybnění reality... aby si člověk sám udělal názor jak to asi bylo.. Hlavně díky tomu potom spousta lidí dlouho o tomto filmu přemíšlela:-)

                  2. Měli silná sedativa a smrt by znamenala, že spadnou do pustiny.. (v reálném světe to znamenalo, že se nikdy neproberou) a co se týče snu, že by pro něj někdo musel přijít.. jako Cobb, ten riskoval kvuli tomu, aby Saito zaridil jeho setkani s rodinou.. (dětma)

                 3.To byl jen výplod fantazie, jelikož když se o tom cobb bavil s Mal, byli ve snu.. jelikož ona byla mrtvá:-) Cobb jen chtěl, aby ona měla ten pocit... ano, zbytečně, ale on měl potom klid a ona také..

                 4. v této otázce souhlasim s uživatelem TAMEHEMP

    • 20.9.2011  16:07
    Druury
    (hodnocení, komentáře)

    Vidím tu spoustu debat na téma Inception X Matrix... po pravdě řečeno, Matrix mám rád.. ale tohle, tohle je prostě bum.. Je to úplně z jiného soudku a právě proto to nelze srovnávat.. někdo by si možná řekl, že je to podobný v tom, že v matrixu i v Inc. se dostali do jiného svět pomocí různých přístrojů.. v INc. to bylo pomocí extrakce... ale to je asi tak jediné.. pak už se tyto dva filmy rozbíhají každý jiným směrem... Líbí se mi, že Nolan vše vymyslel tak, aby to vše zapadalo do posledního detailu... nikdy nepochopím, co se tomu chlapíkovi prohání v hlavě.. je to maniak a božskej umělec:)... potlesk jemu

    • 17.9.2011  17:23
    TAMEHEMP
    (hodnocení, komentáře)

    mexer: to už si nepamatuju, jak to tam je s těma násobkama a hlavně to neni podstatný, vůbec bych to nehrotil.

    • 17.9.2011  16:16
    Gee.Rocks
    (hodnocení, komentáře)

    Mě teda přirovnání k Matrixu taky napadlo. Ale spíš tím, že oni se vlastně taky na něco napojí a najednou jsou někde jinde, v jiném světě. Ale to je podobnost, kterou lze určitě najít ve spoustě filmů a Nolanův nápad mi připadá dostatečně originální. Dokument, který je na druhém resp. bonusovém DVD (ano,už ho mám, hurá!) o snění je bezvadnej. Měla jsem se na něj asi podívat před prvním shlédnutím filmu, každopádně mě Inception naprosto pohltilo. Perfektně natočeno, ten film člověka neskutečně inspiruje, probouzí kreativitu, alespoň ve mně. 

    • 17.9.2011  16:01
    mexer
    (hodnocení, komentáře)

    TAMEHEMP: Pravda. Ale ten Saito neumrel ve skutečnosti teda umrel jen v tom snu. A to jak rikal ten Cob že byl v tom limbusu 50 let to kolik bylo ve skutečnosti tak 3 dni ?