Nastala chyba při přehrávání videa.
  • blackrain
    ****

    Režisér je malý pán, za vším hledej producenta. Pokud je ten producent v sukních a má podobu Vilmy Cibulkové, tak nás chraň od všeho zlého. Mimochodem, Vilma Cibulková byla výborná. Postavu Ladislava Mrkvičky jsem litovala. Byl to přesný opak paní producentky. Paní producentku ještě hezky doplňuje úřadující mafián, takže v jejich podání jde o třeskavou kombinaci. Dobrá ukázka toho, jak to vlastně chodí s nekonečnými seriály, které vaří z vody a nutně potřebují nějakou vzpruhu. Čekala jsem slátaninu a nakonec byla mile překvapená.(22.9.2016)

  • Morholt
    **

    První polovina byla fajn. Ani bych neřekl, že se jednalo o parodii, protože si dovedu představit, že podobným způsobem výroba nekonečných seriálů funguje. Ne že by se jednalo o kdovíco, ale byl tu nějaký ten vtip, Mádl s Cibulkovou ušli a neokoukaná Monika Horváthová byla kouzelná. Druhá část mi osvětlila, proč má film tak nízké hodnocení. Přesun do programu ochrany svědků byl totálně nezvládnutý a následné trdlování kdesi v Uhrách působilo vyloženě otravné. Prakticky se tu nedá najít pozitivum a to jsem se hodně snažil. Škoda, protože našlápnuto to mělo slušně. 35%(25.8.2016)

  • castor
    **

    Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání.(7.11.2016)

  • Lukrecie
    ****

    "Jestli cítíte, že do těchto ateliérů nesvítí slunce, měl byste podat štěstí ruku, ono už si vás dotáhne, kam potřebuje."(29.10.2015)

  • slunicko2
    **

    Troškovina bez Trošky. 1) Hry Antonína Procházky jsou klasické plytké konverzačky, které spolehlivě plní sály divadel a divák se může spolehnout, že do deseti minut po skončení zapomene, o čem to bylo. Scénáristé hru poupravili a vznikla nová troškovina. 2) Úsměvné je, že film používá přesně ty postupy, ze kterých si dělá legraci. Celý satirický efekt tak jde trochu do kopru.(14.11.2016)

  • - Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

  • - Hlavní postava režisér Tomáš Hrobský (Jiří Mádl) se jmenuje stejně jako hlavní postava mladého kluka (Petr Šimčák), který se touží stát režisérem ve filmu Pojedeme k moři (2014). Oba tyto filmy napsal Jiří Mádl. (luxik007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace