Nastala chyba při přehrávání videa.
  • pan Hnědý
    *****

    Myšlenkový labyrint. David Fincher usedl do režijního křesla s pozlaceným opěrákem s halucinogenně prošitým vláknem, kde s okamžitým usednutím se začal vítr obracet. Daleko před tím, než se Fincher chtěl vracet Zodiacem do škatulky temného thrilleru, vybavil si knihovničku ultimátím dílem Chucka Palahniuka. Svéráznou beletrii, postmoderní duchem i stylistikou převedl film, který pojednává o zdánlivě běžných věcech. Kdo by ostatně někdy nemohl usnout? Těžko se určuje, kde končí realita a začíná halucinace v každodenní rutině v pohlcení Edwarda Nortona s Bradem Pittem a Helenou Bonham Carterovou v dramatu s kterým jsme v kontaktu po celých 140 minut. Sofistikovaný snímek, který mě uchvátil a mám chuť' se už nikdy neprobudit.(12.11.2011)

  • kleopatra
    ****

    Helena Bonham Carter, která v době natáčení jela už svoje čtvrtý gumy, mi přišla na diblíka s culíkem opravdu už trochu stará a k chlapcům se mi nějak nehodila, ale třeba to Palahniukova předloha takhle chtěla. Každopádně hodně hustá záležitost s brilantním Pittem, bohužel pro hovada s IQ tykve může fungovat inspirativně.(6.3.2005)

  • POMO
    ****

    V osemnástich, keď som bol naštvaný na systém a ulietaval som na Doors (ako hudbe) a PULP FICTION (ako filme), by to bol film môjho života. Ale dnes Nemyslím si, že by som nemohol byť filmová hviezda, keby som to naozaj veľmi chcel a urobil pre to všetko. A v systéme som sa už pohybovať naučil. Nie je to snáď dostatočný dôvod na to, aby mi tento film pripadal iba ako jedna veľmi, ale nozaj veľmi efektne natočená hovadina?(23.2.2003)

  • novoten
    *****

    Nejhůře stravitelný, ale názorově a myšlenkově nejnabitější a pro někoho asi i nejpodnětnější Fincherův film. A po zralé úvaze i můj nejoblibenější. Anarchie, bitky a chvílemi i bezvýchodná situace, deprese a beznaděj. Ale hlavně toho života v něm! Živoucí energie všech povah na jakoukoli denní, noční či osobní dobu.(20.8.2006)

  • Fr
    ***

    Jejich velkou krizí je jejich život.... Partyzánští teroristi, kteří neustále o chlup unikají životu, aneb jaké to je, když máte vážný problémy a nepožádáte o pomoc odborníka! To vše v DOKONALÉ REŽII D.Finchera (teď už se nedivím, že dokázal natočit výbornej film o kravině jako je Facebook). Příběh sám o sobě je ,,ujetina“, kterou zřejmě ti mladší budou (MUSÍ) obdivovat. Já, i když souhlasím a vidím spoustu dokonalosti + velký potenciál pro několikanásobný shlédnutí - po tom prvním zůstanu někde uprostřed. Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Pravidelně beru Diabonal a Wisterol. 2.) Otevírám fabriku na výrobu mýdla. 3.) Nevím, co je to schizofrenie. 4.) Moje nejoblíbenější věta je ....,,VŠÍ SILOU MĚ PRAŠTI!“. PŘÍBĚH ***** HUMOR * AKCE * NAPĚTÍ *(25.1.2011)

  • - Když má Tyler (Brad Pitt) proslov v Klubu rváčů, kde zmiňuje rockové hvězdy, tak se dívá přímo na charakter Jareda Leta - frontman skupiny 30 Seconds to Mars. (Zdroj: BuzzFeed) (necisty)

  • - Ve scéně, kdy Tyler (Brad Pitt) po přistání letadla odjíždí autem, je možné všimnout si, že skáče do auta a bez jeho nastartování odjíždí. (dc125)

  • - Celý film nám Fincher předhazuje mnoho vodítek k rozřešení pointy, např: ***SPOILERY: Když Tyler (Brad Pitt) opouští po autonehodě Jacka, Jack usíná s modřinou na hlavě. Když se druhý den probudí, modřinu už nemá. Když Jack (Edward Norton) zvedne telefon a začne mluvit s detektivem, okamžitě ustanou zvuky nahoře souložících Tylera a Marly (Helena Bonham Carter). Když Tyler a Jack vstupují do Louovy taverny, chlápek u dveří absolutně ignoruje Tylera. Jack a Tyler mají v letadle stejné kufříky. Když Lou udeří Tylera do břicha, v dalším záběru i Jack vypadá, jako by právě dostal ránu do břicha. Když Jack a Tyler demolují baseballovými pálkami auta, alarm začne znít, až když udeří Jack, i když Tyler udeří dřív. Na začátku filmu je možno zahlédnout Jacka jako odraz Tylera v okně. Když Tyler a Jack nastupují do autobusu, Jack vždy platí jen za jednu osobu. Když Tyler a Jack nasedají do auta po tom, co Jack zmlátil Jareda Leta do bezvědomí, oba samozřejmě nastupují stejnými dveřmi. V téže scéně poslíček říká: "Vše je připravené pane Tylere", ale přitom jej úplně ignoruje a dívá se na Jacka. Po srážce Tyler vytahuje Jacka ven z auta dveřmi u řidiče, i když řídil Tyler. Když Jack po tom, co mu vyhoří byt, volá Tylerovi, můžete si na telefonním přístroji všimnout nápisu: Příchozí hovory nepovoleny! Když se mezi Jackem a Tylerem prodírá člověk v autobuse, Tylerovi se vůbec za odstrčení neomluví, jen Jackovi. (Ai.ma)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace