Reklama

Reklama

V roce 2005 vysílá NASA do vesmíru každých 24 hodin signály s cílem nalézt inteligentní život. V té době je Alex Hopper beznadějným ztroskotancem, jehož posledním průšvihem se stane krádež kuřecího burrita pro svou novou dívku Samanthu. Jeho starší bratr Stone s ním ztratí trpělivost a přinutí ho, aby s ním sloužil v námořnictvu. Alex po pár letech sice zastává prestižní důstojnické místo na letadlové lodi, ale má pořád horkou hlavu. Problém je, že cesta ke svatbě se Samanthou vede přes jejího otce, admirála Shanea. Poté, co se popere s japonským kapitánem Nagatou, který připlul na námořní utkání, to vypadá, že má Alex po dívce i kariéře. Mezitím vědci na Havaji zjistí, že se k zemi blíží pět neidentifikovaných předmětů obrovské velikosti. Je vyhlášen poplach a NASA a vojáci sledují, jak se jeden z nich srazí s družicí a v troskách dopadá na Hong Kong. Zbylé čtyři lodě přistanou v Pacifiku uprostřed probíhajícího mezinárodního námořního cvičení, které si vyhodnotí po svém a začnou se ihned bránit. Kolem své flotily a na části pobřeží utvoří neprodyšný ochranný štít, pod kterým uvízne i pár torpédoborců, ale hlavně Alex Hooper. I Samantha se ocitá v nebezpečí, krátce nato je vetřelci zajata. Alexovi nezbývá nic jiného, než se chopit zbraně. Naštěstí v tom není úplně sám, po boku má řadu odvážných námořníků. (TV Nova)

(více)

Recenze (1 657)

POMO 

všechny recenze uživatele

Jurskí transformeri. Rozpočtom prežraný blockbuster so všetkými samozrejmými prešlapmi (klišé a demencia) i potrebnými popovými prvkami: mega-akcia, sebairónia, mladý hrdina usilujúci o dcéru kapitána, G.I. Rihanna, beznohý černoch hrdina, aj geronto-námorníci zachraňujúci svet. Pred rokom 2007 by to bola bomba. Dnes už ale v týchto vodách kraľuje Michael Bay, v ktorého vizuálnom pojatí je to proste iná pastva pre oči - od akcie, cez západy slnka až po ženské krivky. Berg je oproti nemu vizuálne statický a neoriginálny. Navyše, existencia rovnako veľkolepých, ale inteligentných blockbusterov (X-Men: First Class) Battleship tiež nepomáha. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

C2? Voda. E9? Voda. B7? Voda! Co to meleš? Kurva, dyť ti tam vidím, máš tam loď! Ježíš, sorry, jsem se spletl! Tak zásah, no. To opravdu nechápu! Buď se snažíš fixlovat, nebo jsi takový ufon, že si neumíš na deseti centimetrech spojit souřadnice! Aby ses neposral, říkal jsem ti, že jsem se spletl! Jenom, aby to nebylo jako posledně, když jsme skládali na čas z Bamblbýho kamión a tys mi schoval převodovku. Dobře vím, co jsi za hajzla! Kolikrát ti mám ještě vysvětlovat, že jsem ti nic neschoval a ta posraná převodovka ti jen někam zapadla, protože tu máš bordel! Jo, jo, metr nad zem mezi Heryho Potrata a komiksy s Transformerama, že?? Nedělej ze mě idiota! Víš co? Serem na to. Naši nejsou doma a včera jsem viděl fotra, jak stahoval nějaké nové péčko. Betlšit! Na Assbookách psali, že je to děsný nářez o prsaté blokařce! Super! Proč jsi to neřek hned a otravujem se tu u nějakých debilních lodí? ...................... Hele, kdy už začnou šukat nebo tak?? Už na to čumíme hodinu a půl a zatím na sebe dvě předražené hromady šrotu v jednom kuse unyle prcaj akorát tak výbušné konzervy. Nuda! Kdyby aspoň ta luxusní bloncka sem tam ukázala kozy! Jo, máš recht, je to strašná sračka, dem hrát lodě. Tak jo. ()

Tsunami_X 

všechny recenze uživatele

Respekt pro Petera Berga, který ze sebe neváhá udělat idiota před celým světem. Sice zachraňuje co se dá, ale ani to v tomhle neskutečně republikánským bijáku nestačí. Emzáky z Unreal Tournament ještě přežiju, méně pak onu surreálnou linii s důchodci a beznohými veterány. V závěru jsem už čekal jenom na to, kdy nám dá produkce pocítit digitálně restaurovanou verzi Johna Waynea. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Úchvatně tupé prvosignálně zábavné dívání v duchu hesla "ty zasr... vědátorský hipísáci zase nepřemejšleli, takže je na nás, hoši vod maríny, abysme s tim šmejdem z vesmíru zatočili tak jak to umíme jenom my". Buďto je pro vás samotný popis filmu dostatečně varující a víte, že by Battleship pro vás byl jen ztracený/protrpěný čas.... anebo víte do čeho jdete a co můžete očekávat, a akceptujete to. Ale i tak budete prskat smíchy, až si to beznohý veterán rozdá na pěsti a titanové protézy s dvouapůlmetrovým emzákem v bitevním exoskeletu, nebo až banda frajerů ponese půltunovou střelu napříč bitevní lodí Missouri (která je jen tak BTW stejně důstojná jako v Přepadení V Pacifiku...kde to vlastně nebyla Missouri, ehm...:)). Battleship má atmosféru (a ukazuje souvislost se svojí stolní/kapesní předlohou), když dojde na ostřelování cílů naslepo, nebo když nad kopci vystřelí první sluneční paprsky a Barrett M82, muhehe:) - bohužel jsou tu ale další skoro dvě hodiny vyplněné jednak neskonale blbou linkou s možná silikonovou (hledal jsem, ale vedou se tom spory;)) blonckou, druhak s fotrovskoadmirálsky hustým Neesonem, a treťjak hlavně s floutkovským divným klonem Timothyho Olyphanta, který je ale horší herec než jeho originál. Ale na druhou stranu, jak chcete v mozek deaktivujícím popcornovém spektáklu vyvrhujícím hektolitry patriotického a militantně politicky korektního patosu se ctí ztvárnit nezodpovědného frajírka, který skrze smrt pár tisíc spolubojovníků a hlavně svého až na půdu skrznaskrz čestného a dokonalého bratra (námořního kapitána) nalezne pravou cestu a sebe sama? Zvlášť když ještě k tomu se svým japonským nově nalezeným partnerem uloví krom několika tisíc tun mimozemského kovu ještě nějakého toho Sum-Ce:) Globálně se dá Battleship shrnout asi jen tak, že buď je Berg takový frajer, že se rozhodl pro jeden z nejdražších sociálních experimentů v historii - a ve výsledku riskoval svoji kariéru natočením věci tak neskutečně blbé a přepálené a absolutně se vysmívající všem armádním agitkám, Transformerům atd. za tak neskutečné prachy... anebo to prostě on nebo někdo v producentském křesle (z kůže pravého, tj. hodnoty za sebou zanechávajícího, pracujícího) nezvládl a ten teror divákových mozkových buněk nejtrapnějšími z trapných béčkových klišé nebyl záměrný. Při nejlepší snaze se nemůžu rozhodnout, co je pravdě bližší. Vím jen, že jediná možnost, že bych se na to podíval ještě jednou, by byla spjata s hodně dlouho do noci trvající párty, která by se zakončovala promítáním nějaké ve své příšernosti zábavné "bayoviny". 60% a díky bohu, že se tenhle strašidelný patriotický slepenec podle posledních čísel ani omylem nemá šanci zaplatit - což jen tak BTW znamená druhý brutální finanční propadák starring Taylor Kitsch:) ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Kravina totální, ale díky hezkému vizuálu se na to kouká relativně dobře - což je ale na tak drahý film poměrně málo. Ani možnost, že Berg myslel všechen ten patos a amerikanismus jako vtip a parodii, zaážitek nezvětšuje. 5/10 ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Paroubkovi potencionální koaliční partneři opět napadnou naší milovanou Ameriku . Za Amíky tentokrát nebojuje prezident , ale beznohej černoch a nějakej mladej chlapec s vyníkajícím účesem a bílejma zubama, co vypadá že si právě odskočil od stript tyče z gay clubu a aby toho nebylo málo, tak tuhle těžce drsnou partu doplňuje ještě Rihanna, která váží 20kg i s mejkapem a skupina bojechtivej důchodců. Fakt vostrej film. ()

Cervenak 

všechny recenze uživatele

Za kombináciu dementných klišé a suverénnej remeselnej zručnosti (Berg si dáva Baya na raňajky) by to boli objektívne tak 3*, ale megacool finále s Missouri, veteránmi, AC/DC a flekovaním na kotve ma núti pridať na hodnotení. Kitsch sympaťák, škoda, že sa mu tento rok komerčne nedarilo a pôjde do kelu. ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Oslava amerického námořnictva, pocta jejich veteránům a honění si ega z hvězd a pruhů, že jsme stále nejlepší. Ale taky žánr naruby, kdy si z toho Berg stíhá dělat prdel, takže nabíjí děla za zvuku AC/DC a nechává staříky mentorovat digitálem odkojenou mládež nad tím, jaké ty analogové časy byly pecka. Potud dobrý. Jenže to má celé 130 minut a všechna ta šaškárna, kdy to opravdu začne bavit, se začne dít až ve druhé polovině. Do té doby ryzí utrpení a esence toho, co z čeho si pak v závěru film utahuje. Po druhé už bych to nepřežil. 3 a ½. ()

Radyo 

všechny recenze uživatele

Další pohádka o tom, jak hodní Amíci zachraňují svět před bubu emzáky. Tentokrát si to emeryčaňy ještě vystajlovali tím, že příběh šoupli na Havaj (v rámci trvalého vyrovnávání se s Perlhárbr trautamtem) a nechali hochy z jú es nejvy end kampeny bojovat na moři za takovou divnou záclonou proti přesile bubáků, vyzbrojených krom (ne)konvenčních zbraní i takovýma fajnyma cirkulárkama, které pořezaly fšecko, aji to, co nemusely. Bubáci neměli klasický dizajn emzáků z posledních let (tzn. že tvar jejich těla neevokoval krtečka, pavouka, ještěrku, chobotnici, ba ani křížence těchto čtyř druhů). Vypadali spíše jako něco mezi transformerem a robocopem (to když byli hezky zabalení ve skafáči), no a když se trochu odkopali, připomínali hlavou a xichtem spíše cosi jako zmutovanou trashmetalovou hvězdu s rukama podprůměrného stolaře (aneb O prstíček méně). Story měla teda brutální stopáž, tak ňák mi film přišel delší, než celá nejvy flotila dohromady, ale zase na druhou stranu skoro furt se něco dělo, pyrotechnické efekty, ohňostroje a prckavky tvořili dokupy asi třetinu záběrů, takže člověk skoro ani neregistroval občasné stupidní bláboly a humorné záběry typu "potopení lodě v titanikovském stylu přídí dolů... na útesech 50 metrů od břehu!". Downgrade na 3 hvězdy si film zasloužil i enormním nasazením cca poloviny domova důchodů do akce proti alienům, kdy vetší stařečkové průměrného věku 90+ dokázali kotvící muzeum během páru minut uvést de facto sami do bojové pohotovosti a ani si přitom nemuseli vyměnit pleny za suché. Na to se dá říct jen WOW - kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat! Co dodat k hercům? Noooo... Snad jen, že během natáčení nebyla zabita, zraněna ani znásilněna žádná zvířata, ani ta mimozemská. A ani Rihanna nedošla újmy. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Klasickej americkej blockbuster. Já byl ale zvědavej, jak se s tím poperou. A jelikož mám takové typy filmů rád, docela jsem se i na tenhle film těšil. Výsledek se mně ale popravdě moc nelíbil. Klasický blockbuster zajišťuje kvalitní porci efektů. To by odpovídalo. Také ale zajišťuje herce, kteří budou vysloveně sympaťáci a divák bude mít radost je pozorovat a bude mít ještě větší chuť jim fandit. Jenže to tenhle film už tak dobře zajistit nedokázal. O příběhu ani nemluvě. I když u něj se také žádný zázrak čekat nedal. Měl jsem plný zuby, jak po plátně poletovala Rihanna a myslela si, jak je celá hustá, když rozstřílí nepřítele. Taky mi vadilo, že mi v takovém filmu chybělo víc vtipu, protože v takovém filmu toho je potřeba dvakrát tolik. Jediným plusem tak nakonec zůstaly efekty. Hezké, ale kvalitu filmu prostě nezajistí. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $209miliónovTržby USA $65,235,400Tržby Celosvetovo $303,984,423Tržby za predaj Blu-ray v USA $17,282,164 //počet predaných kusov 794,371Tržby za predaj DVD v USA $15,850,523 //počet predaných kusov 751,983║ Michael Bay by sa v tomto prípade vizuálne vyžíval a ponúkal nám exkluzívnu akčnú nádielku podanú s nadhľadom a detinskou hravosťou, nuž potenciál letného ohlušujucého popcorňáka to malo, lenže Peter Berg nie je Bay a absolútne na plnej čiare prehráva, všemožne kopíruje Armageddon a Transformers ale je to tak utrápene bolestné že už po prvej polovici mi dochádzala trpezlivosť, lebo dejovo to je balast najhrubšieho zrna, Taylor Kitsch ako vodca prehráva a Rihanna je asi jeden z najväčších kástingových omylov, najlepšie bolo keď sa postavila z jej chatrnou postavou utopenou vo vojenskom úbore za rotačný guľomet. Trikovo slušné ale veď malo byť aj za čo, tresnúť taký rozpočet na takýto výplach, to fakt musia byť producenti moc odvážny. Kitsch a Berg si asi úplne zabuchli dvere za veľkorozpočtovkami. A už sa nečudujem prečo to tak rapídne v USA prepadlo. /40%/ ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

"Soudruzi a soudružky, imperialistický šmejd z vesmíru opět vztahuje své smrduté pařáty po naší matičce vlasti, tentokrát se mu zachtělo cachtat se v našich odborářských letoviscích na Havaji. Na hrdý odpor se mu vedle našich urostlých herců, dlouhonohých národních umělkyň a krásných lodí staví i soudruzi veteráni a soudruzi kriplové. Do kroku nám hrají zasloužilí umělci z AC/DC." Přísahám, že už jsem se v kině dlouho tak upřímně nenasmál. Bitevní loď se sice mariňácká agitka poskládaná z těch nejpitomějších žánrově-ideologických klišé, ale je tak přepálená, že budí jisté pochybnosti nad tím, zda si z vlastenecké zakázky neudělal Berg a jeho scenáristé tak trochu prdel. Neudělali, samozřejmě, v americkém blockbusteru je možné dělat si švandu z židů, katolíků, žen, gayů a vládních úředníků, ale rozhodně NE z mrzáků a důchodců s metály (takže se smiřme s tím, že to, čemu se my nevěřícně smějeme, bere běžný americký divák odkojený přehlídkami a patriotickým výkladem dějin zcela vážně). Základní tabu "kripla ani ufonem nepokosíš a veterána ani kusem děla neuhodíš" tudíž ctí, příběh dotahují k patřičně ráznému vyznění a divák si z kina odnese hřejivý pocit, že u maríny je švanda a dobrá parta, i když horda vousatých ještěrek z Green Lanterna plení přímořská letoviska (a navíc se poblíž Pearl Harboru kamarádí Amík a Japonec a snaží se pochopit Sun-C´ovo Umění války). Berg prostě vzal všechno, co na podobných filmech nesnáším a poskládal to do poměrně přehledného a hravého nesmyslu, který je přesně tak sarkastický, aby člověk pobral i jeho "impérium stále žije" message. Podobně hodnotím nakažlivé vrcholy realismu socialistického, tak proč ostrakizovat žánr agitky v tom kapitalistickém, že? ()

KarelR 

všechny recenze uživatele

(Rádoby) Star Trek po transformersku. V podstatě průměrný tupý blockbuster, který je ale ve svojí první a poslední čtvrtině tak ukrutná sranda, že mu tu prostřední hodinku nudy skoro odpustíte. AC/DC, pocta herní přeloze a záložní posádka ftw! ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Neinfantilní Transformers H2O dovedení ad absurdum. Což zážitku paradoxně pomáhá, protože Berg si z klasických propriet agitačních popcornovek dělá dobrý den. A nesnažte se mi tvrdit, že to myslí vážně. Tuto (vsuvka uvědomělého já: bohužel velmi reálnou) možnost si má v druhé půli ukojená guilty pleasure dušička prostě nepřipustí. A ne a ne a ne! ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Začátek byl perfektní, prostředek docela nuda, ale jakmile naverbuje ty důchodce a tlustej, beznohej, negr mlátí ufona do držky je to bomba. Buď vám bude trapně, nebo si to užijete. Mimochodem ty ufoni mi přišli strašně neagresivní. Kdyby normálně zabíjeli všechny, tak maj po problému, ale ty důležité postavy / plavidla byly vždy nepochopitelně "zelené." To mě docela sralo. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Když se podívám na dějiny filmové hudby od počátku kinematografie po dnešek, vidím určitý trend - přechod od hudby ke zvukům. Chtěl bych tomu trendu věnovat pár slov: ____ (i) Velmi patrný je tento přechod od hudby ke zvukům například v Bitevní lodi, kde hudba Jablonskyho vlastně žádnou hudbou není, ale spíš sledem zvukových efektů. Jeden z důvodů je mimochodem ten, že digitální monstra vyžadují důraz na zvuky, protože zvuky jim dodávají na realističnosti, která jim jinak schází. Vtip je každopádně v tom, že zatímco dnes se stal podobný důraz na zvuky na úkor hudby v mainstreamových filmech docela běžným, v minulosti byl zcela nemyslitelným. Jedinou výjimkou představovaly animáky a horory, tedy žánry na okraji mainstreamu, které dokonce mnozí hudební skladatelé vnímali jako příležitost k experimentům s modernistickými postupy, které jim v koncertních dílech připadaly příliš avantgardní – odsud je i patrné, proč je nesmysl stavět filmovou hudbu hluboko pod klasickou, k čemuž mají někteří sklony, a proč se trochu ironicky největší kreativita v hudbě odehrávala v pokleslých žánrech, kde by to nikdo moc nečekal. U animáků se vždycky pěstovaly syrové zvukové efekty podtrhující jednotlivé gagy, zatímco horory už od počátku tolerovaly a vlastně i vyžadovaly různé modernistické hudební odbočky či odlidštěnou elektroniku vyhrazenou pro násilí a nadpřirozeno. Jenže dnes se něco takového stává běžným standardem i v ryze mainstreamových filmech (znamená to snad, že v sobě má dnešní doba něco z grotesky a hororu?), čehož příkladem je vedle Bitevní lodi hudba dua Reznor/Ross k Fincherovým filmům, remake Barbara Conana s disharmonickou hudbou Batese a velmi kuriózně se to potvrzuje vlastně i v Avengers, kde si Silvestri vůbec nedal námahu, aby přetáhnul motivy hrdinů z předchozích marvelovek, takže chybí hudební motiv Thora, Iron Mana nebo Hulka, zato se ale ze zvukových knihoven přetáhly zvuky jednotlivých zbraní (štít má svůj zvuk; kladivo má svůj zvuk – pro zvednutí, upuštění, hození ap.) a postavy jsou tak definovány zvuky. ____ (ii) K přechodu od hudby ke zvukům přispívá i historický vývoj co se zvukových standardů týče od mono/stereo přes systémy vícekanálového prostorového ozvučení Dolby/DTS a Lucasův THX certifikát až po 7.1 surround nebo současnou novinku Dolby Atmos mínící umístit reproduktory i ve dvou řadách na stropě. Tyhle technologie nejenže vyloženě nahrávají k důrazu na zvuk, ale způsobují i celkem inovativní změny filmového jazyka. V řadě filmů například vyjíždějí auta po levé či pravé straně mimo záběr, ale nikoliv z nějakých uměleckých příčin (zdůraznění mimozáběrového pole či rámu obrazu), ale čistě proto, aby se zapojily postraní reproduktory. Tudíž v momentě, kdy je auto čumákem metr před krajem záběru a střihač by měl správně střihnout, tak to neudělá, aby vynikl postranní zvuk. Zaznamenal jsem to v honičce uprostřed TDK nebo v Singerově Supermanovi, kde ve 35. minutě kolem diváka proletí či přesněji prohučí několikrát za sebou raketoplán. Někdy se prostorový zvuk používá u božských či jinak nadřazených postav, kdy se na místo do centrálního reproduktory pustí jejich proslov do všech kanálů, příkladem tohoto je Mark Strong na začátku v Johnu Carterovi. Prostorový zvuk znamená pro sound mixéry a sound editory řadu výzev, ovšem i dilemat, protože obraz je vpředu, tudíž přemrštěný důraz na zadní reproduktory diváky hrozně ruší. Fakt je každopádně ten, že je možná na čase přestat brát zvukaře jen jako takové málem přebytečné řemeslníky. Představa geniálního hudebního skladatele, který se tyčí nad zvukaři, je dneska už prostě neudržitelná. ____ (iii) Za vymizením hudebních motivů a melodií a příklonu ke zvuku má velký vliv i čím dál rychlejší střih ve filmech. S tím, jak se zkracuje průměrná délka záběru a roste tempo filmů, není logicky možné rozvíjet nějaké velké hudební plochy. Hodně lidí si třeba stěžovalo na hudbu Batese u remaku Barbara Conana, jenže ten film se žene kupředu neskutečným způsobem. Nejsou tam žádné minutové scény, během nichž se Arnold zacvičuje s mečem a kde mohl Poledouris rozvíjet svoje velkorysé hudební nápady. Přesně z tohohle důvodu kvitoval Giacchino při práci na čtvrté Mission: Impossible rukopis Birda, který není jeden z těch cut-cut-cut režisérů, ale dbá na delší záběry, což pomáhá hudbě. Bude nicméně asi potřeba si zvyknout na to, že soundtracky nejsou určeny primárně k poslouchání a vytváření silných melodií, ale k tomu, aby sloužily filmu (takto s filmem je koneckonců hudba posuzována i na Oskarech). Samozřejmě se tu vždycky budou objevovat živoucí pozůstatky dávno minulé éry filmových symfonií jako John Williams, nicméně ten přechod od hudby ke zvukům nikdo nezastaví. Je to zjevný i z historického průřezu filmovou hudbou od zastaralého hudebného romantismu používaného v klasickém Hollywoodu (esence hudby jako takové) přes populární písničky v Bezstarostné jízdě či Absolventu a 80kovou MTV estetiku (přechodová fáze) až po současné filmy jako Dokonalý trik či Drive napájející se témbrovou a elektronickou hudbou, noisem, ambientem, minimalismem či serialitou (nástup zvuku). Z důrazu na zvuk ve filmech bychom ale neměli propadat panice, protože to, co vnímal starý řád jako hluk, vnímá řád nový jako hudbu. Konsonance a disonance se historicky vyvíjejí, a tak to, co před časem působilo jako výrazná a nepřípustná disonance, bývá dnes pojímáno jako zajímavý hudební souzvuk. Zvuky nám tak jednoho dne budou připadat melodičtější než hudba. Prolomit ušima tu hráz nebude úplně snadné, ale může se stát, že to jednoho dne prostě najednou uslyšíme. Nic už pak nebude jako dřív. () (méně) (více)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,V ROCE 2005 VĚDCI OBJEVILI VZDÁLENOU PLANETU, KTERÁ MĚLA TÉMĚŘ TOTOŽNÉ KLIMA JAKO ZEMĚ....“ /// Top Gun plnej udatnejch bílejch uniforem je už pokrytej prachem, Den nezávislosti skoro zapomenutej. Možná vzpomínka na Transformers….jednoduše sem můžete najebat filmů kolik chcete a vod každýho je tu kousek (neser, žes tam ten svůj nenašel!). Na děj bych moc nespolíhal - prostě lidstvo vyslalo signál a teď je třeba něco udělat, než si E.T. stihnou brnknout domů. Nádherně vypadající píčovina, ve který je spousta jednání ,,nejasná“ (ty vole přitvrď, seš na toho Berga nějakej milej!), tupá destrukce, po který si asi začnem víc vážit Emmericha a jeho děl (filmovejch). Všechny ty technický a CGI vyfikundace mi nedovolej dát 2* kurva, já bych je tak strašně rád dal!!). A najednou – pičo veteráni: ,,TOLIK JSTE TOHO DALI TÉTO ZEMI….“ – tohle nezachráněj ani AC/DC. Ledaže by….taková solidní parodie? Nebo sem něco nepochopil? (nemel hadry a dej dvě! – NEDÁM!) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Z rybníku mi začal čumět kurevsky velkej obelix. 2.) Už jsem dlouho neviděl nikoho zachránit planetu. 3.) Thx za titule ,,Sagittario“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE **** NAPĚTÍ * ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl až na potřetí. Dvakrát jsem u toho zaspal a přitom akce byla. Nechápu, asi mne koula mocha CC :-) 14.08.2012 -Konečně jsem si filmové triky vychutnal na BLU RAY a měním hodnocení z 60% na 80%. ()

Související novinky

Wahlberg a spol. prchají z Afghánistánu

Wahlberg a spol. prchají z Afghánistánu

25.07.2012

Akční drama Lone Survivor není nový projekt, ale až teď se vyrýsoval konkrétněji. Peter Berg se po popcornové Bitevní lodi opět pustí do něčeho vážnějšího. Konkrétně to bude adaptace non-fiction… (více)

Posádka pro rychlou a zběsilou jízdu číslo šest

Posádka pro rychlou a zběsilou jízdu číslo šest

05.05.2012

Rychle a zběsile 5 bylo hodně fajn, takže se těšíme na Fast Six. Natáčení je za rohem, Justin Lin zavelí do akce už příští měsíc v evropských lokacích. Logicky právě finišuje obsazování. Kromě Vina… (více)

Zapomeňte na Chucka, je tady Liam

Zapomeňte na Chucka, je tady Liam

06.04.2012

Každým dalším filmem potvrzuje, že je momentálně nejdrsnějším frajerem na filmových plátnech. Ať už mučí imigranty v pařížských doupatech, zabíjí vlky holýma rukama nebo krágluje digitální starořecké… (více)

Wahlberg se prostřílí z Afghánistánu

Wahlberg se prostřílí z Afghánistánu

07.03.2012

Wahlberg a Berg spojí síly. Po Bitevní lodi, jasném kandidátovi na popcornový výplach roku, se Peter Berg pokusí o něco vážnějšího a realistického ve stylu Království. Před časem se osobně seznámil s… (více)

Reklama

Reklama