Nastala chyba při přehrávání videa.
  • emma53
    ****

    Za sebe musím napsat, že jsem byla spokojená. Není to oscarový film, to v žádném případě, ale mně se moc líbilo, že nám režisér a scénáristi nepřikrášlovali a nepodbízeli se silně hysterickými momenty a nebo vypjatými scénami, kde nám skřípou zuby, jak máme nervy nadranc, jen aby to divák ocenil a plival pětihvězdy a tak plnil tvůrcům kapsy dolárkama. V tom si cením Tima Burtona, že nic nezveličoval a tak, jak se to stalo, nám to hodil na plátno. Jediné, co mě mírně iritovalo, byl asi Christoph Waltz v roli Margaretina manžela. Jak pobíhal u soudu a jiné scénky, kde trochu přehrával. Tam bych zvolila asi jiného herce, tohle byl jediný kiks při jejich výběru. Amy to zvládla dle mého velmi dobře, protože Margaret skutečně taková žena byla. Poddajná, bláznivě zamilovaná a pak dlouhou dobu jen submisivně poslouchající žena, která si jednou řekla dost a začala v tom směru taky něco podnikat. K tomu výborná retro atmosféra a já zkrátka Margaret fandila, aby do toho šla a získala tak možná daleko víc než jen ty miliony, které vysoudila a to je láska její dcery, potažmo čisté svědomí a za to přece stojí bojovat........alespoň pro mě ano !(28.2.2015)

  • Chrustyn
    ***

    Překvapivě netemné vyprávění od Tima Burtona, skutečného příběhu o jednom velkém až neuvěřitelném podvodu s malbami dívek s obrovskými oči.(26.5.2015)

  • castor
    ***

    Podvodníků chodí po světě spousty. Někomu je to jedno, jiní nad sebou přemýšlí každou volnou chvíli. Třeba jako Margaret, velmi slušná malířka, které zásluhy upírá vlastní manžel. Zlatým glóbem oceněná Amy Adams (její druhá cena ze šesti nominací) a na cenu nominovaný Christoph Waltz jsou tím hlavním, kvůli čemu si tohle životopisné drama pustit. Oba jsou výborní, jen škoda, že kostky jsou jasně vrženy, charaktery postav až moc čitelné, příběh vlastně až moc jednoduchý. A vakuum mezi postavami nepěkně velké. Tim Burton si pár svých identifikačních značek do něj přeci jen propašoval, a to je jenom dobře. Přesto buď on, nebo spíš producenti jakoby diváky podceňovali a obávali se, že z filmu nepochopí to nebo tamto, a vše zbytečně opakují, rozmělňují, vysvětlují. Jiný Burton, umírněný Burton, hodně klasický příběh, ale vlastně nakonec bavil. Výrazně víc než třeba sterilní a zmatená Alenka.(31.1.2015)

  • playboxguest
    ****

    Ten film není ani tak o obrazech a umělcích, když se u něj člověk zamýšlí nad přesahem, jako spíš slušná výpověď toho, jak si schopný lhář bez talentu dokáže ukrást život někoho talentovanějšího (ale introvertnějšího) a celého ho ve svůj prospěch vysát... náhodou dobrej, umírněnej Burton. U soudního procesu jsem se i slušně zasmála. 70%(21.4.2015)

  • Radek99
    ***

    Tim Burton si rád romantizuje hrdiny pokleslého umění, díky jeho Ed Woodovi svět nezapomněl na béčkového (spíše céčkového) poloamatérského filmového neuměla, z něhož Burtonova imaginace vytvořila zbožňování hodnou postavu a z jeho režijních hokuspokusů kultovní dílka v hledáčku filmových nadšenců z celého světa, stejně jako teď idealizuje osudy Margaret Keane, jejíž dílo si přivlastnil její bonvivánský manžel. Problémem je, že za pár let někdo bude muset natočit další životopisný film a vysvětlit v něm, jak je možné, že výše zmíněné filmy natočil tentýž umělec, respektive kdo se v případě Velkých očí za Tima Burtona vydával! Kam zmizela ta typická burtonovská manýra, kde jsou všechny ty originální nápady a ten typický režijní a výtvarný rukopis? Neboť Velké oči jsou v podstatě standardní hollywoodský snímek, který v sobě nemá nic z předešlých Timových filmů. Asi budeme brzo svědky dalšího skandálního uměleckého odhalení! :-)(6.2.2015)

  • - Tim Burton sbírá díla Margaret Keane již roky, v roce 1990 si u ní dokonce objednal obraz. (Dementra)

  • - Keď Margaret (Amy Adams) prechádza s košíkom po obchode, môžeme si v regáli všimnúť plechovku s polievkou, ktorej obal nakreslil Andy Warhol. (Lukoh)

  • - Film je založen na skutečném příběhu umělkyně Margaret Keane a jejím manželu Walterovi, jejichž obrazy dětí s velkýma očima se stali kulturní senzací v letech 1950 až 1960. (LittleMonste)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace