Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kryton
    **

    Revenge kriminálky se mi celkem líbí. Reno byl příslib jakési verze Belmondovky 21.století. Jak jsem se však zklamal. Atmosféra žádná, akčních scén málo a Reno absolutně nevýrazný.(1.8.2011)

  • GigaPudding
    ****

    Dneska se hraje na ty špinavý a tvrdý gangstery a policajty, co všechno úplně děsně reálně řeší a je to prostě navíc úplně "cool" a takový. L'Immortel je přesný opak a obrací se k těm gangsterkám, co pracujou s takovou tou vzletnou idealizovanou představou mafiánů a gangsterů, což je možná ten důvod, proč se to setkává s tolika horšíma reakcema. Prostě je to film dělaný tak, že využívá charismatického hlavního herce, co zprostředkovává takovou tu klasickou idealizovanou představu o přátelích na život a na smrt a o rodině a o tom jak je nutný být pevnej ve svých zásadách a takový věci spíš než aby to zaplavil horou "fucků" a mrtvol. Tohle je potřeba vnímat spíš než porovnávat to s ostatníma zločineckýma filmama dneška, co kladou důraz na úplně odlišné věci. Tady si to prostě Jean Reno zaslouží, protože je to sympaťák a tenhle film není špatnej, jen jde jiným směrem než jak se to dělá dneska častěji :). Vždyť tu i ti staří mafoši mají dlouhý černý kabáty. :)(23.5.2013)

  • Sonnery
    **

    Zdá se mi, že ty sedmiletý děti, co nám v Číně šijou boti, k tomu ještě na vedlejšák píšou scénáře. Protože začíná platit, že čím víc výstřelů, tím víc Adidas(7.2.2011)

  • sochoking
    **

    Ten koniec na pláži pri západe slnka akoby vystrihli z nejakej reklamy liekov na osteoporozu.(20.8.2010)

  • Malarkey
    *

    Nečekal jsem to. Fakt jsem nečekal, že i ve Francii by režisér vybral státní kasu pro filmaře a natočil film s klepající se kamerou, která má navodit hustou atmosféru a autentičnost. Já třeba chápu, když režisér řekne, že točí film, který má být natočen amatérskou kamerou. Ale nedokážu to pochopit, když se člověk těší na akční film s Jeanem Renem a nakonec z něj vidí akorát tu zasranou jizvu na ksichtu. Richard Berry je tak pro mě už vcelku známou tváří, když jsem ho naposled viděl v poslední Veberovce. Jenže už tam mě rozčiloval a já čekal na chvíli, kdy se z něj poseru uplně. Nakonec se předvedl v tom nejlepším možném světle a natočil film s nejstylovější kamerou, která kdy byla vynalezena. Pokud si tak chcete užít akční film s celou kopou akčních scén, na které si, za prvé, po půl hodině nevzpomenete, a za druhé, se v nich vlastně nic nestane..tak se na 22 výstřelů podívejte. Mě to tak nasralo, že jsem snad ani neměl slov. A to přitom by ten film mohl být dobrý. Technika by na to byla a příběh koneckonců taky. Vždyť Francie kriminálky v sobě má. Jenže to by se toho musel chopit člověk, kterej chce natočit film a ne mišmaš něčeho, co chvíli bude mít úspěch a pak zapadne do takovýho průměru, že si po půl roce na něj člověk nevzpomene.(5.10.2010)

  • - Snímek se ve Francii udržel 8 měsíců mezi nejnavštěvovanějšími filmy. (movieband)

  • - Natáčení probíhalo po dobu 14 týdnů. (oje)

  • - Pro režiséra Richarda Berryho a herce Jeana Rena se nejedná o jejich první spolupráci. Setkali se již při natáčení komedie Drž hubu! (2003), tehdy oba coby herci. (vendy63)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace