Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Arx
    *****

    Hodně divný film, který je tak divný až je prostě něčím originální a jedinečný. Jedna z nejlepších Bradových rolí. O Edwardu Nortonovi ani nemluvě...(23.11.2007)

  • AngelAngie
    *****

    Číslo 1 ve všech žebříčcích, které si jsem schopna uvnitř sebe vytvořit...(25.5.2008)

  • mandes
    *****

    rozpocet $63 million trzby celosvetovo $100,853,753(6.11.2006)

  • RHK
    *****

    Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire. Celosvětově divácky úspěšný film. Fincherova perfektně schizofrenní jízda - a jako vždy s dokonalou kamerou. "Nesmělý" Edward Norton a všehoschopný Brad Pitt tvoří dokonalou dvojici, která dokáže ukojit všechny podprahové tužby - sex, násilí a ničení. Také Helena Bonham Carter svým vzhledem i projevem skvěle zapadala do stylově neudržovaného domu na předměstí, kde je sídlo projektu Likvidace. Trailer: http://www.csfd.cz/film/2667-klub-rvacu/videa/(20.9.2009)

  • Matty
    ****

    Nejde o stejně smělou anarchii, jakou je vlepování pornografických políček do dětských filmů, ale přesto se mi líbí, jak Fincher pod záštitou velkého studia a s použitím reklamní estetiky nachcal líbivému světu komerce do tváře. Klub rváčů je vším možným, jenom ne filmem příjemným a uživatelsky přístupným. Alespoň na imaginární rovině nás vystavuje stejnému nepohodlí, do jakého je ze svého zaprdněného konformismu vtažen Jack. Realita Klubu rváčů je realitou nadopovanou steroidy. Intenzita některých scén se přenáší z předkamerového prostoru na samotný filmový aparát (obraz třesoucí se, jako kdyby chtěl filmový pás vyskočit z kamery). Nepřirozené CGI kamerové průlety od mikrodetailu k polocelku na jeden zátah vyvolávají pocit nevolnosti, okatě předváděná (a přesto jen zdánlivá) kontrola vypravěče nad příběhem ztěžuje naše skládání soudržné zápletky, neboť od hlavní linie je neustále někam odskakováno, případně se velké časové úseky přeskakují. Forma filmu se podobá životnímu postoji protagonisty – destrukce, nikoli konstrukce. Poselství Klubu rváčů už sice dnes, kdy se nihilismus a ironický odstup společnosti posunul o kus dál, nerezonuje tak silně jako na přelomu tisíciletí, ale otázky, které kniha a film kladou – například co v postmoderním světě zanikajících tradičních hodnot znamená být mužem (neboť nerovný zápas protagonista ve skutečnosti nevede se společností, ale se svým hypermaskulinním já) – mají stále dostačující relevanci. Za originální lze z hlediska gender studies považovat především fakt, že moc rváčů není reprezentována penězi, majetkem či politickým vlivem, ale jejich vlastními a zranitelnými těly, která s celým svým životem dávají všanc. Tělesnost je tak zbavena svých tradičních sexuálních a převážně feminních konotací. V ohrožení jsou muži, resp. samotný koncept maskulinity. 85% Zajímavé komentáře: kiddo, choze, RAPIDUS, Triple H, Olivier, ANTI-frog, Tatannka(6.5.2005)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace