Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Jana (J. Brejchová) čerstvá pětačtyřicetiletá oslavenkyně a pracovnice knihkupectví je bláznivě zamilovaná do mladšího a ženatého řidiče Pavla (I. Urbánek). Přes své milenecké poblouznění si ale nedokáže připustit, že jejich vztah nemá budoucnost. V ten stejný den student Tomáš (R. Kubík) nalezne v zahrádkářské kolonii mladou dívku, která právě porodila v sousední chatce. Zakrvácenou a v bezvědomí ji i s dítětem odváží do nemocnice. K Janě domů poté přicházejí policisté a odvážejí ji do nemocnice, kde se dozvídá, že její dvacetiletá dcera Simona (T. Brodská) právě porodila zdravého syna. To obrátí Janin život vzhůru nohama, neboť o jejím těhotenství neměla ona – vlastní matka, tušení… (Česká televize)

(více)

Recenze (30)

sator 

všechny recenze uživatele

Herečka Jana Brejchová přišla s podnětem k filmu a ovlivnila i podobu scénáře a já k tomu dodám bohužel... Když byl film dotočen přišla Tereza Brodská (Simona) za režisérem s tím, že závěrečné kontroverzi mezi dcerou a a matkou (Jana Brejchová) nevěří. Že po všech těch křivdách by měl být scéna výčitek dcery vůči matce daleko dramatičtější. Režisér Drha udělal neuvěřitelnou věc a dal na námitky Brodské a požádal produkci o další natáčecí den a scénu přetočil. Tereze řekla že po natočení scény skončila máma v slzách, protože v hořké a bolavé scéně bylo až příliš toho co bylo nezpracováno a nedopuštěno mezi nimi. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Nuž, hlavná postava vyzretej štyridsiatničky vám začne po pár desiatkach minút tak liezť na nervy, že sa vôbec nebudete čudovať jej okoliu, ktoré s ňou skôr či neskôr začne rozväzovať vzťahy. Jana si žije stále bohémskym životom, navštevuje diskotéky, vyhľadáva mladších mužov a čo je najhoršie, neustále dáva každému vedieť o svojich emocionálnych stavoch, čo sa prejavuje neznesiteľnými teátrami na verejnosti. Ale bol to samozrejme zámer, len sa treba zmieriť s tým, že si k hlavnej postave skrátka nevypracujete silnejší vzťah. Jej konfrontácie s dcérou sú hysterické až tak, že strácajú na uveriteľnosti. Inak cítiť, že si všetci dali na výsledku záležať, či je tu ale aj nejaká autobiografická črta zo života Brejchovej a Brodskej, netuším, asi skôr nie a ide len o adaptáciu knižky. ()

Reklama

Vančura 

všechny recenze uživatele

Pro mě osobně veskrze divácky nepříjemný film, který mě strašně nebavil; všechny postavy mi byly protivné, ústřední konflikt matka-dcera mi přišel zoufale nezajímavý, a iritoval mě strašný soundtrack (jakož i mizerná kvalita zvuku a obrazu, v níž jsem to na Voyu zhlédl - osobně nechápu, že někdo takovou hrůzu pustí ven). Asi jediné, co je na tom filmu zajímavé, je ten jakoby autobiografický přesah, kdy člověk poučený o vztahu Brejchové k její dceři ví, že to ve filmu nemusely moc hrát, protože v realitě to měly dost podobně, a v tomto ohledu pro ně to natáčení bylo hodně osobní (vrcholná scéna je ta s jejich hádkou u auta v závěru). ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Nešťastná maminka sklízí plody své rozlítané minulosti. Maximálně civilní projev všech zúčastněných dává filmu nepochybně originální nádech, ovšem dějová prázdnota, která se najednou naplní v několika málo závěrečných minutách a Janičky hysterické záchvaty, mne nepustí s hodnocením výše. Tereza Brodská v nezvykle dobré poloze bojuje o své místo v rodině. ()

LadyPupu 

všechny recenze uživatele

Silné momenty tam jsou. Bez diskuse. Komplikovaný vztah matky s dcerou je nosné téma samo o sobě, zde ale nepříliš šťastně zpracované. Brodská se chová jako fakan, na druhou stranu se jí nelze divit, vzhledem k tomu, že její matka řeší sebe a své partnery a dcera jí už tolik nezajímá. Brejchová tady rozehrává místy emotivně velmi vypjaté herecké kreace, otázkou zůstává, jestli by méně nebylo více. ()

Galerie (3)

Zajímavosti (5)

  • Natáčanie filmu prebiehalo na viacerých miestach Prahy. (dyfur)
  • Když byl film dotočen, přišla Tereza Brodská (Simona) za režisérem s tím, že závěrečné kontroverzi mezi dcerou a matkou (Jana Brejchová) nevěří. Že po všech těch křivdách by měla být scéna výčitek dcery vůči matce daleko dramatičtější. Režisér Vladimír Drha udělal neuvěřitelnou věc a dal na námitky Brodské a požádal produkci o další natáčecí den a scénu přetočil. Tereza řekla, že po natočení scény skončila máma v slzách, protože v hořké a bolavé scéně bylo až příliš toho, co bylo nezpracováno a neodpuštěno mezi nimi. (sator)

Reklama

Reklama