Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cival
    **

    Slibný námět a poměrně stylová řešení zcela zabitá. Niccol z toho udělal naivní bravíčkovou sci-fi storku, která na diváka staršího 25 let snad ani nemůže fungovat.(10.11.2012)

  • Marigold
    ****

    Chytrá jednoduchá hyperbola posouvající současný komoditní fetišismus a darwinisticky pojatý kapitalismus ad absurdum. Navíc film ironizující vlastní nemožnost vykročit ze zavedených mantinelů showbyzu. Niccol však těch několik atrakcí (bondovské citace, Bonnie a Clyde romantika, dystopické bijáky) nikdy neklade před samu myšlenku boje proti nespravedlivému systému, v němž majetní těží (ontologické) bohatství vykořisťováním bezbranných. Některé teze zavánějí tím, že Niccol četl Badiouovu Komunistickou hypotézu a upravil ji pro potřeby hollywoodské podívané (tzn. nedovolil si zajít tak daleko, ale svědomitě tam nakročil - viz vynikající závěr). Film je plný děr v logice i motivaci, scénář je velmi nevyrovnaný, střih a kamera poněkud bezzubé, ale celek působí jako příjemný impulz k zamyšlení nad stavem současné společnosti a utopickou povahou systému. Právě tohle dělá z In Time pozoruhodný a vyčnívající titul v současném hollywoodském pelotonu, i když ne zrovna titul bezchybný a hodný bezbřehého nadšení. (70%)(24.10.2011)

  • StarsFan
    **

    Zajímavý nápad zabalený v neoriginálním, předvídatelném, patetickém, nedomyšleném a místy i nudném pojetí. Jakkoliv je totiž celá úvodní premisa s časem jakožto platidlem zajímavá, jakkoliv je rozdělení města podle cennových zón chytré (a celkově i realisticky působící) a jakkoliv jsou rozdílná barevná pojetí jednotlivých čtvrtí sympatická, mou pozornost stejně poutaly naprosto odlišné věci. Třeba to, jak je možné, že Will hrál v pokeru o více než tisíc let, ač sám nemohl vsadit více než něco málo přes stovku. (A ještě se mu podařilo dorovnat cosi, na co neměl.) Nebo to, jak bylo možné, že se z něj při prvním usednutí za volant stal profesionální, zkušený závodník a že jeho auto jelo na zpátečku stejně rychle jako policejní auto v plné rychlosti. Nebo to, jak je možné, že orgány člověka nestárnou a že se ani po stovkách let tělesná schránka neopotřebuje. Nebo to, proč se hlavní dvojice neustále vlastním přičiněním pohybuje na hraně života a smrti a ačkoliv si každou chvíli mohou "dobít" čas na stovky let dopředu, nikdy si, snad v rámci nějakého sebepoškozování nebo návyku na adrenalin, nedají více než pár hodin nebo jeden den. (Čímž pak dochází ke všem těm uměle dramatickým situacím aneb "zbývá nám třicet vteřin, co budeme dělat?") Nebo to, proč v tom filmu někteří herci vypadají na čtyřicet, ač nikomu nemůže být víc než 25. A když se mi v závěru začaly navíc potulovat myšlenky kolem Hobbese, jeho ospravedlňování existence státu a možnosti, za kterých se lidé mohou proti panovníkovi vzbouřit, došlo mi, že je tu něco špatně. Správný film vás má vtáhnout a nepustit, ne donutit vás přemýšlet o něčem, co s filmem nemá naprosto co dočinení.(1.11.2011)

  • B!shop
    ***

    Napad je to docela zajimavej, Niccol vzal pojem "nemam cas" krapet doslovne a vysledek je akcni sci-fi. Bohuzel krome toho casu na rukach to v nicem sci-fi nepripomina. Coz by ale zas tak nevadilo, kdyby tu byla aspon solidni akce, ale ty je bohuzel minimum. Vetsinou to tak je nicim originalni film o dvojce zlodeju na uteku a poldovi, co nechce vzdat pronasledovani. Je fakt velka skoda, ze se vic keca, nez jedna, protoze jinak by to vubec spatny nebylo a herci jsou navic sympataci. Sice ne ztracenej cas, ale vic nez 3* to neda.(19.2.2012)

  • BadoXXII
    ***

    Rozhodne veľmi zaujímavý a originálny námet. Je však veľká škoda, že počiatočné inovatívne nápady sa postupom času dostávajú do pozadia. Do popredia sa naopak dostáva príliš jednoduchá, prázdna a prevarená akčná naháňačka.(11.3.2012)

  • - Natáčení choulostivých scén okomentovala Amanda Seyfried slovy: Justin byl opravdu super. Přišel na plac po tom, když dotočil snímek Kamarád taky rád (2011), kde měl sex prakticky každý den. Dá se říci, že byl ve formě." (Sufferer)

  • - Vyměřený čas je již druhý počin, ve kterém spolu hráli Justin Timberlake, Olivia Wilde a Amanda Seyfried. Poprvé se společně objevili ve filmu Alpha Dog (2006). (skinny)

  • - Tvorcovia filmu čelili žalobe za plagiátorstvo zo strany spisovateľa Harlana Elisona, ktorý tvrdí, že film je založený na jeho ocenenej poviedke „Repent, Harlequin!“ z roku 1965. Súčasťou žaloby bol príkaz na zrušenie filmu. Po jeho zhliadnutí však žalobu odvolal. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace