Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ruut
    ***

    Ukázkový příklad toho, že když česká televize chce a pustí k režii někoho mladého a inovativního (a nemusí to být pořád jen Jiří Strach), tak může vzniknout velice povedený film. Hlavně mě překvapil povedený digitál - o 100% lepší a vkusnější než v Saxaně (hlavně drak, který není k smíchu - samo o sobě úspěch), přitom neruší a není zbytečně exhibicionisticky napatlaný i tam, kde by spíš překážel. Hezké je i nasvícení mnoha scén pomocí "obyčejných" svící a ohňů - v tom si v některých scénách nezadá ani s podobně koncipovaným mnohem dražším Anonymem od Emmericha. S herci je to o trochu slabší, ale k úžasně "hipísácké bábě" Šafránkové a vtipnému glosátorovi Bartoškovi se přidává solidním výkonem i milá princeznička z lidu Marika Šoposká. Jen ten Dejdarův Pepé je trochu moc za setrvačnosti ... Jedinou menší výtku bych dal za o něco slabší druhou polovinu pohádky (chybělo výraznější finále), ale na debut i tak velice slušný. Zapomeňte na nějaké Kocoury v botách a vemte caparty raději na tohle ...(9.11.2011)

  • MartinezZ
    *

    Zaručený recept, jak si zkazit Štědrý večer: Pusťte si nějakou novou, českou, moderně pojatou pohádku. ~~~ Neuvěřitelná slátanina, kterou od odpadu držel jen Bartoška, snaha Dejdara a záměrně přeháněný herecký um Vojty Dyka (kterého jako osobnost i s jeho kapelou nemám ani trochu rád - ale hrát holt umí, proti tomu ani nepípnu). Všichni ostatní byli zřejmě komparz nebo ochotníci (či žáci prvních ročníků DAMU, FAMU a dalších případných múzických umění). Film měl sice "JEN" 90 minut, mě ale přišel snad čtyřhodinový. Nudný, neúměrně protahovaný, napěchovaný zbytečnými postavami. Na to, že to byla hlavní štědrovečerní pohádka, vyznívalo všechno neuvěřitelně levně. Herci, prostředí, "efekty" (snad jen ta přeměna kočky byla pěkná), scénář, atd., atd... Ve chvíli propojení pohádky se současností jsem chtěl vstát od stolu a odejít, ale od štědrovečerní večeře se nevstává a to jediné mě donutilo "tu věc" dokoukat do konce. Celou tu dobu jsem se ale nezajímal o osud loutkáře, princezny, královského páru, prince ani kuchtíka, natož o nějakou Šafránkovou na motokoštěti nebo malého spratko-hňupa ([SPOILER]Je jedno, žes' je udal, hlavně, že jsi je na přicházející nebezpečí šel varovat, to z tebe dělá dobrého člověka. Hňupe.[/SPOILER]). Jediné, co jsem si stále opakoval, bylo jen "už skonči, už skonči, už skonči, sakra už skonči" a to bych skutečně asi u pohádky neměl. ~~~ Jedinou kloudnou pohádkou za posledních X let (ne-li století), je tak snad jen Anděl páně, jinak nic. Nothing. Nada. Doufám tak jen, že nový ředitel ČT tohle mrhání penězi a časem zatrhne a tvůrci takovýchto pohádkových zrůdností si už minimálně u ČT ani neškrtnou. Než TOHLE, to raději obrázky zasněžených hor a krajiny s melodiemi koled. ~ Hodnocení: Tfuj tajxl aka 0,5*(25.12.2011)

  • salahadin
    **

    Micimutr (2011) aneb Jak být za každou cenu jiný snadno a rychle. Princezna když otevře papuli, stane se z ní naivní pubertální kvíkňa. Dyk když otevře papuli, stane se z něj něco, co se pohybuje mezi jícnem a tlustým střevem, Dejdar, když otevře papuli, stane se z něj o něco horší Dyk. A Libušku jste měli raději nechat odpočívat u Tří oříšků, ne jí cpát tři hlavy děda všedraka. Celkově totálně bezkrevná podívaná, jíž by slušel spíš polský dabing s jedním předčitatelem.(24.12.2011)

  • Radek99
    ***

    Moderní nemoderní pohádka. Mladý režisér Vít Karas podává celkem dobře dávkovaný mix tradice a progrese. Tím propojením reality a pohádkového světa, který trochu připomene osvědčený koncept legendárního seriálu Arabela (přechody mezi oběma světy jsou také podobně atraktivní), má jednak šanci oslovit dnešního dětského diváka, druhak přinést do zaběhlé rutiny české pohádkové tvorby nějaký nový vítr. A když už jsem zmínil Arabelu, je pravda, že při sledování téhle pohádky jsem měl několikrát pocit, že se dívám na nějaký nový dětský televizní seriál, kterými byla tvorba Československé televize proslulá... Škoda, Micimutr by seriálový svět slušel primárně více než ten čistě pohádkový. Svět (i ten televizní) je dneska prostě někde jinde - jako důkaz budiž zmíněn fakt, že věčná pohádková princezna Libuška Šafránková začala být obsazována do rolí čarodějnic...(24.12.2011)

  • honajz
    **

    Úžasný začátek, než divákovi dojde, že se bude řešit jen jedna pohádková věc, která se většinou vyřeší na konci, když mezitím proběhne řada jiných dějů. Zcela zamrazí a zruší se tok pohádkového vyprávění, když se děj přesune do naší současnosti. Podobně na houpačce je tomu s kamerou - jednou básnivě snivá za chvíli získá nervní střih a ruční rozkolísanost, a jakákoliv atmosféra je ta tam - v těch rychlých střizích ji poberete asi tak stejně jako u reklamy na prací prášek. Některé hlášky a dialogy vtipné, jiné zcela trapné ("krasavica").(7.2.2012)

  • - Natáčelo se na hradě Zvíkov, v Ledči nad Sázavou a na skalách Velké Ameriky, ale také na malostranských střechách v Praze. (M.B)

  • - Hrad Zvíkov byl částečně graficky přeměněn. (TuristikaJi)

  • - Drak vzniknul pomocí počítačové 3D animace v Grafickém studiu České televize. (Lynette)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace