poster

District 9

  • USA

    District 9

  • SK název

    District 9

Sci-Fi / Drama / Akční / Thriller

USA / Nový Zéland / Kanada / Jižní Afrika, 2009, 112 min

Režie:

Neill Blomkamp

Diskuze k filmu (1 000)

    • 20.9.2009  18:12
    st.ranger
    (hodnocení, komentáře)
    2Miloško: Mě tam teda Nigerijci nesedli, ale jak jinak se dostat ke zbraním? A zase to byl výborný pocit zadostiučinění, když je povraždil.
    • 20.9.2009  16:52
    Miloško
    (hodnocení, komentáře)
    Norzog- vlastne ano, presne si to vystihol. kriminalita-nigerijci,kriminalita-kreveťáci.štát bol vlastne rád,že tí nigerijci udrziavali aspon aky taky poriadok v D9. Len ten ich šéf na vozíčku (myslim ze bol na vozicku) mi pripadal taký,smiešny. Neviem,či sa nemýlim,ale myslim,ze hlavne kvoli tomu chcel ziskat určite schopnosti kreve´tákov,aby sa dostal z vozika,vyliecil. Či blbost?
    • 20.9.2009  16:34
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    Řek bych, že nigerijci žili více méne v symbióze. Nezasahovali do politiky státu/města samotného, ale živořili si pouze v D9, které bylo MNUčku jako takové ukradené - naopak MNUčku pomáhali do jisté míry udržovat pořádek. Naoplátek MNU nezasahovalo proti nigerijcům a ti mohli obchodovat.
    • 20.9.2009  16:05
    Miloško
    (hodnocení, komentáře)
    JE TO JEDNO. VED TO JE SCIFI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co by som ja trochu viac vo filme zmenil,by bolo mozno lepsie vysvtelenie,zapojenie do deja tých nigerijcov,preco im to vlada toleruje,preco sa ich ta institucia (MNU) tak bojí......
    • 20.9.2009  12:03
    Rogue
    (hodnocení, komentáře)
    proste Je to jedno
    • 20.9.2009  11:57
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    S odstuped času začínám vnímat opravdové logické díry, ale také mi začíná být jasné že na logice ten film vůbec nestaví. Je to prostě kulervoucí sci-fi akčňák s hutnou atmosférou a špetkou filosofického podtextu.
    • 20.9.2009  11:47
    kiddo
    (hodnocení, komentáře)
    Ono není zajímavé ani tak to, jak tam mohli přežít, jak to proč tam vůbec zůstávali.
    • 20.9.2009  03:11
    vincent
    (hodnocení, komentáře)
    Badmaniak: Ked zacali premavat prve vlaky tak vedci tcrdili, ze nemoze ist rychlesie ako 40km/h pretoze sa z neho vysaje vsetok vduch :). Takze Christopher je len sikovny domaci kutil, ktory je viac ako my :)
    • 19.9.2009  20:27
    Miloško
    (hodnocení, komentáře)
    odpadnem, tu sa vedu diskusie na temu, "ako mohli krevetaci vydrzat 1,5roku bes jedla na lodi" a podobne. Preboha ved mozno tam Christopher objavil neake jedlo,to su nezmysli riesit toto. To by sme mohli ist film po filme,a v kazdom hladat nelogicnosti atd....
    • 19.9.2009  18:21
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    Vždyť ho vystopovali podle telefonu...sice až napodruhé, nebo napotřetí, ale to bude asi kvůli té filmové minutovce.
    • 19.9.2009  18:03
    Rogue
    (hodnocení, komentáře)
    Prostě je to sci-fi, takže je jedno, jestli je to reálné.

    asi jak komu, mne ne. Nevim, proc by se ve scifi meli lide chovat jako idioti. Proc by nekoho nedokazali vystopovat. To je to, co vadi, jinak si mimozemstani pro me za me muzou pestovat zbrane na stromech
    • 19.9.2009  17:11
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    Tak to se toho nechci dožít, jestli ze mě dokážou udělat za dva dny slimáka. :)
    • 19.9.2009  17:10
    Xeelee
    (hodnocení, komentáře)
    Nozrog: Ne, Válka to se sci-fi prvky opravdu vážně nemyslí a i Spielbergem upravenej příběh má spoustu naprosto zásadních logickejch trhlin. Navíc válka světů měla rozpočet 132 miliónů dolarů a District 9 stál směšných 30 miliónů a je v podstatě nízkorozpočtovej. Podle hodně komentářů často hraje na béčkovou strunu, což ale nemusí být na škodu.

    Badmaniak: Ještě jsem zapomněl zmínit fakt, že nanoroboti by se mohli replikovat (geometrickou řadou) a v těle by jich mohly být miliardy a miliardy.
    • 19.9.2009  17:01
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    Xeelee: Nebavme se o subjektivních pocitech - Oba filmy to myslí jakž takž vážně se svými sci-fi prvky a oba filmy to hrají na A strunu.
    • 19.9.2009  16:49
    Xeelee
    (hodnocení, komentáře)
    Badmaniak: To je právě tvrzení, který se nedá potvrdit ani vyvrátit. Co my víme, jak může být ta technologie vyspělá? Tohle je něco, co bych bral jako teoreticky možnou vědeckou fikci.

    Nozrog: Já myslím, že sem to napsal dost jasně. Válka světů je povrchní blbost, která je naprosto prošpikovaná logickými nesmysly a hraje jen na efekt.
    • 19.9.2009  16:35
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    Tys to asi pochopil špatně. Já taky s Hydrogenem nesouhlasím. -- Fyzika a efekty by měli vypadat správně. Ale obsahově už to může být nereálné. A Spielbergova Válka světů je hovadina. K Wellsově Válce má hodně daleko. -------- A pracovat s atomy se samozřejmě dá, ale pozměnit jednoho tvora na jiný živočišný druh je nemožné. Museli by se nějaké látky dotvořit, nehledě na to, že atom po atomu přeskupit celý organismus by trvalo dýl než pár dnů...
    • 19.9.2009  16:34
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    Xeelee: Z tvýho příypěvku není jasné, ja to myslíš. Oba dva filmy (jak D9 tak Válka světů) to myslí vážně a ikdyž jsou tam nesrovnalosti, líbily se mne. Oba bych je zařadil do Áčkové produkce.
    • 19.9.2009  16:22
    Xeelee
    (hodnocení, komentáře)
    Badmaniak: A proč by to nešlo? Manipulace s atomy pomocí nanorobotů teoreticky není nemožná. A co se týká Hydr0genova příspěvku, tak s tím rozhodně nesouhlasím. Stačí se podívat třeba na Spielbergovu Válku světů. Tam je tolik na efekt dělanejch věcí, který popíraj naprosto základní fyzikální principy, který nejdou obejít, až se z toho člověku dělá špatně, když nad tím trochu přemýšlí. Samozřejmě, že u nějaký béčkový produkce to vůbec nevadí, ale když se film bere vážně a snaží se vypadat realisticky, tak to je fakt špatný.
    • 19.9.2009  16:13
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)
    Rogue: Napsal jsem to špatně. Chybyjako takové jsem nemyslel. Chtěl jsem tím říct "nesrovnalosti ve filmu". Prostě je to sci-fi, takže je jedno, jestli je to reálné. -------- Xeelee: Nanotechnologie ti taky nepomůže pozměnit DNA. To bys musel přestavět všechny buňky, atd... Ale jak říkám, je to sci-fi, takže takovýhle věci nemůžete brát vážně (viz Hydrogen)
    • 19.9.2009  15:56
    Norzog
    (hodnocení, komentáře)
    Hydr0gen: No tvoje protiargumenty jsou z většiny jen spekulace a rozhodně ne nějaké generální chyby. Ano, pár klišé a wtf momentů tam bylo, ale filmu to neuškodilo. A výsledný zážitek je to, na čem to celé visí.