Reklama

Reklama

Prostřeno!

(pořad)
všechny plakáty
Trailer
Reality-TV / Soutěžní
Česko, 2010, 50 min

Účinkují:

Václav Vydra nejml., Jana Boušková, Ivanka Devátá, Yemi Akinyemi, Zbyněk Merunka, Ludmila Žemberyová, Martin Stropnický, Veronika Žilková (více)
(další profese)

VOD (1)

Pět soutěžících, pět večeří, menu tradiční i exotická! Reality show Prostřeno! je každodenní návštěvou vašich domovů, přehlídkou tanců kolem plotny, lákavou ochutnávkou, ale i sondou odolnosti zúčastněných. Dívejte se a HODNOŤTE! Kromě šedesátitisícové výhry, která je výsledkem klání soupeřů, je tu i deset tisíc pro každého, koho zvolí diváci. Vyhrát může dokonce i divák, který se jen zúčastní hlasování. A to celých 10 tisíc korun! (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (641)

ainny 

všechny recenze uživatele

To je šílený pořad. Viděla jsem jenom pár dílů a zůstává mi rozum stát nad tím co jsou lidé schopni udělat pro peníze. Z představy, že mi někdo bude prolejzat byt a ještě to komentovat na kameru mám pupínky. O kritice jídla ani nemluvě, i když ta je tady na místě neb je to soutěž.. A ve finále ještě vymýšlet nějakou stupidní zábavu pro ostatní... P.S. Kvůli kamarádce jsem začala pořad sledovat pozorněji a přidala jsem dvě hvězdičky. Taková sonda do lidských povah se hned tak nevidí. ()

Sonnery 

všechny recenze uživatele

Nejvýstižnější ukázka sloganu "blb dostal moc"... Blb dostal padesátiminutový prostor v televizi a musí světu ukázat, že vařit, mluvit, stolovat a strkat žrádlo vkusně do huby umí jedině on. Miluju, když blb neví, že je blb, tím získává sebedůvěru a chce se před kamerama vytáhnout. No a k tomu vždycky nějaká ta žrasovní ňaminečka - tuhle raketa se sejrem z kopce Motombo v Ugandě, támhle "Výstavní gratinovaný steak se zlatým měsícem podávaný na dřevě", což je normální flákota na oleji s vařeným bramborem. Úsměvný ()

Reklama

Segrestor 

všechny recenze uživatele

Líbila se vám hvězdná pěchota v pořadu Superstar? Ta přehlídka idiotů, co na sebe chtěla upozornit svým neumětelstvím? Pusťte si Prostřeno a dostanete 50 minut čisté srandy. Někdy ale narazíte i na sympatické soutěžící a tak se pořad stává i docela napínavou show. Chce to ale někdy pevné nervy, zbytnělou dávku altruismu a pochopení pro transsexuály. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Někdy to zapnu a mrknu se. Dost hloupé je, že soutěžící hrají o prachy. Také četné primitivní projevy vařících jsou na škodu, přestože je jasné, že jde Primě o záměr, aby pořad táhnul. Kdo by si v kuchyni nezanadával, že jo? To je jako za volantem. Osobně by mi vyhovovalo lépe, kdyby byl pořad postaven výlučně na vaření a konzumaci s následným, kultivovaným, hodnocením. Absolutně nehodnotím, kde ti lidé bydlí, jestli jsou to lidé obyčejní, kuchaři začátečníci nebo mazáci. Je fajn, že jdou a zkusí si to. Já bych na ně neměla. Vadí mi pojetí Tv Prima. Výhra by měla být ve formě poukazu do vyhlášené restaurace, nebo vstupenka do kurzu vaření! A ne tohle, co se tam děje teď... ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

Za Luciin recept 100%, ale za formát pořadu, který místo postupu při vaření šmíruje srovnatelně s Vyvolenými, hraničí s odpadem. Záleží, jaký tým soutěžících vidíte. Poprvé jsem koukal v říjnu 2010 na partu kolem Lucie a ta se navzájem celkem podporovala. Podruhé v listopadu 2010 jsem viděl partu trotlů, kteří si pomlouvali kulinářství a nakonec dali 8 bodů z deseti. Navíc komentář Václava Vydry a Jany Bouškové je takový nemastný neslaný. Snaha tvůrců okořenit nějakou peckou (kolaps soutěžící) se mi zajídá. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (12)

  • Za deset let se v pořadu nikdy nevařila rajská nebo koprovka. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Za deset let se v pořadu o výhru ucházelo 1 764 účastníků, kteří ve svých domovech připravili a servírovali 8 800 chodů. Mezi soutěžící byla rozdělena výhra v celkové výši 17 425 000 Kč, diváci pak získali 480 000 Kč. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama