poster

Miláček

  • Velká Británie

    Bel Ami

  • Itálie

    Bel Ami - Storia di un seduttore

    (Itálie)
  • slovenský

    Miláčik

Drama / Romantický / Historický

Velká Británie / Itálie, 2012, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dzeyna
    ***

    Opravdu nevím, jak se k tomu celému mám vyjádřit. Podle mě se Robert Pattinson nehodí jinam než do romanťáků a už mě ani moc nebaví. Pořád se tváří stejně. Myslím si, že to není dobrý herec. A nechápu co na něm každá ženská vidí - jak je zřejmé i z toho snímku - "miláček" žen, abych to uvedla na pravou míru, spíše milenec nevěrných, hloupých žen. Ani Uma Thurman mě příliš neuchvátila, moc jí nesedí toto dobové zařazení, je spíše na futuristickou dobu. Ovšem Christina Ricci ta bylo jako třešnička na dortu. Je skvělá a jako jediná mě nenudila. Příběh je sice dobrý, ale je zvláštně podaný a snadno předvídatelný. Takže jediné plusy byli: Christina Ricci, Paříž, novinařina a zvrhlé téma. Jsou to takové horší 3 hvězdy.(2.6.2012)

  • Fiftis
    **

    Ďalší z rady romantických filmov, ktorý som si pozeral len a len kvôli jednej hereckej postave, ktorú mám rád. V tomto prípade to bola Uma Thurman, ktorá na fotkách pôsobila veľmi očarujúco. Nebol to film, ktorý by si zaslúžil Odpad! ale tých pár hviezdičiek je asi práve len za Umu Thurman, ktorá hrala veľmi zaujímavú postavu. Hejterom Roberta Pattinsona tiež nie som, takže mi nejako zvlášť nevadil, skôr naopak, takáto historická postava mu sedí viac, než v nejakej romantickej teen snímke. Dej ma však absolútne nezaujal, to jediné zaujímavé bol milenecký štvoruholník a asi by sa viac hodil filmu názov Zajačik.(16.2.2015)

  • Hild
    ***

    Škoda toho promarněného potenciálu. Tento film postrádá jakoukoliv jiskru, něco čím by film dokázal diváka pohltit. Můj problém byl také Robert Pattinson. Nemůžu tady napsat, že by neuměl hrát, to rozhodně ne, vlastně ani nemůžu napsat, že by vyloženě tuto roli nezvládl, například v klidné poloze dokáže být i přesvědčivý, ale problém byl v těch emocionálnějších a vypjatějších momentech. Ty jeho křečovité výrazy mi hodně vadily a místy měl tendence přepínat do lehkého přehrávání. Hlavně to ale zatím pro mě není typ herce, ze kterého by vyzařovalo přirozené charisma a takový ten neodolatelný šarm, což je podle mě v této roli klíčové a tak roli velkého svůdníka jsem mu prostě neuvěřila. Všechny tři jeho herecké partnerky hrály o poznání lépe, zejména mě hodně zaujala Christina Ricci. Škoda, mohlo to být o dost lepší, potenciál tam vážně byl.(14.5.2012)

  • Shaqualyck
    ****

    Svět není zlej, to jenom lidi sou kurvy. Proto, co můžeš, to urvi! Georges Duroy - mladý, pohledný, hladový a k uzoufání ctižádostivý vaginální alpinista. Odhodlaný vyhrabat se ze srabu stůj co stůj... Pomůže mu náhoda a Bel Ami si pozvolna tříbí svou klopýtavou sociální inteligenci a zjišťuje, jak že to ve světě vlastně chodí. A ucítí příležitost propíchat se společenským žebříčkem do těch nejvyšších pater. [...] Mám rád Maupassanta. Krásně se trefuje do lidské povahy. Je skvělé, že tvůrci pochopili, že disponují-li takto silnou předlohou, mají polovinu práce hotovou, jen to moc nezprznit. Myslím, že to vůbec nedopadlo nejhůř. Výbornému obsazení (welcome back, Uma!) navíc překvapivě nedělá ostudu ani typově přesný Robert Pattinson coby pionýr ryzího topořivého machiavellismu. V profesním portfoliu tohoto hocha se věru dlouho "stmívat" nebude...(2.4.2012)

  • Lamiczka
    ****

    Dle slavného románu Guy de Maupassanta. Netřeba se tedy rozepisovat o obsahu, postačí stručné - touha po moci a lásce, která přerostla v posedlost. Robert Pattinson v hlavní roli významně přesvědčuje, že umí zahrát i něco jiného, než je strnulý pohled napudrovaného upíra. Mnohým, zdá se, dělá velký problém překousnout tuto nezávidění hodnou hercovu životní epizodu. A tak stále srovnávají. Osobní kouzlo v něm je veliké a postupná proměna v sexuálního devianta své doby je zpracovaná velmi dobře. Na konci ho zároveň nenávidíte a na druhou stranu se vůbec nedivíte ženským hlavním představitelkám, že se nechaly zbláznit. Tím se dostávám k hrdinkám románu a vedoucím dámským rolím. Celé trio je rovnocenným partnerem a ráda přiznávám, že všechny měly moje velké sympatie od začátku do konce. Scenérie Paříže na prahu devatenáctého století je podmanivá a zvoucí k tanci a zábavě. Zdá se, že to byl hlavní motiv - pozvednout se ze dna chudoby, využít možností, které se nabídly, maximálně si všeho užít - protože žijeme jenom jednou! A nezáleží na tom, kolik zničených duší a zlomených srdcí za sebou mladý bonviván zanechá.(1.8.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace