Diskuze k filmu (163)

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
    • 2.5.2012  20:04
    Badmaniak
    (hodnocení, komentáře)

    Myšlenka bude taková, že jsou dneska lidi, co právě takhle uměle udržují trh. Na úkor chudých, kteří umrzají na chodníku...

    Jen tady je to převedené do extrému, kde místo peněz je rovnou čas...

     

    Podle mne to má poukázat na zvětšující se rozdíly mezi bohatými a chudými, kde bohatí okrádají chudé ne proto, aby sami měli víc, ale aby utvářeli svět a trh podle svých představ... Nejde o peníze, ale o moc.

     

    Ta myšlenka filmu je právě ta dnešní aktuálnost...

     

    Takže Ať žije komunismus :)

    Všichni mají stejně a všichni mají všechno... :)

    • 13.4.2012  22:12
    sankacoffee
    (hodnocení, komentáře)

    Souhlas s Akrobatiksem, taky jsem myslel, že najdu něco "pod pokličkou" a nakonec z toho nebylo skoro nic...čas jsou peníze a život...vezme ho bohatým, kteří si ho nakradli, a dáme chudým. Jinak nelogičnosti a vyložené hlouposti prostupují mnoha úrovněmi celého filmu skrz naskrz, jak afričtí mravenci svou obětí...je jich tolik, že by vydali na dlouhou esej, ale nijak mi v tomhle případě nevadí...spíš ta zajímavá pointa mi tam chyběla :-/ 

    • 29.3.2012  17:13
    AkrObatiX
    (hodnocení, komentáře)

    moviesfan: v čem je teda příběh zajímavý? jako nápad s časem je dobrý to jo to si myslím uzná většina, ale příběh není ničím originálním prostě místo pěnez kradou čas a celý film se neděje nic jiného než utíkají žádnou hlubší myšlenku pointu to nemá a jestli ano tak já ji nenašel

    • 29.3.2012  14:31
    xdenulkax
    (hodnocení, komentáře)

    Já si náhodou myslím, že je to nejlepší film za poslední dobu. Myšlenka skvělá, plné napětí .. Tak proč né 5 hvězd? 

    • 27.3.2012  22:54
    moviesfan
    (hodnocení, komentáře)

    AkrObatiX: Příběh mi přijde právě dost zajímavý... vč. zajímavé myšlenky.

    • 27.3.2012  21:04
    AkrObatiX
    (hodnocení, komentáře)

    moviesfan: jak pro koho já tomu dal 3* a to proto že to tam mělo super scénu s pokerem jinak to byla bída příběh totálně nezajímavý a ta automobilová nehoda vypadala prostě strašně že jsem si myslel že si snad dělají srandu

    • 27.3.2012  19:53
    moviesfan
    (hodnocení, komentáře)

    2* jsou málo :) Mně to přišlo velmi vydařené :)

    • 27.3.2012  16:59
    xhc
    (hodnocení, komentáře)

    celkom to ušlo, len tá pointa mohal byť viacej detailnejšia .. hudba sa mi páčila .. také dreamové)

    2*

    • 11.3.2012  15:52
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    Emílio: Určitě je to o vkusu. Leč nesouhlasím s tím, že v případě většího rozpočtu by Niccol dělal to samý co Bay, vzhledem k naprosto rozdílný tvorbě obou dvou je to nesmysl. Jsem ochoten souhlasi t sím, že z námětu šlo vytáhnout více nápadů, takovej dojem jsem ostatně nabyl už v kině. Ovšem že by Ostrov vůbec vybízel k zamyšlení to je pro mě novinka, zvlášť když Ostrov s reálným klonováním a etickými otázkami, které by okolo něj mohly být, nemá společného zhola nic.

    • 11.3.2012  14:46
    Emílio
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: Zrejme to bude dost subjektivne, lebo na tomto by sme sa asi nezhodli. Mne prave nepride, ze by sa InTime nejak tej premisy drzal (a to je prave podla mna ta chyba). Ked si tu cas zamenis za peniaze, tak uz na tom nic objavne nie je. Timberlake aj Wilde vyzeraju obaja ako z casopisu, napriek tomu ze ziju v chudobe a tak nejak az moc bezstarostne, vzhladom na to ze im ma zostat kazdy den len par minut zivota atd. Cas je len zamienka, na to aby Timberlake z getha vypadol a som si isty, ze keby mal Niccol taky rozpocet ako Bay, tak by sa strielalo, strihalo, vybuchovalo a oblietavalo rovnako. Takto sa o to snazi tiez, len chudobnejsie a preto myslim, ze mal skor pridat na logite a pribehu nez sa tlacit do stylu na ktory evidentne nemal peniaze. A ked uz by som to mal olupat az na zaklad a urcit, ktory napad viacej nuti nad zamyslenim, tak pre mna je to urcite uz aj dnes realna dilema ohladne klonovania a nie to, ze si niekto len tak nabrnkne na ruku 1000 rokov zivota.

    • 11.3.2012  10:23
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    Emílio: Mluvím o logice. Jestliže např. pronásledovatelé si v Ostrovu počínaj tak amatérsky, např. nečekaj na uprchlíky na nejpravděpodobnějsím místě, často si přímo říkaj o fyzickou likvidaci a pod. Na zápletce vpodstatě vůbec nezáleží, ta slouží jen k tomu, aby bylo proč demolovat, bourat a honit (se či si, to je u Baye propojený). Dle mýho je opravdu málo filmů, který tak křiklavě klouzaly po povrchu a po docela zajímavým úvodu přeřadily rychlost a zaměřily se jen na zmatenou akci a destrukci (nemám nic proti dobrý akci BTW, ale nesmí to bejt jen atrakce, musí mít nějakou logiku). Ostrov jsem na začátku zmínil jen proto, že mi z některejch komentářů přišlo, že od In Time jejich pisatelé očekávali akční jízdu právě ve stylu Ostrova, teda že hlavnímu hrdinovi se dá nějaká záminka k tomu, aby mohl hodně střílet, aby toho mohlo hodně vybuchovat a všechno se to dalo zběsile stříhat a oblítávat kamerou. Veškerý zajímavý u Ostrova končí asi ve třetině filmu a nevidím v něm nic, co by ho stavilo do výše, kterou by In Time nedokázalo překročit. Naopak In Time se minimálně drží premisy "co s načatým časem" :), jak by taková společnost fungovala, jak by to ovlivnilo život jednotlivce. Určitě z toho šlo vytěžit víc, ale k zamyšlení nad nápadem to nutí. U Ostrova myšlení dojem z filmu jen snižuje.

    • 11.3.2012  08:09
    Emílio
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: No ved si to aj otocil :) Netvrdim, ze nesuhlasim len som sa z toho nedozvedel v com ma byt lepsi tento film. Ja sa prave Ostrova nijako nezastavam, len som tvoje prispevky pochopil tak, ze keby bol Ostrov taky ako In Time tak aj to by bol dobry film. Preto sa pytam, kde maju byt kvality In Time oproti Otrovu podla teba, lebo ja vidim len povrchny az hlupy film, ktory sa lisi od Ostrova akurat tak podstatne nizsim rozpoctom, co je aj videt. Ak mal aj dobru prvotnu ideu, ktora sa da zhrnut do jednej vety, tak v ramci scenara s tym Niccol neurobil vobec nic, co by ho povysovalo nad Bayov film.

    • 11.3.2012  01:11
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    Emílio: Mohl bych to otočit, ale to by bylo trochu laciné. Jen tolik, že Ostrov má zajímavou zápletku a tím končí všecho dobré. Logiku v jednání různejch postav jsem tam nenašel, akce je sice možná pro někoho kůl, ale nesmyslná, o hereckejch výkonech pomlčím a co se týče klišé - co je větší klišé než Černoch zachránce.

    • 10.3.2012  11:21
    Emílio
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: A v com je tento film lepsi od Ostrova, hoci "mozno niekde na pociatku mal docela slusny namet..." V scenari to urcite nie je, v prevedeni tiez nie, v hereckych vykonoch tiez nie (jediny herec tu bol znudeny Murphy), v akcii nie, logike uz vobec nie + vsetky 100x videne klise urobili z filmu skor klip k nejakej pesnicke na MTV ako slusne sci fi...co tu teda zostalo k porovnaniu?

    • 6.3.2012  21:06
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    Krom toho, že nemám rád inflaci slova geniální, tak bych už vůbec to slovo nespojoval s Ostrovem. Ten, uznávám, měl někde na počátku docela slušnej námět. Pak někoho napadlo dát to Bayovi :)

    • 6.3.2012  21:00
    koxin
    (hodnocení, komentáře)

    Perfektní námět :). Až na to, že takovýhle přechod z peněz na čas by trval asi 100 let do budoucna, kdežto ve filmu jsou budovy, auta apod. z dnešní doby bez jakéhokoliv příznaku futuristického designu. A prosimvás, koho napadlo dát geniální film "Ostrov" do filmů podobných tomuhle ??? Ostrov a Vyměřený čas jsou dva odlišné filmy, dva odlišné náměty. 

    A dále mě zklamal český dabing. Timberlake hlas jak dědek, jeho přítel "Leonard" á la BigBangTheory má taktéž hlas jako dědek :D 

    • 4.3.2012  20:49
    Verka13
    (hodnocení, komentáře)

    Námět opravdu zajímavý... Akorát mi nesedla Amanda Seyfried a nevykompenzovala to ani svým obdivuhodným běháním na vysokých podpatcích:)

    • 3.3.2012  11:49
    moviesfan
    (hodnocení, komentáře)

    CMagicProd: Jsou na dvd nějaké bonusy?

    • 3.3.2012  09:57
    sweetRozarie
    (hodnocení, komentáře)

    CMagicProd: český dabing dokáže pos*at opravdu ledacos.

    • 2.3.2012  16:58
    CMagicProd
    (hodnocení, komentáře)

    Teda řeknu vám, že když jsem si zakoupil dvd tak mě nejvíc naštval český dabing. To je hrůza

    Justinu Timberlakovi dali hlas 50 letýho chlapa. To mě totálně vytočilo.

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9