Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tsuki
    ****

    Čtyři hvězdičky za Aguileru, Cher a za parádní taneční a hudební čísla. Od příběhu samozřejmě nic čekat nemůžeme - ale upřímně, je snad někdo, kdo by na to šel do kina s tím, že by něco čekal od samotné dějové linie? Věřím, že takový jedinec není, takže netřeba nějak rozebírat či pomlouvat klasický příběh o holce, co ke štěstí přišla, našla si sexy kluka a získala svůj vysněný job jako zpěvačka a tanečnice. To hlavní je zde hlas Aguilery, z části i hlas Cher (která se ale oproti Aguileře ozve ve filmu znatelně méně, nicméně to dost dobře vyrovnává svým hereckým výkonem), a pak tanec a sexy oblečky. Kdo se na film podívá s cílem vidět tohle, tak nemůže být zklamaný. Co se týče hudby a tance, má to něco málo z Chicaga a z Moulin Rouge (samozřejmě, když odhlédneme od toho slabšího děje - v tom je s Moulin Rouge nesrovnatelný), a tak spíše než v "popovém" světle se Aguilera ukáže v tom "kabaretním". Ale zvládla to dobře. A tak díky ní, Cher (u ní opravdu spíš vyzdvihuju herecký výkon), skvělé choreografii a písničkám dopadl u mě film dokonce o trošku lépe než jsem čekala. ~(4,0)~(19.2.2011)

  • kingik
    ***

    Christinu Aguileru zaměstnají jako servírku v pověstném klubu Burlesque Lounge v L.A., se kterým to jde od devíti k pěti. Jeho šéfce hrozí, že zadlužený klub nadobro ztratí, ale ještěže drobné, dobrosrdečné a tak trochu ambiciozní blondýnce, dala flek, protože ta, ač na to nevypadá, je obdařená výjimečným hlasovým fondem a tančí jako bohyně, což se brzy bude hodit. Dívky v klubu totiž zpívají jen na playback a jejich taneční čísla jsou už okoukaná. Aguilera putuje z pódia na pódium, všichni jsou paf a blondýna zachrání klub od zbourání. Scenaristická naivita dosáhla nových rozměrů. Z filmu cítím zklamání, protože nenaplnil svůj potenciál a naopak nashromáždil v sobě všechny scenáristické nešvary a totální průhlednost děje. To sice v hudebním filmu nemusí tolik vadit, ale jak film brát, když od poloviny se stane reklamou na Christinu Aguileru, která v rámci self-promotion nafláká do něj vlastní písničky. Jako paní producentka si to jistě může dovolit. Trochu drzé však od ní bylo, že všechny herce chtěla zatlačit do kouta, ačkoliv její výkon nebyl špatný, tak jako zpěvačka a tanečnice je mnohem přesvědčivější. Někteří herci, jako Cher, Stanley Tucci nebo odvržená konkurenční tanečnice Kristen Bell, se nenechali zatlačit snadno, ale některým nic jiného nezbývalo. Alan Cumming dostal nulový prostor a byl až takřka zbytečný a Cam Gigandet přijal nejtrapnější roli ve své kariéře. Navíc, dvě hodiny jsou na takový film až příliš, ale on to vlastně ani de facto film nebyl. Byl to jeden dlouhý a mírně rozvleklý videoklip s popovou zpěvačkou, která zatoužila být tak moc sexy, až se to tak nějak minulo účinkem.(18.2.2011)

  • Ellesime
    ****

    Předvídatelný scénář, hmm, ani moc nevadil; tři hvězdičky. Taneční čísla, super; plus hvězdička navíc. V konečném součtu pěkné čtyři hvězdy. Christinu moc nemusím,abych pravdu řekla, ale tady se mi vcelku líbila, a to především její tanečně-zpívající vystoupení. Jiný její herecký projev byl takový nemastný-neslaný, neurazí, ale ani nenadchne. Stanley byl ovšem neodolatelný. Každý film, ve kterém hraje, pěkně oživí, a jeho postavy se stávají těmi oblíbenějšími z celého filmu. Jen ještě škoda, že se Cher moc nehýbal obličej, občas jsem si musela procvičit své obličejové svaly, abych zjistila, že při pohledu na ni neztuhly.(4.8.2011)

  • dopitak
    ****

    Sto padesátá sedmá adaptace příběhu, kterak chudinká dívka ke štěstí přišla. S písničkami (nebo jen jednou?) z Moulin Rouge a milionkrát ohranou story, že když mě nechtěj jako hvězdu, budu tam aspoň uklízet záchody, a vono to jednou vyjde... Prvních dvacet třicet minut se nezbavíte pocitu, že PŘESNĚ tohle už jste někde viděli anebo ještě výstižněji a dokonce nedávno takhle. Tyhle věci už tu byly, nefungujou a do budoucna už nikdy fungovat nebudou. Pak je tu ale muzikál. Cher, co vypadá v pětašedesáti líp než před třiceti lety, a pokud se za ní chlapi pořád otáčí, nemusí to být nutně úchylové. Stanley Tucci, umělecký šéf, v další superiorní roli (vzpomeňme na Ďábel nosí Pradu. Hezounek "Chirurg" Eric Dane a jeho pitomá snoubenka kdesi na druhé straně Států. Zlá holka Kristen Bell, která urazí všechno a všechny, ale má "zlatou" povahu a nakonec uzná, "jak hluboce se mýlila". A samozřejmě Christina, kterou jsem nikdy hudebně nemusel, ale která si mě asi tentokrát získala. Taky pár nesmyslů "na efekt", třeba že C. A. v improvizovaném výstupu zpívá začátek písničky do mikrofonu, který je ale jen rekvizitou v představení plném playbacků, a zbylou část odzpívá vepředu, ale obojí je skvěle slyšet. Ejhle, i po stopadesáté sedmé to funguje.(8.2.2011)

  • jojinecko
    **

    2,5*/5...Christina je skutočne sexi, spievať nesporne vie! Len škoda, že mňa podobné hlasové onanie nebavia a skôr ťahajú za uši. Burlesque je nablýskaná muzikálová rozprávka o tom, ako sa z dievčaťa stala hviezda. Všetko sa ligoce, dekorácie sú adekvátne prestrelené, čo by nebolo zle, keby to všetko nebolo také nejaké fake- tak ako toporná múmia Cher. Niektoré choreografie sú vydarené, rovnako ako pár piesní (poteší aspoň upravené Beautiful People od MM), no ako celok je to "jedným uchom&okom dnu a druhým von". Ešte ma možno presvedčí o opaku znalec muzikálov, Mr. Sovereign:) Od čias geniálneho Moulin Rouge stále čakám na podobný zázrak....(19.2.2011)

  • - Ve scéně, kdy se Ali (Christina Aguilera) poprvé objeví s krátkými vlasy, je možné všimnout si pihy pod okem na pravé tváři. Hned v dalším záběru je ale piha na straně levé. (Dlee)

  • - Snímek byl do kin distribuován pod krycím název Former Glory. (oje)

  • - Poté, co dívky odcházejí na večeři a Ali (Christina Aguilera) zůstává sama, má na sobě bílý svetr. Avšak při dalších scénách, kdy ji Tess (Cher) líčí, svetr už na sobě nemá. (Reesam)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace