Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hippyman
    *****

    čtvrtý film alice nellis, počtvrté spokojenost - člověk by si snad přestal i myslet, že je to náhoda či že mu v žilách koluje výhradně testosteron... musím přiznat, že jsem seděl jako přikovaný a hluboce sdílel osudy hlavních protagonistů (kromě tradičně vynikající zuzany bydžovské nezklamali ani ostatní)... přes těžké nosné téma si režisérka dovolila i špetku humoru, který nechala přirozeně a nenásilně naklíčit v hrstce scén, snad abychom se v tom dočista neutopili... vše uvěřitelné a nápaditě se prolínající s na míru šitou hudbou - prostě jako celek velmi dobré. bylo by to tedy spíš na čtyři hvězdy, ale díky zdejšímu silně podhodnocenému průměru na protest zvyšuji na 90%.(4.7.2012)

  • Enšpígl
    ****

    Já si myslím, že lidé, kteří se ocitli v podobných situacích se v chování hlavních hrdinů našli. Na autencitě příběhu velmi příspívali vedlejší ruchy, tady opravdu klobouk dolů před zvukařem.Mnoho věcí bylo filmem ukázano, nejzajímavější se mě zdál hlavní příběh veteienáře Domanského a jeho ženy. Mám dojem, že zbylé příběhy tu existují, právě pro širší pojetí tohoto příběhu. V každém případě Alice Nellis udělala velmi vydařenou pocitovku.(14.2.2016)

  • jahol
    ****

    Jen valím oči, jak je tenhle film všude (csfd, nezávislé recenze) z různých úhlů kritizován a shazován. Tak třeba jednomu recenzentovi vadí, že "film je dlouhý a pokračuje dále a dále..."... on to tedy napsal takto: "A tak ako dobre začínal film, tak veľmi zle končil. Po hodine sa samotný film zdal už dlhý a väčšina určite čakala, že niekde tam bude koniec, ale nie. Išlo to ďalej a ďalej." - což mi připomnělo slavnou sklepáckou scénu "Bible" (...ta kniha je především dlouhá...). Druhý recenzent zase Alici Nellis vytýká že "film je příliš komplikovaný, protože se zde protínají osudy čtyř dvojic a ještě se navíc scény opakují" - asi neviděl Oscarový Crash, kde je spleteno kolem patnácti dějových linií do úžasného mixu, dalšímu se zdá, že "film se nevyjadřuje ke konkrétním tématům" nebo že je příliš roztříštěný a témata spolu nesouvisejí(?!). Za sebe musím říci, že si myslím, že se Alice Nellis ve filmu velmi vyhraněně a otevřeně vyjádřila k tématům nejdůležitějším a souvisejícím tak, že více souviset nemohou, jenom to udělala trochu jinak, než je ochotné současné "masově intelektuálské" publikum unést . A na to dojela (kolik třicetiletých trapáků, kteří se ještě necítí na rodičovství se tady poznalo?). Jo a ano - to se vy, co jste filmu dali jednu hvězdičku, necítíte aspoň trochu blbě už kvůli famóznímu, neskutečnému výkonu Zuzany Bydžovské??(29.5.2011)

  • NinadeL
    **

    Samozřejmě má svou logiku, pakliže zabřezl celý tým kolem Nellis, že je to všechny vtáhlo do vyprávění o různých tvářích rodičovství. Ale způsob, jakým se s tímto životním obdobím vyrovnali, je téměř k neusledování.(20.8.2014)

  • Marigold
    ***

    Film, který autenticitu "vztahového" dramatu přivádí na samou hranici snesitelnosti a řádný kus za hranu atraktivity. I když dílčích věcí si na filmu cením, celkově se pro mě Nellis stává spíše formální eskamotérkou. Po Tajnostech hodně dietní porce terapeutických frází.(16.4.2010)

  • - Pro scény probíhající pod vodou musela Zuzana Bydžovská absolvovat půlroční potápěčský kurz. (oje)

  • - Natáčení probíhalo v Egyptě a Tunisu. (oje)

  • - Filmová dcera Zuzany Bydžovské na začátku filmu odjíždí na lyžařský zájezd. Odjezd byl natáčen u Gymnázia Jana Keplera (GJK) v Parléřove ulici v Praze na Hradčanech. Toto gymnázium využila v minulosti pro natáčení také americká kapela Linkin Park, která zde v roce 2003 natočila videoklip ke skladbě Numb. (navabaca)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace