Nastala chyba při přehrávání videa.
  • baribal
    ***

    Tima Burtona bych nezna, že se jedná o jeho dílo pravděpodobně nepoznal. Snad jenom podle všudypřítomně velmi kontrastních barev a neuvěřitelného příběhu. Sympatická Amy Adams by si už konečně zasloužila roli, která dostane zlatého plešouna a přehrávající Waltz, hraje úplně stejně jako v Tarantinových filmech (kde je jeho styl neskutečně přitažlivý, zde však trochu otravně-komicky). Burton tentokrát dost netradiční a pro mě bez výrazné originality, která je u něj prakticky vždy k vidění. Snad Tim příště najde nadupanější materiál hodný jeho kvalit.. chtělo by to něco "velkého" nebo "ospalého".(19.1.2015)

  • Botič
    ***

    Další podivín v krabici perfektně pasující do Burtonova portfolia, ale podobná aférka jako ta s růžovým plstěným svetrem, ani kouzelná cesta po fantaskních příbězích nadrobených rodinnými příslušníky se tentokrát nekoná. Nekonfliktní, krásně natočený životopisný snímek bez silných momentů a výraznějších emocí.(25.1.2015)

  • Allien.9
    ***

    Natočené je to pěkně a plynule, výsledný dojem je ale naivní a kýčovitý - stejně jako samotné KEANE obrazy. Ale i tak jsou "Big Eyes" první Burtonův film od "Karlíka" (2005), který se mi spíše líbil než nelíbil. 3,5*.(6.11.2016)

  • Janek
    ****

    Svěží a umírněný Burton (skoro televizní), ale chybí tomu silné (v případě Burtona autorské) momenty (takové, jako je třeba zastavení vidličky před kamennou tváří kritika umění), nejde ani tak o zápletku, jako spíš o hrdiny, a na ty se výborně kouká (Waltz i Adams!), takže film uteče bez škobrtnutí. 70%(29.1.2015)

  • MartinezZ
    **

    Povrchní, plochý, nevýrazný, nezajímavý, odfláknutý... prázdný jako pohled těch velkých dětských očí. To všechno tenhle film je a dost možná ještě i něco navíc. Během filmu jsem rostl z toho, kolik nesmyslných zvratů a rozhodnutí obě hlavní postavy dělaly. A nakonec všechno v dobré obrátili Svědci Jehovovy? To jako fakt? Ať tak či tak, tenhle snímek dost výrazně nudil a Weinsteinům se tohle hrubě nevydařilo, stejně tak Burton by se měl vrátit ke svým typicky úchylným filmům (po Dark Shadows další nezajímavé dílo). začátek filmu ještě vypadá zajímavě a dává naděje, nevýraznost a uťápknutost hrdinky ale jak budík drnčely profackováníhodností, že jí zůstala dcera bylo taky skoro nepochopitelné a třešničkou na dortu byl značně mimózní soudní proces. Navíc to celý vyznívá hrozně pokráceně, plno věcí a děje mezi dvěma událostmi chybí, takže 106 minut nebylo dobrým tahem a střihač s režisérem to se sestříháváním přehnali. Hodně mi v kině chybělo tlačítko FFWD (v sále nás bylo tak... 4 až 5 maximálně). Velký zklamání. Jediné, co na filmu stálo za to, byla Amy a její herecký výkon, který sice nebyl oscarový, ale byla to jediné normální a nepitoreskní. Za to Chris mě tu trochu iritoval, protože hrál postavu divákovi pro tenhle děj nesympatickou a průhlednou jak průpisák a bohužel chováním a pitvořením se takřka totožnou, jen mnohem více vychcanou, roli Dr. Kinga Schultze. Tenhle film fakt, fakt nedoporučuji.(9.2.2015)

  • - Pôvodný scenár obsahoval scénu, v ktorej sa Margaret (Amy Adams) snažila učiť Waltera (Christoph Waltz) maľovať. Scéna bola nakoniec vyškrtnutá ešte pred natáčaním. (dwdb)

  • - V scéne, kde Margaret (Amy Adams) a Walter (Christoph Waltz) maľujú pred "Palace of Fine Arts" v San Franciscu, môžeme za nimi vidieť skutočnú Margaret Keane, ktorá sedí na lavičke a číta knihu. (dwdb)

  • - Film je založen na skutečném příběhu umělkyně Margaret Keane a jejím manželu Walterovi, jejichž obrazy dětí s velkýma očima se stali kulturní senzací v letech 1950 až 1960. (LittleMonste)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace