Reklama

Reklama

VOD (1)

V Benátkách mušketýři Athos, Porthos a Aramis s pomocí Milady de Winter kradou plány vzducholodí od Leonarda da Vinciho. Milady je však zradí, omámí a plány prodá vévodovi z Buckinghamu. O rok později d'Artagnan opouští svou vesnici v Gaskoňsku a míří do Paříže v naději, že se stane mušketýrem jako jeho otec. Tam se ale dozví, že mušketýři byli z finančních důvodů rozpuštěni. Ve venkovské hospůdce vyzývá kapitána Rocheforta, vůdce stráží kardinála Richelieu', k souboji poté, co ho kapitán urazil. Rochefort nechce bojovat, a tak ho pouze postřelí. Když se chystá d'Artagnana zabít, objeví se Milady a zabrání mu v tom. Jakmile je d'Artagnan v Paříži, potkává se postupně s Athosem, Porthosem a Aramisem a nechtěně všechny tři urazí. S každým si tak naplánuje samostatný souboj. Athos přivádí Porthose a Aramise k souboji jako své sekundanty. D'Artagnanovi dochází, kdo jsou muži vlastně zač. Richelieuovy stráže souboj překazí a chtějí je všechny zatknout, ale mušketýři proti nim bojují a vítězí. Všichni čtyři jsou předvoláni před mladého krále Ludvíka XIII. Richelieu na něj naléhá, aby je potrestal, ale i na královnu Annu zapůsobila jejich statečnost a společně s králem je místo toho odmění. Richelieu instruuje Milady, nyní svého komplice, aby umístila falešné milostné dopisy do komnat královny Anny, ukradla její diamantový náhrdelník a odnesla ho do Tower of London. To by usvědčilo královnu, že má poměr s Buckinghamem. Král Ludvík by ji nechal popravit a vyhlásil by válku Anglii. V tu chvíli by lidé požadovali silného a zkušenějšího vůdce, samotného Richelieu. Aby se pojistila, Milady požaduje, aby Richelieu písemně prohlásil, že pracuje jménem Francie, což on udělá a potvrzení jí předá. Falešné dopisy jsou nalezeny a předány králi Ludvíkovi, kterému Richelieu doporučí uspořádat ples, na který si královna Anna bude muset vzít náhrdelník – dar od svého muže. Pokud to neudělá, pak je její poměr skutečností a musí dojít k válce. Služebná královny Anny, Constance Bonacieuxová, odhalí Richelieuův plán a prosí d'Artagnana, aby ho zastavil. Mušketýři se rozhodnou mu pomoci... (TV Nova)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (991)

TheDarKnig 

všechny recenze uživatele

těžce šílené GP. Dumas se obrací v hrobě, ale já jsem se překvapivě dobře bavil, akce parádní (i přes to, že neoriginální), děj plný logických lapsů a nesmyslů, ale o ten tu přece nešlo. Tady šlo o ten WTF efekt (pravděpodobně), který se vyvedl na výbornou. Protože skvělí tři mušketýři, celou dobu nechutně hláškující, jako obvykle super Waltz (ale.. kdy dostane konečně zase tak plnohodnotného záporáka jako v IB?), Mikkelsenovo charisma smrdí na sto honů a.. no to je všechno. Lermanův ksicht je těžce přiblblý a ten herec se mi prostě vůbec nezamlouvá, protože narozdíl i od takového Orlanda mu nevěřím vůbec nic (co měl znamenat ten jeho neustálý úsměv?) a ty přihlouplé nevtipné dialogy, které dostal, mu taky moc nepomohli. A holky (a do jistých mír i Milla, i když to kung fu... Resident Evil) sexy i když herecké výkony výsměch. Výprava a kostýmy velmi slušné (růžová francouzská armáda mně nicméně vytáčela), kamera výborná, jak v soubojích tak i při celkovém snímání, střih v pohodě, takže technicky prospěl. Ale v mnoha ohledech prostě Anderson na něco lepšího nemá, originalitu či alespoň cit pro úplné využití tématu vyčerpal už velmi dávno (první polovina Horizontu událostí), a ted už bude setrvávat až do smrti na jednom bodě. Ale pokud to bude takhle, budu vidět jenom jeho každý druhý film a nepřeskočí mu naprosto, vždy vypnu mozek a užiju si to. Aspon se cítím vždycky tak nějak inteligentněji. SUMA: GP ale šlo by z toho vytěžit přece jenom ještě víc. Jako např. víc závěrečných scén :D PS: Soundtrack správně epický, no vykrádání Zimmera je až příliš slyšitelné, takže žel pochvalu za to Haslinger nedostane. Spíš pohlavek. PPS: Případ filmu, který podruhé nechci vidět, musel bych snižovat.. Pokud bych měl něco z filmu vidět a slyšet podruhé, pak jenom parádní první boj s Kardinálovými muži a "When We Were Young" ()

Hrabka 

všechny recenze uživatele

Tvůrci se v posledních letech předhání v tom, kdo udělá ze zasloužilých filmů nejen podle knižních předloh, víc efektnější remake s přiblblým příběhem. Kdeže ty časy jsou, kdy hlavní důraz byl kladen na propracovaný, inteligentní příběh a ne na efektní, co nejvíc velkolepou stránku věci. Tři mušketýři jsou v tomto typickým příkladem. Příběh je zde naprosto vymaštěný, blbý a ujetý... Nechci to všechno házet jen na to proklaté 3D, které doslova vybízí kašlat na příběh a zaměřit se jen na ohromení diváka, ale určitě v tom všem má velkou roli. Kdyby aspoň ta megalomanská akce byla trochu reálná, ale tohle bylo vážně až přespříliš. Hlavně že u toho dnešní teenageři, neznalí původních verzí, šílí nadšením, co Andersone? Ucházející děj a přiměřená akce - to bych od filmu s tímto tématem očekával... Nicméně musím říct, že i přesto, že jsem trpěl, tak jsem se u filmu nenudil, asi díky postavám, které byly zajímavě zvolené a pár světlejším momentům. PS: Stačí když Milla sází Matrix v nejnovějších Resident Evilech, sem se to opravdu moc nehodí. Nechte si tyhle efektní orgie do jiných filmů. 50% ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

Anderson odmítá dospět. Opět si na nevelké hrací ploše (hl. Versailles a Tower of London), s banálními pravidly a rozpočtem čítajícím několik desítek milionů hraje s hrstkou akčních postaviček, které lze vystihnout jedním slovem (drsňák, zelenáč, kráska…). K hraní a hrám je neustále odkazováno přímo ve filmu. Historické entrée připomíná deskovou hru, trochu větší figurky vojáků zaplňují pracovnu kardinála (zase nevyužitý Waltz), jehož oblíbenou kratochvílí jsou šachy (na šachovnicových dlaždicích se odehrává také střešní akční scéna s Mylady). Nekonzistentní strukturou Tři mušketýři připomínají sérii postupně obtížnějších misí, jež musí hrdinové s využitím svých zvláštních schopností splnit (kdo hrál třeba Commandos, bude před londýnským „levelem“ v obraze). ___ Celá přidebilněná zápletka, k jejímuž vyřešení by po chvilce zamyšlení (jímž se ovšem postavy nezdržují) stačilo zfalšovat jistý diamantový náhrdelník, je zasazená do zpotvořené verze 17. století se vzducholoďmi, plamenomety a jinými blbinami, jež dělají hodně rámusu a usnadňují zabíjení. Padouši k zemi padají bez číhokoli pozastavení jako hlavy během francouzské revoluce, aniž by vystříkl mililitřík krve. Teprve během souboje D'Artagnana a Rocheforta pár kapek ukápne, nejspíš abychom se alespoň pro tuto chvíli strachovali o zdraví nesympatického hlavního hrdiny. Z jeho věku i z jeho probojovávání se do světa dospělých je zřejmé, na jakou skupinu diváků tvůrci cílí. Totiž na stejnou jako tvůrci dnes tak naivních akčňáků z 80. let, na mladé muže, kteří hledají své dospělé vzory. Tři mušketýři jsou naivní už teď, ovšem s jednou nepřehlédnutelnou změnou v chování „učně“. Posun od mladého protagonisty, který ke svým zkušenějším vzorům vzhlížel s respektem ke zde prezentovanému přidrzlému, autoritami pohrdajícímu frackovi (bohužel) velmi trefně reflektuje stávající aroganci mladých vůči starším. ___ Celý svět novodobých mušketýrů je uzpůsoben hráčům videoher, obecně pubertálním geekům, jak jsou stereotypně vnímání. Tedy jako osoby, které potěší sebepitomější vulgární vtip a které vezmou za vděk jakoukoli odhalenou ženskou končetinou. Tady dráždivý pohled na dámskou nožku, támhle vtípek založený na zženštilém chování krále, případně velké potřebě opeřence. (Básnická licence stranou - vysere se tam pták. Dvakrát.) Jakože dospělé jsou jenom naprosto vyprázdněné proslovy o hrdinských činech, které je třeba vykonat. ___ Film po akčním prologu začíná nesmyslně nanovo - všechny je třeba opět seskupit -, ovšem zajímavým stavem, kdy je nezbytnost hrdinů (podobně jako v posledních bondovkách) relativizována. Nic nosnějšího než tento náznak ale scenáristé dále nenabízejí, což platí rovněž pro naťuknutou nemožnost věřit mocným, před nimiž nakonec hrdinové stejně sklánějí hlavy. Možností, jak v dnešní době naložit se čtveřicí mýtických postav, se přitom nabízí tolik… alespoň tím Sherlockem se pánové mohli inspirovat. ___ Opakování informací je vzhledem k průhlednosti záměrů každého intrikáře ubíjející. Dramaturgicky film totálně selhává, závěr, kdy je nám namísto očekávaného grandiózního akčního finále (jejda, ono už proběhlo?) naservírován feel-good taneček, působí jako, slovy jedné z postav, prd v lahvi. ___ Přese všechno napsané jsem se bavil. Méně než u Rallye smrti, kdy Anderson na věk diváků nemusel brát ohledy, ale bavil. Celé dvě hodiny. Akční scény jsou díky plnému využití prostoru (namísto nadužívání střihu) přehledné a nebijí do očí stejnou stylistickou vyčerpaností jako scény dialogové (během nichž kameraman neví, jak se okolo postav točit a neopakovat se, pročež se opakuje), bojová komba Milly navlečené do dobových kostýmů jsou neodolatelná a potěšil i tématicky odpovídající song pod závěrečnými titulky (When We Were Young od Take That). Možná do té stereotypní představy hráče videoher nakonec sám zapadám... (2D, titulky) 55% Zajímavé komentáře: Marigold, Psema, Falko, mcb, Iroquaise () (méně) (více)

choze 

všechny recenze uživatele

"ASI ČEKÁTE, ŽE SE TEĎ ZAKLONÍM, ZASMĚJU SE A ZAČNU VÁM VYSVĚTLOVAT NĚJAKÝ SVůJ ĎÁBELSKÝ PLÁN, ALE JÁ ŽÁDNÝ NEMÁM." PIRÁTI Z KARIBIKU, kde lodě létají a kouzelně přehrávající Orlando je za záporáka. Anderson se po předchozím sračkovém RESIDENT EVILU (a před sračkovými POMPEJEMI) nečekaně zvetil a servíruje jeden z nejzábavnějších blockbusterů posledních let. Těšil jsem se na akci, na kterou lákaly trajlery, ale nakonec jsem se mnohem víc bavil humorem filmu - hláškami, sladěným přehráváním vesměs kvalitních herců a vychutnanou umocněnou brakovostí prýštící z každého druhého záběru. Král je pvelmi sympatická komická figurka (Planchet naopak), MacFadyen jako Athos má melancholického charizmatu na rozdávání a pro mě to byl hlavní hrdina, nýmand Lerman je správně frackovitý D´Artagnan a po věčně zachmuřené Alici z RESIDENT EVILů si člověk vychutná každý úsměv a smích uvolněné Milly coby vnadné Mylady. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Noví Traja mušketieri sú pretrikovaná blbosť, ktorá ku koncu diváka už vyložene ubíja, až je celý od krvi, zbedačený, unavený a chce umrieť, len aby to nemusel dopozerať. Milla Jovovich je úplne mimo, ale aj nesympaťák Christoph Waltz. Samotní traja (resp. štyria) mušketieri pomerne fajn, ten ich príbeh priateľstva má niečo do seba aj v takomto extra blbom podaní. ()

Galerie (100)

Zajímavosti (14)

  • V poslední scéně je vidět několik stovek lodí a vzducholodí. Velmi podobná scéna se objevila i v dalším snímku Orlanda Blooma s názvem Troja (2004). (Domin1359)
  • Zámek Versailles nebyl ještě za vlády Ludvíka XIII. postaven. Postavil ho až jeho syn Ludvík XIV. (baaja)
  • Vzdušný koráb Rochefortových jednotek byl v plně funkčním provedení i se všemi 31 děly na palubě postaven z masivního dřeva německou společností 'pyro.labs berlin' v rekordním čase 14 dnů. (Conspi)

Související novinky

Zemřel herec Ray Stevenson

Zemřel herec Ray Stevenson

22.05.2023

Velice smutná zpráva zasáhla v pondělí filmový svět. Milovaný a uznávaný herec Ray Stevenson zemřel ve věku 58 let. Zprávu potvrdil server Deadline s tím, že Stevenson údajně zemřel v Itálii, kde… (více)

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

14.02.2021

Klasiku Alexandra Dumase Tři mušketýři už jsme tady měli na mnoho způsobů. Mezi poslední adaptace se řadí například britský seriál od BBC, v němž si zahrála Emily Beecham nebo Peter Capaldi, a ještě… (více)

Tak kdo si pochutná na člověčině?

Tak kdo si pochutná na člověčině?

06.06.2012

Hannibal Lecter má novou tvář, k tomu konec Spartaka a seriálový Vřískot. Ale popořadě: seriál Hannibal, který na motivy thrillerů Thomase Harrise, zejména pak Červeného draka, připravuje stanice NBC… (více)

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

29.05.2012

Hrdina je jen natolik dobrý, jak kvalitního zlosyna dokáže zdolat. Pokračování komiksových hitů dostala v tomto směru mimořádně vydatné posily. Penzionovaní agenti ze složky Red (vrátí se Bruce… (více)

Reklama

Reklama