Nastala chyba při přehrávání videa.
  • golfista
    *****

    Davida Finchera si jako filmaře moc cením. Z jeho filmů mě žádný nezklamal (a takových tvůrců vážně mnoho není), ale od Fight Clubu mě také žádný úplně nenadchnul. Proto jsem se už před začátkem filmu smířil s tím, že tentokrát to bude spíš zklamání. Hlavně kvůli tématu, protože Facebook na rozdíl od mnoha nepovažuju za něco extra přínosného (spíš naopak) .... Ale Fincher mě dostal. Vtáhnul mě do dění kolem pře o tom koho co napadlo dřív výborně zvoleným způsobem vyprávění a nenápadnou, ale o to preciznější režií. To, jestli je Facebook prospěšný nebo naopak bylo na dvě hodiny nepodstatné ... Po druhé projekci musím hodnocení ještě vylepšit. Skvělá režie u skvělého filmu se pozná právě tím, že vás v průběhu filmu ani nenapadne, jak je skvělá. Fincher se nepředvádí, a i tím je pro mě favoritem na letošního Oscara.(3.11.2010)

  • verbal
    ****

    Ač trpím nevyléčitelnou averzí ke klakovitému stavění pomníčků "absque memoriam" těm ubohým, chudým harwardským lúzrům, co s fotříkovými miliardami v zádech upletli ve svých garážích 25+1 v Beverly Hills z hovna bič, musím konstatovat, že se téhle pohádky zhostil pan Fincher řemeslně dokonale a v rámci možností i poutavě! Jak moc je zasloužilý miliardář ten, co vymyslel Sociálního Networa a splnil sen dnešní mládeže, která mezi smažením "Volání Dutých" a civěním na Tvajlajt, se už díky němu prakticky nemusí odlepit od kompu? A to už pomalu ani v případě, chce li si zašukat! Původně jsem si myslel, že si to Zukrouš cvaknul v rámci své PR kampaně, ale pochybuju, že sledovat se jako divného, lehce ovlivnitelného, bezpáteřního kokotka, se mu zrovna líbilo a mě to docela příjemně vyvedlo z omylu. A navíc mě to konečně rozhoupalo založit v mé plesnivé garáži v Ostravě-Vítkovicích Assbook, kde si teenageři budou konečně moci ukazovat svou pravou tvář a já degraduji své konto v ČSOB o pár židovsky úročených kontokorentních úvěrů. To bude sequel jedna báseň, Dejvide!!(8.11.2010)

  • Boss321
    *****

    Wooow wooow! Opravdu jsem uchvácen. David Fincher mne opět nezklamal a přesvědčil mě, že je to vynikající režisér. Příběh o fenoménu 21. století se chopil a vycucal z něj to nejlepší. Herecké obsazení je skvělé a všichni se svých rolí zhostili na výbornou (Justin Timberlake mě překvapil velice mile). Kdo to ještě neviděl, tak utíkejte do kina!(17.1.2011)

  • H34D
    ****

    Mistr Fincher již v předchozích dvou filmech dokázal, že režijní preciznost a perfekcionismus nemusí z filmu křičet na míle daleko, jeho smysl pro filmovou "dokonalost" zůstává subtilní až téměř nepostřehnutelný. Na venek se projevuje ve formě poutavého vyprávění, konzistenci dramatu a z technických aspektů detailní práce se světlem, či ladné a cílevědomé kameře. The Social Network však není tak atmosferický film jako Zodiac, či působivý opus jako Benjamin Button, proto mi přijde, že zde ten "nenápadný" styl režie znamená slabší prožitek z celého filmu. Téměř všechno tedy táhne scénář, který je sice naplněn vybroušenými dialogy, ovšem více než důstojné zpracování "historické" události také nenabízí. 8/10(2.11.2010)

  • tron
    ****

    „Celú stránku vytvoril za jednu noc. A ešte bol ožratý.“ Od prvých minút snímka z produkcie Kevina Spaceyho - vďaka miestami až brutálne svištiacim dialógom - svižne ubieha. K vysokému hodnoteniu ju ťahajú tiež kvalitne zrežírovaní herci (najväčší dojem na mňa urobili dvojičky) a napínavý príbeh, ktorý miestami pripomína skôr mafiánsky triler (ale bez toho, aby niekomu vybuchol aspoň sporák). Na strane druhej, ak necháme bokom, že scenár je zrejme inšpirovaný skutočnými udalosťami (ťažko povedať, čo sú si tieto druhy ľudí schopné povymýšľať si aj pod prísahou), je hrozne priemerný a plný klišé (ústredný hrdina sa nechá ovplyvniť evidentnou sviňou, čestného rovesníka vyšachuje z hry a potom sa čuduje, do akých svinstiev ho sviňa namočila). I tak mi to ale rýchlo ubehlo... aj keď sa neviem zbaviť dojmu, že najpekelnejšie je zrežírované veslovanie regát.(23.2.2011)

  • - Eduardo Saverin nebyl až tak oběť Zuckerbergovy hamižnosti. Podkladem ke knize Social Network je kniha Bena Mezricha „The Accidental Billionaires“, jejíž vznik Saverin podle všeho inicioval. Obsahuje nejen celé kapitoly, které jsou téměř beze změny zfilmovány (Mark jde v županu za investory, scéna Eduardova odchodu z firmy apod.), ale především pohled na celý případ tak, jak ho viděl Saverin. Mimo jiné se zde nemluví o tom, že v okamžiku, kdy Saverin odstřihl společnou firmu od peněz, musel Zuckerberg táhnout provoz ze svého, případně, že si na Facebook bez vědomí svého přítele dával reklamu na vlastní soukromé projekty. (Lex Luthor)

  • - Ve scéně, kde Mark podvádí při vypracovávání práce pro svoji závěrečnou zkoušku, zmíní, že si založil falešný účet na facebooku a nahrál tam fotky, které nechává své přátele komentovat. Při krátkém záběru na obrazovku laptopu lze vidět, že falešný účet je založený pod jménem Tyler Durden, což je odkaz na Fincherův film Klub rváčů. (s.e.p.p)

  • - Ač byl Saverin později také odříznut od projektu Facebooku, dodnes je je jedním z hlavních držitelů akcií s podílem okolo 5%, což je přibližně 2,5 miliardy dolarů. (Lex Luthor)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace