poster

Transformers 3

  • USA

    Transformers: Dark of the Moon

  • SK název

    Transformers 3

  • SK název

    Transformers - Temná strana Mesiaca

  • CZ název

    Transformers 3: Odvrácená strana Měsíce

    (neoficiální název)
  • CZ název

    Transformers 3: Temná strana Měsíce

    (neoficiální název)

Akční / Sci-Fi / Dobrodružný

USA, 2011, 154 min

Režie:

Michael Bay

Diskuze k filmu (8 847)

    • 5.4.2012  17:44
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    st.ranger: pro mě bohužel ne, ani v Mizerech, já se spíše zasměju u totálních hovadin, nejvíce mě pobavil německý film Kluci to taky chtěj... nebo americké snímky Absurdistán, a Tuck and Dale... ono je to hrozně těžký rozeznat, která komedie tě nadchne, že se u toho pobavíš... každý člověk to bere jinak a každý má na humor jiný nadhled... třeba u těch Pirátů se mi líbil 1.díl, pak už ten humor v dalších dílech šel z kopce, a Piráti 4 už byli totálně bezhumorní, prostě trapne...

    • 5.4.2012  15:48
    Panasonixn
    (hodnocení, komentáře)

    Takhle diskuze s některými doslova prožívá váš život... Je tady necelé tři roky a stále je tak duchaplná a akční...

    • 5.4.2012  09:41
    st.ranger
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: Bayův humor byl srandovní v Mizerech, ale ne v Transformers a důvodem je značná podobnost s fekálním humorem teenage komedií ve stylu Prciček, RotF je toho důkazem. V DotM je snaha udělat gag naprosto ze všeho a být to sitcom, máš nucený smích za každým dialogem. Anglický humor je rozhodně jiný, ale třeba v Red Dwarf je pro mě humor unikátní, v Jistě, pane .... je naopak suchý a naprosto tragicky nevtipný. 

    • 4.4.2012  21:12
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    ištván87: nevím, mi ten americký humor přijde u těch filmů tak skoro nastejno, Amerika prostě používá takový humor, možná tam jsou mírné změny humoru, ale vesměs je to stejný styl... Anglický je zase uplně jiný, každý Stát ho používá trochu jinak...

    • 4.4.2012  20:37
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: U Burtona tenhle humor (myslím tím ten co byl TF) určitě nebude... 

    • 4.4.2012  20:36
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Co se Baye týče, tak já sem s většinou jeho filmů spokojen - TF série je parádní, to ať se na mě nikdo nezlobí, ale těžko to mohlo být jiné, navíc žádné jiné filmy nesplňují Bayovo motto více než právě tady TF. Dále... Armagedon - pro mě parádní velkofilm s katastrofickou tématikou, na který se vždycky rád podívám, stejně jako třebas na Ostrov, či Skálu. Všechno prima oddechovky, se kterými se nikdy nenudím. A co se Pearl Harboru týče, tak i s tím tak nějak vycházím po dobrém a nepřijde mi nijak špatný, proč taky.. ? Žádná velká věda - Bay je svůj a má svůj styl a komu se to nelíbí, ať Šmajdalfovi klobouk políbí XD

    • 4.4.2012  19:17
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    st.ranger: takový ten americký humor se v poslední době objevuje v hodně filmech, jsem zvědav jak ten humor bude působit u Burtona v Dark Shadows... tak já třeba nečekám od filmů vůbec nic... mě nezajima co říkají režiséři... až je film hotový, zaujme mě třeba název, trailer, nebo obsazení, tak to shlédnu a uvidí se... každý něco slibuje, aby nalákal lidi, takhle to chodí snad všude na světě... a pak se může stát, že jsou lidé zklamaní, někdo není, někdo je...

    • 4.4.2012  18:29
    st.ranger
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: Nekategorizuji filmy podle kritérií režisér a tržby, to je moc strohé. Řekněme, že pro mě jsou Bayformers jako pro tebe piráti. Mě se ostatně první Transformers líbí, ale pak se Bay utrh ze řetězu a 2x to dopadlo naprosto mizerně. Komické budou zase ty rozhovory jak se poučil a že další díl bude temný a nebude obsahovat záchodový humor. Co Bay řekne, je lež, protože DotM není temný ani s přimhouřeným okem a záchodového humoru tam je až k přetékající míse.

    • 4.4.2012  18:22
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    Ostrov mám osobně na prvních pozicích mezi jeho filmy. Už jen kvůli Scarlett a Ewanovi :) A Pearl Harbor nepovažuji za nějaký skvost, ale jako romantickou válečnou oddychovku kdykoliv (ke štěstí stačí celý geniální nálet).. No ale s dvojkou a trojkou TF souhlasím, zcela ztratil soudnost... Měl by zase natočit něco mimo tuhle sérii

    • 4.4.2012  17:38
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: Já jsem neřekl, že se mi nelíbí většina jeho filmů... Pokud vím, tak jsem od něj viděl všechno a nelíbí se mi jen poslední dva díly Transformers, k smrti nenávidím Pearl Harbor a Ostrov mě trochu zklamal... Já jen že jestli Bay dál pojede na vlně jako v poslední době, tak jde do háje...

    • 4.4.2012  16:45
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    ištván87: u mě je to tak, že nějak nehledím na režiséry... jednou mu vyjde hitovka, která mě dostane, podruhé zase ne, potřetí ne a počtvrté zase jo... já se spíše zaměřuji na jakýkoliv film, at už ho natočil kdokoliv... buď mě film zaujme nebo ne... pokud jde o filmy od Baye, tak opět je to věc vkusu... to že se ti většinou nelíbily, je tvůj názor, ale většinou hodnocení filmů mluví za vše... Bay na tom zas tak špatně není, pokud jde o hodnocení... 72% Armageddon - spusta lidí, čechů co nesnáší tento film jsou v tý menšině, takže jich není zase tak hodně, a v podstatě jejich negativní názor není podstatný, když převládá většina těch, kterým se Armageddon líbil...

    • 4.4.2012  15:47
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    Ale Bay už má ptákovin taky několik... Z Pearl Harboru by měli vystřihnout scénu náletu, z ní vystřihnout Bena Afflecka a Joshe Hartnetta a vrazit tu scénu do nějakýho dokumentu. Zbytek pak zničit. Ostrov mohl být zajímavý film nebýt posledních cca 40 minut. A Transformers 2 a 3, to už je špatný... A to jsem ještě hodnej. Je spousta lidí, co nesnáší Armageddon, protože to je pohádka pro americký pravičáky...

    • 4.4.2012  15:45
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: Já na Rodrigueze zanevřel kvůli tomu, že místo aby natočil další díl Sin City, tak točí p**oviny jako Žraločák a Lávovka nebo právě Spy kids 4, přičemž ani první dva díly Spy Kids nejsou žádný zázraky, resp. v rámci jeho filmografie patří k tomu horšímu...

    • 4.4.2012  15:31
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    st.ranger: pokud se ti TF3 nelíbil, ok, ale tak já myslím, že skoro každý režisér má ve své sbírce některé nevydařené díla, které někomu z nás moc nesednou... zanevřít na Baye, že ti nesedl TF3 je nesmysl, nemusíš koukat na všechny jeho žánry - filmy... tipuju žes od takovýho Rodrigueze ani neviděl třeba film Spy Kids 4... a nadávat na něj za to, že tohle natočil, je přece zbytečný... určitým lidem se to nelíbilo, někomu jo... je to diskutabilní... mě třeba nesedl jeden film od Nolana, a taky jsem na něj nezanevřel... ale od tebe jde opravdu poznat, že sis na Baye zasedl... mohu tě ujistit, že mi se většinou taky nelíbí pokračování úvodních filmů (jak kterých), ale tak vydělává jim to spousty milionů, tak proč to netočit... takoví Piráti z Karibiku 4 mě zklamaly na plné čáře, film totální hovadina, a dostaly se do Top10 nejvydělečnějších v kinech

    • 4.4.2012  15:25
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Po tom všem je zcela očividné, že to tu někdo až moc prožívá (ač tvrdí že nikoli), protože kdyby to dotyčný kolega neprožíval a choval se normálně (né jako někdo, kdo píše denně do bulváru), byl by tady klid a všude jinde klid a nikdo by neměl tendenci tu jeho názory napadat. Možná sem v tomto ohledu nejvíce slyšet, tajit se tím určitě nebudu, ale zdaleka nejsem jedinej, komu ty rangerovi rádoby názory přijdou už skutečně otravné a zbytečné, aneb 100x nic umoří i vola (jak se říká)...

    • 4.4.2012  11:21
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    st.ranger: Zjednodušeně řečeno, Bay to pos*al, což je docela škoda... Já si taky budu dávat bacha na jeho další projekty... Ovšem vzhledem k tomu, že mezi jeho dalšími projekty bude pokračování Transformers, tak už na něj taky asi zanevřu... Do TF3 jsem si myslel, že Pearl Harbor byl jenom krok stranou, na jaký má nárok každý režisér... Ale vzhledem k tomu, že TF3 bylo skoro stejně tak blbý jako Pearl Harbor, tak mě taky dost zklamal...

    • 4.4.2012  10:46
    st.ranger
    (hodnocení, komentáře)

    Ištván87: Máš pravdu. Z počátku jsem byl trochu opatrný, pak i doufal, že by to mohlo být koukatelnější než ten předchozí humus, ale to co jsem zažil v kině a ještě tomu paskvilu vystavil přítelkyni, to nikdy nezapomenu. Naštěstí poučen z tohoto exkrementního veledíla již nechci nic dalšího od Baye vidět. To je jako si dobrovolně způsobit lobotomii. Pro mě je tohle zcela jiná záležitost. Zatímco někdo to bere pouze jako akční klystýr, pro mě to měla být zhmotněná nostalgie let nevinnosti, který se bohužel naplnil jako smrtící pšouk v uzavřené místnosti.  

    Pokud já prožívám film, proč mě ustále jeden otrava napadá a komentuje mé názory prázdnými komentáři, když já si ho vůbec nevšímám? Jakkob je typický troll, zaostalý lempl, který potřebuje hádky, aby mohl diskutovat.
    Respektuji názor jiných a nikoho nenapadám, což se o některých říct nedá. Je to jen film a já diskutuji o tom, jak špatně na mě působí, pokud se to někomu nelíbí, pro dobro celého lidstva, zabijte se a neotravujte ostatní. 

    • 3.4.2012  23:07
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    ištván87: mě už zklamalo dost filmů, a myslím že je nesmysl to řešit na diskuzi pořád dokola... když se někdo chce vyjadřovat na film, který ho nebavil, tak to stačí napsat jednou větou, a konec... každý na ten film shlíží jinak, někomu se líbí, někomu ne... psát dokola jak je ten film špatný a vše okolo toho nikoho nezajima... myslím že výdělek TF3 svědčí za vše, a tipuju že pokud bude TF4, tak výdělek bude mít podobný jako trojka...

    • 3.4.2012  21:48
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Ištván87: Budiž, ale zcela určitě tím tady neprudíš více než je zdrávo. Jako dá se chápat zájem u těch, kterým se film líbí, je ostatně docela normální hovořit a diskutovat o něčem, co mě zajímá a co se mi nějakým způsobem líbí. Ještě se dá chápat že lidi jako ty a někteří další jsou zklamáni a daj to ve známost, ale nijak to nepřehánějí, ale ranger a jeho praktiky už dost dobře pochopit nejdou - jemu se ty filmy nejen že nelíbí, on je dokonce všude kde to jde shazuje, naráží na kdejakou blbost atd. tvrdí že ho to ale přesto vůbec nebere a že to vůbec neprožívá a k tomu všemu s tím vším tady prudí až to hezký není - a to je přeci jen už jiná liga, než jsi třeba ty či kdokoli jinej...

    • 3.4.2012  21:38
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    Jakkob: Pak je ještě třetí možnost. Doufal že film bude stát za něco a neskutečně ho štve, že tomu bylo přesně naopak... To je třeba můj případ...