Reklama

Reklama

VOD (1)

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Recenze (156)

Tosim 

všechny recenze uživatele

Poslední část filmu už byla střelená a nelogická až moc, do té doby to šlo. Film je natočen na motivy stejnojmenné divadelní hry Antonína Procházky, leč odklání se od ní (což se dá pochopit), zachovává si ale v mnoha ohledech divadelní dikci a ztřeštěnost, což ve filmu nefunguje. Navíc linku s režisérem, který chce točit opravdové umění, nežeru tvůrcům kvůli tomu, že nám v příběhu číslo dvě představují produkty, aby fungovaly i v příběhu číslo jedna. Tím sami sebe shazují a podceňují diváka. Škoda. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Až po shlédnutí jsem zjistil, že příběh je založen na úspěšné divadelní hře. A musím se přiznat, že docela chápu, proč je úspěšná. Naopak spíš nechápu, proč je tenhle film tak strašnej. Jak kdybych koukal na film s vtipem Ordinace v růžové zahradě. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $137,000▐ Madl s kamennou tvarou zasa boduje u kociek, fakt komédia ako hrom, sebaparodicka /20%/ ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Stejně jako u Pojedeme k moři chybí Mádlovi funkční koncept a Šmídmajer rozhodně nezvládá oddělit jednotlivé roviny děje, protože ovládá jen ten styl režírování, kterému se film vysmívá. Na úrovni kusých vtipů snesitelné zcela nad rámec nejlepšího očekávání. Jako cokoliv jiného nepovedené. A poselství o tom, že lepší je netočit filmy, dost bizár. Ten film je lepší, čím míň o něm přemýšlím. Ale to já mám bohužel ve zvyku dělat, když nejsem vyloženě unešen brilantní filmařinou. A to, ehm, tady zrovna ne. 50 % ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Osobnost producenta / režiséra Miloslava Šmídmajera je často podepsána pod filmy, které nejsou vyloženě špatné, ale ani vyloženě dobré. Má rád Jirku Mádla, mladé nadějné herečky (ideálně ze Slovenska) a pokouší se vrátit českému filmy kdysi oblíbený žánr crazy komedií. Místy se podaří dílčí nápad, někdy jednotlivý nápad, ale jako celky jsou ty jeho filmy slabší. Zde přišla na přetřes poměrně zajímavá hra a nápad vtipně pojednat o zákulisí něčeho, co je zjevně inspirované v Ulici. Hůl nad výsledkem nelámu, ale chápu, že i tento tzv. průměr je nutný k existenci celku. Co se týká srovnání se stejnojmennou divadelní hrou, je to jako vždycky, hra se pomalu propadá do vzpomínek a film zůstává stále k dispozici. Takže je to sice škoda, ale vzhledem k povaze jednotlivých médií je to fakt. Bohužel je vždycky lepší špatná adaptace než žádná. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Mádl asi zešílel. Po příjemném Pojedeme k moři natočil něco co bych nazval smrtící koktejl žánrů. Po relativně zajímavém začátku, kdy jsem si myslel, že si scénář utahuje z nekonečných serošů a PP film ze satiri přejde k mafiánské zápletce a pak už se člověk jen diví. Scénbky s mafiány střídají milostné momenty (ne nemyslím teď onene seriál jehož sledovanost měla stoupat) abychom se ocitli kdesi na salaši na Slovensku ve skanzenu lidových staveb. jen co divák rozdýchá první funus už se ocitá s hasičskou tatrovkou na konečné metra v Praze aby celý tento komediální nesmysl na sebe nabaloval další a další přiblblé zápletky. Tohle bylo opravdu špatné a pokud tím Mádl s Hudským zamýšleli sdělit něco závažného divákovi, pak to sorry. S českou komedií je to opravdu špatné. Jirko, tohle byl hodně krok zpět ! Jediné co zaujalo byla hezká modrooká a neokoukaná Horváthová a asi dvě vtipné hlášky padlé ve filmu. To je tedy sakra málo. Jedna noha je tak akorát. * ()

Slartibarkfast odpad!

všechny recenze uživatele

Opravdu nevím, co bych na tom pochválil.. bylo to utrpení. Česká kinematografie dostala další direkt na solar plexus. Mádla raději za kamerou, než před ní. Nedá se na něj koukat, zvláště v roli lamače dívčích srdcí, když z osobní zkušenosti vím, že má snad metr padesát a je skoro plešatý. Nepovedená parodie, která nakonec dokázala parodovat i sama sebe. 10% ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Asi opäť bude platiť nasledovné - "Čakal som od toho neskutočnú blbosť a aj som ju dostal. Ale nedá sa pri tom nezasmiať." To sú presne moje pocity z tohto filmu. V poslednej polhodine to možno niečo stratilo, ale zase je tu veľa fórov, ktoré ma pobavili, ale opäť najmä v štýle, že to bolo tak neskutočne bizarné a ujeté, že sa bavím spolu s hercami, ktorí si určite užívajú veľkú dávku zábavy. Dokonca je tu ale aj srandovná ukážka toho, ako fungujú filmové a seriálové štúdia a ako prídu do konfliktu s víziou režiséra, keď chcú dať ľudom to čo chcú. Takže hodnotím to ako zábavnú blbosť, ktorá rozhodne nie je dobrým filmom, ale pobavil ma. Alebo minimálne väčšinou. Hodnotenie: C+ ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Stejnojmenná divadelní hra Antonína Procházky, která sklidila velkolepý úspěch už na prknech své mateřské scény, tedy na jevišti plzeňského Divadla Josefa Kajetána Tyla, se s filmem míjí. A to velmi. Šmídmajer totiž původní příběh Emila a Jany, parodický výsměch nekonečným televizním seriálům, doplnil poněkud krkolomnou taškařicí, v níž prim hrají drasticky uhozené postavy, karikatury, jejichž životnost se pohybuje na hraně. Něco je vtipné, něco ne, leccos je spíše trapné a směšné. Inu, všeho moc škodí. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Neškodné. Ale program na ochranu svědků se nepovedl, a mimo jiné byla na něm vidět bezradnost scénáře. Probudím se včera bylo o třídu lepší, ale můžu být i zaujatý, protože Horváthová není Josefíková. Neokoukaná ale je. Líbilo se mi parodování Ulice a spol. a tak ani nevadil produktu placement, který si tu vlastně zahrál film ve filmu. Ona to vůbec parodie nebyla, protože způsoby podsouvání výrobku se opravdu posouvají a divácká tolerance jakbysmet. Víc erotiky to chtělo. Mádl je v současné době nejvtipnější český herec. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Docela by mě zajímalo, jestli ta jakoby reálná část měla připomínat taky telenovelu či nekonečný seriál úmyslně, nebo jde jen o nechtěnou náhodu. Těžko říct, vodítka žádná, protože divné je to tak jako tak. Uznávám, že pár momentů je vtipných, ale časem už dost bylo Voříška a přál jsem si, aby občas něco nezvrtal, protože už to přestávalo být vtipné. Docela rád bych viděl divadelní hru, ale podle mne má jiné vedení děje, a na druhou stranu, co na divadle díky kontaktu s divákem působí vtipně, může na plátně vypadat odtažitě. Navíc na divadle nemusíte doříct osudy všech postav, ale u filmu se to alespoň trochu žádá. A tady mi chybí uzavřená linie s policajtem, s postavou producentky v podání Cibulkové, co se stalo s mafiánem, co s Mrkvičkovou postavou, co s Bydžovské postavou a ostatně mi chybělo jakési zajímavější uzavření i ohledně toho nekonečného seriálu. Mno, a co víme o mafánovi kromě toho, že nemá nohu a bydlí ve vile? Nic. A co víme o vesnici? Fakt všichni začali režiséra milovat po jedné opilé noci, kdy všechny vyhnal z baráků svým zpěvem? A co měly znamenat všechny ty náznaky - a že jich bylo! - ve stylu "jdi štěstí naproti"? Vždyť asi žádný Fellini z něho nakonec nebude. A ta holka nemá žádné příbuzné, že z fleku může odjet do nějaké vesnice pod horami? Vykřesat se z toho dalo víc. Navíc ten rádoby product placement vesele na druhou to sráží taky docela dolů. A taky trapně působí Cibulkové nervní cukání hlavy po elektrošocích a i to kouření se z hlavy... Čímž se vracím k začátku komentáře, že to celé vlastně vypadalo jako kousek z nekonečného seriálu vložený do jiného kousku z nekonečného seriálu (jako vážně jsem myslel u prvního pohřbu, že jde o natáčení toho seriálu, ne jako kdyby reál). ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Aneb kterak nechat udělat z dobré a kladně hodnocené věci podtuctový šunt. Cibulková se, byť jí scénář házel dost klasky pod nohy, snažila seč mohla, jindy vždy skvělý Jašków ani nedostal šanci předvést něco hodnotného. Místy to až docela bolelo. ()

SLOTH 

všechny recenze uživatele

věřím, že na papíře to může vypadat dobře. Když to ale veme do ruky netalentovaný režisér, a hlavní partneři jsou jako úvod filmu, tak to nemůže dopadnout dobře. Smutné ()

Reklama

Reklama