poster

Vanishing on 7th Street

  • Slovensko

    Zmiznutie na 7. ulici

    (festivalový název)

Horor / Mysteriózní / Thriller

USA, 2010, 92 min

Režie:

Brad Anderson

Scénář:

Anthony Jaswinski

Kamera:

Uta Briesewitz

Hudba:

Lucas Vidal

Producenti:

Celine Rattray

Střih:

Jeffrey Wolf

Scénografie:

Stephen Beatrice

Kostýmy:

Danielle Hollowell
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • maddy
    **

    Naozaj mi nevadí to, že sa film nezaoberá žiadnym vysvetlením, pretože ten nápad s "vražiadcimi tieňmi" bol naozaj pútavý, dokonca až do takej miery, že prvých 30 minút si dokázal plne udržať moju pozornosť. Bohužiaľ, keď sa vo filme ani po uplynutí pol hodiny nič zásadnejšie neudeje a omiela sa dookola neustále to isté, tak to neutiahne ani sebelepší nápad. Nepomáha tomu ani tupý scenár, u hororov väčšinou neočakávam "oscarovú" kvalitu, no tentokrát vkladá hercom do úst neskutočné nezmysly (vrcholom bola scéna, kde postavám v bare dochádza palivo v generátore a oni si až po dvoch dňoch uvedomia, že by mali šetriť energiou a vypnúť nepotrebné veci ako jukebox, vonkajšie neónové osvetlenie a pod., wtf?). Navyše to až neskutočne vykráda japonský horor Kairo (2001) - dokonca tam je presne tá istá scéna pádu lietadla a to už naozaj nie je len inšpirácia, ale obyčajné vykrádanie. Celkovo 2,5*, oceňujem hlavne vynikajúci začiatok.(16.5.2011)

  • TomikZlesa
    ***

    Slibný námět, a takhle to posrat, spíš než horor se jedná o drama čtyř lidí...škoda(27.2.2011)

  • Bloody13
    **

    Temnota snad ze samotných pekel pohltí celou Zemi. Obyvatelé všech měst zmizeli. Hrstka přeživších se schová v baru, který jako jediný není odpojen od zdroje světla. Zde však nevydrží věčně. Ne když se v té záhadné tmě něco ukrývá a čeká na svou další příležitost... Po skvěle vypadajícím traileru jsem tuhle novinku vyhlížel s velkým optimismem. Od půlky filmu jsem ale začal mít podezření, že na mě Anderson ušil boudu. Drtivá většina příběhu se odehrává na jediném místě, kde se čtyři postavy rozhodují, co dál. Nějaké ty hádky, flashbacky a sem tam někdo zmizí. Pokusy o slušnou atmosféru jsou pouze na začátku a ke konci, prostředek více méně nudí. Veškeré napětí se tak smrsklo na pouhé očekávání, kdy hrdinům zhasne baterka, svítilna nebo jiný zdroj světla. A samozřejmě se tak děje v tu nejméně vhodnou chvíli. Myšlenka to nebyla rozhodně špatná, ale bez sebemenší snahy jí rozvíjet. Vážně velká škoda potenciálu, který byl ze začátku poměrně slušný.(24.1.2011)

  • honajz
    *

    Nějak se mi potvrzuje, že Brad Anderson nedokáže vytvořit atmosféru. I ta blbá 30 dní dlouhá noc je napínavější. Ale v průběhu filmu jsem si vzpomněl, kde by se Anderson mohl něco naučit. U novozélandské kinematografie - stačí když si pustí Quiet Earth. ---- Mimochodem, také vám přišlo divné, že Tma (Temnota, Peklo, kdoví co to bylo za šmejd) se sice bojí světla, ale když chce někoho dostat, tak světlo vytváří? -- Škoda, že to, co následovalo po prvních dvaceti minutách, nebylo zhuštěno do čtvrt hodiny, aby příběh mohl atraktivně pokračovat.(7.4.2011)

  • petero
    **

    Brad Anderson je možno dobrý v budovaní psychohororov keď má v ruke slušný scenár, tu však poriadne narazil. Jeho vizuálne podanie nie je tiež nijak očarujúce aby zaujalo, keď už scenár nie je bohvieaký a herecká elita mu v tom tentoraz tiež nepomohla na čele s talizmanom nepodarených filmov Haydenom Christensenom. A tak film o miznúcich ľuďoch v tme a skupinke snažiacej sa prežiť v miestnom bare je na vcelku slušný námet variujúci Carpenterovu či Darabontovu Hmlu, poriadnym sklamaním vedľa ktorého i End of Days vyznieva ako podarený film.(27.1.2011)

  • - Když Paul sní, chodí po dlouhé chodbě v suterénu, když poté otevře dveře, vidí jen zeď z cihel. Když začne do zdi bušit, je jasně poznat, že se jedná o lepenkovou zeď, protože cihlová zeď by se nikdy tak netřásla. (Kroup4)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace