Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ondrula
    odpad!

    Tohle je fakt hnusný.(29.10.2012)

  • pytlik...
    **

    Ve srovnání s několika málo jinými Magnuskovými filmy, které jsem měl tu smůlu zhlédnout, se jedná o nadprůměr. Pokud bych mu mohl poradit, vážná témata mu jdou o něco méně hůře než pokusy o komedie. I když pravda, je to spíš jako srovnání, co je lepší, jestli dostat přes hlavu cihlou nebo železnou tyčí. Občas si říkám, jestli můj nápad, že zhlédnu všechny české filmy, co kdy byly natočeny, je fakt dobrý.(28.12.2015)

  • eugeene
    odpad!

    Filmu jsem podle první verze ukázky dost věřil. Ne. Kompletní propadák, bastardi byli alespoň s nápadem, tohle je hrozný. Děj o ničem, dialogy jsou naprostá katastrofa (takovýmhle způsobem snad nikdo nemluví!!!!), žádná z postav nemá sebemenší charakter ani cit pro roli. Kamera se oproti předchozí tvorbě hnula kupředu, ale volba úhlů a střihu je naprosto vedle. Zvuk na tom není o moc lépe - hudba řve, dialogům není rozumět a jsou "pod dekou". V postprodukci je pro zlepšení zvuku použit postsynchron a redub postav, a musím uznat, že kvalitě dost pomáhá. ALE je tu jeden problém - technika je použita pouze v některých scénách (kupodivu ne u těch, které by to skutečně potřebovaly.) Docela mě překvapila role Bendiga, který se, podlě mě, jako neherec docela slušně předvedl. Taky se mi ve filmu líbila role P. Jurišty, se kterým občas při setkání prohodím pár slov a i T. Magnusek projevil dle mého názoru zlepšení kvality svého projevu (i když jeho občasná drť gramatiky projevovaná prohazování slov ve větách, které mě všeobecně irituje, nadále zůstala). Stejne jako u předchozích dvou filmů (Bastardi 1,2) jsem se běhěm filmu sám sebe nejistě ptal na otázku, která Vás při sledování nikdy nesmí napadnout - "je tohle teda komedie nebo drama?" Filmu jsem viděl cca 2/3, takže moje hodnocení nemusí být objektivní.(24.2.2012)

  • Enšpígl
    *

    Tohle bych poslal Islámskýmu státu s adresou režiséra.(13.12.2014)

  • Radek99
    *

    Je to zřejmě daň demokracii a faktu, že dnes už je prostě vše možné. Člověk bez špetky scenáristického, hereckého a režisérského talentu Tomáš Magnusek žije svůj ,,český sen", v němž začal točit celovečerní filmy. No, filmy, spíše takovou amatérskou filmařinu postavenou umělecky na roveň novodobým vztahovým seriálům českých komerčních televizí, castingově říznutou Top Star magazínem. Abych panu Magnuskovi úplně nekřivdil, jeden talent zjevně má, a to nadání sehnat si na něco tak neprofesionálního peníze, opatřit si sponzory a především oslovit a získat pro svou věc celou řadu hereckých osobností. Sice chápu, že starší zasloužilá generace nemá dnes zoufale v čem hrát (a je to dle mého hřích a morální dluh, že je většina dnešních režisérů opomíjí), chvílemi mi ale bylo některých zúčastněných herců až líto, že musí brát za vděk rolemi v takovýhle nedůstojných filmech. Takový Lubomír Lipský či Stanislav Zindulka, živé legendy české herecké školy, si dozajista zaslouží své ,,Babí léto", místo Vladimíra Michálka jim ho ovšem musel přichystat největší diletant českého filmu. Smutné loučení... Neboť Školní výlet je naprostý brak, kde nefunguje vůbec nic, Magnuskův scénář je žalostně zoufalý a jeho autor by ze všeho nejvíc potřeboval alespoň minimální sebereflexi, takovýhle canc vůbec neměl opustit autorův šuplík (dobré je porovnat s profesionály - zatímco kupříkladu Zdeněk Svěrák pracuje na scénáři několik let a donekonečna ho pod synovou supervizí přepisuje - viz dokumentární Tatínek - Magnusek chrlí několik scénářů ročně a zjevně se nezatěžuje ani těmi nejelementárnějšími zásadami...). Stejně bezradný je režisér Petr Šícha, jehož režijní um zůstal na úrovni jeho studentských filmů a jehož jméno se brzy stane synonymem pro neinvenční a sterilní režii. Naprostou zoufalá je kamera, pan kameraman se zřejmě dosud nedoslechl o existenci jiných než nestatických záběrů a tak ve filmu prakticky chybí švenky či nájezdy a odjezdy kamery, když snímá z ruky, sem tam uřízne herci kus hlavy, že existuje nějaká práce se světlem a že se scény nasvětlují, to je asi také nedostižná novinka atd. (Laciný je též použitý digitál, takovouhle kvalitu obrazu mají ty horší videa na youtube.com) Pan zvukař neumí kloudně nazvučit scénu, hudební podkresba si v sobě nenese ani náznak emocí a je dokonale plochá a nefunkční, o autorských písních celebrit ze SuperStar se raději nebudu šířeji rozepisovat... Tomáš Magnusek mi zkrátka přijde jako analogie jedné sorty účastníků televizních talentových soutěží, kteří nepobrali od Boha ani zbla talentu, sami jsou ovšem přesvědčeni, že zpívají úžasně, ba virtuózně, a tak neváhají přestoupit se svým neuměním před reflektory kamer a před obecenstvo. Takže pane Magnusku, máte třikrát NE a 22% tady na čsfd!(28.10.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace