Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    **

    O víkendu jsem se krmil krapet naročnějšíma kouskama, takže jsem potřeboval něco, co by mě jenom trošku omrdlo a zase šlo dál a tenhle biják je přesně takovej, mírně omrdne a jde dál.(31.3.2014)

  • Falko
    ***

    Je to taka upirska jednohubka, treba vypnut mozog a bavit sa, nic viac. __________ Benjamin Walker - (Abraham Lincoln) +++ Dominic Cooper - (Henry Sturges) +++ Anthony Mackie - (Will Johnson) +++ Mary Elizabeth Winstead - (Mary Todd Lincoln) +++ Rufus Sewell - (Adam) +++ Marton Csokas - (Jack Barts) +++ Jimmi Simpson - (Joshua Speed) +++ Joseph Mawle - (Thomas Lincoln) +++ Robin McLeavy - (Nancy Lincoln) +++ Produkcia: Tim Burton, Timur Bekmambetov +++ (Videl v 3D kine 16.10.2012) +++(28.2.2013)

  • 666teen
    **

    Americký superprezident Lincoln v roce 2012 dvakrát. A dvakrát špatně. Spielberg nám naservíroval nudnou a obludnou porci zákulisního handrkování o zrušení otroctví (za trafiku v Oregonu jsou někteří poslanci ochotni uznat i černocha za člověka!), kterou zachraňuje angličan Lewis v roli amerického národního klenotu. Zato šílený Timur a jeho parta udělala z Lincolna Van Helsinga. Netuším co je k tomu vedlo. Je to decentně krvavé, blbé, pekelně digitální, místy zpomalené (kde už jsem to kurva viděl?) a žádný herec to nezachraňuje. Ve výsledku to u mě mají oba Lincolni za dva, dohromady za čtyři, což není zas tak špatný výsledek. Jenom se bojím, že jeden z nich bude mít v březnu nůši Plešounů za nic a na druhého se bude prášit ve výprodeji. Schválně, který jak skončí?(17.2.2013)

  • Shadwell
    **

    V případě filmu Abraham Lincoln: Lovec upírů nelze než pojednat o filmových žánrech. Ty se dají dělit do dvou skupin. První zahrnuje postavy, lokace či kulisy, čili takový sémantický žánrový slovník společných znaků, která žánr utvářejí, jako třeba vesmírné lodě ve sci-fi nebo kovbojové ve westernu. Druhá skupina zahrnuje oproti tomu spíše emoce, které žánr navozuje, od veselosti přes sklíčenost až po strach. Sémantický přístup zdůrazňuje prostě stavební bloky žánru, zatímco emoční přístup dává přednost strukturám, do nichž jsou tyto bloky poskládané. Po většinu kinematografie bylo vše v nejlepším pořádku. Žánrový slovník totiž odpovídal dané emoci, jinak řečeno tragédie byly tragické a komedie komické. Pak kdosi objevil, že slovník dané emoci vlastně vůbec odpovídat nemusí a že se na tom dá dokonce postavit velký film jako Mash (válka a humor) nebo 2001 (sci-fi a vážnost). Udělat z komedie něco velmi tragického, jak to provedl Chaplin, nebo naopak dodat vážnost brakovým dobrodružným žánrům, kupř. Tenkrát na Západě, je skutečně jednou z cest k velkému filmu. Možná je to dokonce jediná cesta a jiná ani neexistuje. Zádrhel spočívá v tom, že dnešní doba, která doslova nahrává všelijakých žánrovým křížencům, mashupům a crossoverům, jde ještě dále a míchá mezi sebou i různé emoce a různé slovníky. U emocí to je v pořádku. Není problém smíchat třeba tragédii s komedií, na čemž stojí trademark mnohých českých filmů, nebo dokonce extrémní tragédii (horor) s extrémní komedií (výsměch), jak se to přihodilo v Chatě v lesích. Problém nastane, míchají-li se různé žánrové slovníky, příkladem budiž western a sci-fi v Kovbojích a vetřelcích, nebo seriozní historické drama s upírským béčkem v tomto případě. Zvlášť když se míchají 1:1, a nikoliv alespoň v nějakém proporčně vhodném poměru v duchu zlatého řezu, kde by jeden ze slovníků převážil na úkor druhého. Není pak divu, že v takových filmech hlubiny nevkusu a bezradnosti slaví své sváteční okamžiky a že ducha spíš urážejí, než osvěžují.(30.10.2012)

  • Wacoslav1
    *

    Fuch to je píčovina. Kdyby to bylo aspoň nejenom naprosto nepřesvědčivý, ale místama aspoň zábavný byl bych v hodnocení shovívavější. Takhle nemám jinou možnost. Děsná kravina.10%(31.5.2014)

  • Benjamin Walker

  • - Během několika frontálních záběrů na Bílý dům lze vidět jeho typický vysutý balkón. Ten byl přistavěn jako dodatečný architektonický prvek během radikální tzv. Trumanovi renovace v době mezi lety 1940 - 1950, tedy až po politických akvizicích Abrahama Lincolna. Ve filmu by jej tedy vidět být nemělo. (Conspi)

  • - Film byl natočen podle stejnojmenné knihy (2010) Setha Grahama-Smitha. (Terva)

  • - S rolí Henryho Sturgesse byl původně spojován Joaquin Phoenix. (Conspi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace