Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radek99
    ***

    Moderní nemoderní pohádka. Mladý režisér Vít Karas podává celkem dobře dávkovaný mix tradice a progrese. Tím propojením reality a pohádkového světa, který trochu připomene osvědčený koncept legendárního seriálu Arabela (přechody mezi oběma světy jsou také podobně atraktivní), má jednak šanci oslovit dnešního dětského diváka, druhak přinést do zaběhlé rutiny české pohádkové tvorby nějaký nový vítr. A když už jsem zmínil Arabelu, je pravda, že při sledování téhle pohádky jsem měl několikrát pocit, že se dívám na nějaký nový dětský televizní seriál, kterými byla tvorba Československé televize proslulá... Škoda, Micimutr by seriálový svět slušel primárně více než ten čistě pohádkový. Svět (i ten televizní) je dneska prostě někde jinde - jako důkaz budiž zmíněn fakt, že věčná pohádková princezna Libuška Šafránková začala být obsazována do rolí čarodějnic...(24.12.2011)

  • Flego
    ***

    Neviem, či sa mi páčil nápad spojiť rozprávkový svet s reálnym, ale než sa to stalo, tak som si to vcelku užíval. Pripadalo mi to úplne zbytočné a v podstate to nemalo žiadny význam. Ale to je na svedomí scenáristky Ireny Douskovej. Mucimutr ( dobrá čarodejnica Libuše Šafránková ) nám určite okorenila Štedrý večer ( film bol po mesiaci nasadenia v kinách uvedený českou verejnoprávnou ), minimálne dobrými trikmi s drakom, štipkou humoru a sympatickými výkonmi Bartošku a Dyka.(25.12.2011)

  • dopitak
    ***

    Modernismy v historických kulisách ani "druhý svět" na Malé Straně by nevadily, horší je to s úplně zbytečnou postavou mladičkého souseda a jeho srdceryvným příběhem s nemocným pejskem, který tak šalamounsky vyřešila někdejší princezna Libuška Šafránková (čekal jsem že mu ty prachy dá, a vona na něj s kapkama, pak nemá ekonomika stagnovat, chudák veterinář...). Mrzelo mě taky, že si pan režisér a jeho štáb nepohlídali detaily - ve scéně kdy Micimutr mluví po "boji" s Vítkem u jezera, při pohledu kamery od loutkaře kouká vzhůru Vítkovi do očí, ale při prostřihu z profilu, je vidět, že se v tu samou chvíli dívá dolů na zem, to se opakuje několikrát v rychlém sledu několika vteřin. Na rozdíl od Mirky Spáčilové nemám pocit, že tahle pohádka na plátna kin nepatří, každý týden se v tuzemských sálech promítají mnohem větší bejkárny.(25.12.2011)

  • honajz
    **

    Úžasný začátek, než divákovi dojde, že se bude řešit jen jedna pohádková věc, která se většinou vyřeší na konci, když mezitím proběhne řada jiných dějů. Zcela zamrazí a zruší se tok pohádkového vyprávění, když se děj přesune do naší současnosti. Podobně na houpačce je tomu s kamerou - jednou básnivě snivá za chvíli získá nervní střih a ruční rozkolísanost, a jakákoliv atmosféra je ta tam - v těch rychlých střizích ji poberete asi tak stejně jako u reklamy na prací prášek. Některé hlášky a dialogy vtipné, jiné zcela trapné ("krasavica").(7.2.2012)

  • Chickenka
    **

    O nic zázračného nebo úžasného se nejedná. Další ukázka toho, jak česká pohádka v posledních letech upadá. Poohádka je taková všehochuť. První hodinu mi připadalo, že pohádka stále ještě začíná a po celou dobu chyběla pořádná zápletka a trošku toho napětí. Drak je zabit během prvních 15 minut a pak se zbytek pohádky čeká na to, kdy si princezna vezme svého skutečného zachránce. Princezna mohla mít i hezčí šaty. Za mě zklamání letošních Vánoc...(25.12.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace