Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladá dívka Lena je jedné noci pokousána upírkou Louise a krátce poté vystavena děsivé přeměně z člověka na upíra. Zpočátku se jí nový styl života líbí, užívá si svobody a nově nabitých schopností, ale jak čas plyne, chtíč po lidské krvi stále roste a Lena si pomalu začíná uvědomovat své prokletí. (PetriK12)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (73)

maddy 

všechny recenze uživatele

Neviem, kde niektorí užívatelia nabrali toto porovnanie, ale ...nemecký Twiligth? Asi ťažko, pretože spoločné to má jedine upírov, aj tí sú v tomto filme ženského pohlavia. To síce nič nemení na tom, že obidva filmy ako Twilight tak aj We Are The Night sú neuveriteľné kraviny. Tento nemecký počin aspoň slušne „odsýpa“. Rozdelil by som ho na tri hlavné čati = tri polhodiny. Prvá pol hodinka je typická „vysvetlovačka“ – hrdinka zisťuje, čo je to byť upírom, aké má schopnosti, čo môže jesť/nejesť a pod. Klasické klišé, keď nie tisíc, tak minimálne milión krát videné v každom druhom upírskom filme. Našťastie to dotvára poriadne dunivá tanečná hudba a kamera, ktorá dokáže vykúzliť aj z nezaujímavého prostredia celkom slušné obrázky, navyše pre mužských divákov môže byť plus aj lezbické trio upíriek. V ďalšej polhodine však nenastáva absolútne žiadna zmena a na svete je kameň úrazu, pretože divák si začne uvedomovať plytký (čítaj „žiadny“) príbeh. Nastupuje pokukávanie po časomiere so zhrozeným výrazom, že to má trvať ešte ďalších 30 minút. V záverečnej polhodinke nastáva malá zmena a našťastie nastupuje nejedna akčná scéna a na rad príde aj nejaký ten digitálny trik. Samotný záver je síce jasný ako facka, ale to nič nemení na tom, že na tie naháňačky v hoteli, likvidáciu policajtov, behanie po stenách sa slušne pozerá. CELKOVO: síce totálna blbosť, ale na jedno pozretie neuškodí. 3* ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Vááu, nečekaně kvalitní a svěží upířina. Pustil jsem si to hlavně kvůli mé oblíbené Karolínce a jsem naprosto spokojený. Žánry přesně sedí - Drama / Fantasy / Horor / Romantický. Získalo si mě to už od prvních minut, ten úvod z letadla, byl hodně dobrý. Němci dokáží občas překvapit, na svém kontě už mají několik výborných Hororů a Wir sind die Nacht se určitě řadí, mezi ty povedenější. Být, či nebýt upírem ? Toť otázka. Top scény - úvod, Aquapark Tropical Islands, vězení. (774. hodnocení, Full HD) ()

Reklama

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

Originální upířina, která je značným úletem, protože kombinuje klasickou hororovou tématiku s pařmensko-feťáckým tripem. Ze začátku jsem to jako fanoušek hororu i taneční hudby docela hltal, bohužel s postupem času s vývojem událostí bych tento pseudoraverskej dojče lesbo pokus nazval kokotinou. 50% ()

ricci.s 

všechny recenze uživatele

Keď som sa dopočul, že Nemci nakrútili svoj vlastný Twilight, tak som sa zľakol, lebo tejto sérii veľmi neholdujem. Musím však uznať, že som bol milo prekvapený. Nemecká verzia sa mi páči oveľa viac ako americká. Oni mi teraz pripadajú ako taký roztomilý národ, jednoducho chcú natočiť niečo, čo by bolo "in" a urobiť radosť detičkám. Čo je však veľmi pozitívne, že nepotrebujú hodinové, srdcervúce, romantické výlevy, a nepotrebujú ani miliardové vizuálne efekty - tento film je jasným dôkazom, že to ani potrebné nie je. Stačí jednoducho vybrať sympatických hercov (ktorí dokážu dobre zosobniť životný štýl nemeckých teenagerov), kostru príbehu, ktorá by letela a slušného kameramana, a už to funguje samé od seba. Ten film je proste vo všetkých smeroch iný, cítiť z neho tú nemeckú náturu, snahu a úprimnosť a to sa mi páči asi najviac. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Užívané přirovnání "německý Twilight" je veskrze adekvátní, jen se sluší dodat, že místo konzervativních emo holek je "My jsme noc" cílené na emo rebelky (které ovšem jsou také konzervativní). Namísto ctnostné a pannenství adorující romance Belly a Edwarda se zde otevírají motivy lesbické lásky, opojnosti světa upírů a částečně i emancipace. Jenže vyprávění ve výsledku stejně směřuje do tradicionalistických močálů heterosexuality. Po zhlédnutí tohoto filmu a německy rychle zběsilého "Abgefahren" se nelze ubránit otázce: Co mají Němci proti lesbám, potažmo homosexualitě? Až v roce 2004 přišla "Letní bouře" coby první německý mainstreamově zaměřený snímek, který zobrazoval homosexualitu pozitivně. Lesby na podobný milník v tamní kinematografii evidentně stále čekají. Stejně jako v "Abgefahren" se i zde sexuálně zmatená hrdinka dostane do společnosti leseb/upírek, ale posléze cele podlehne okouzlení mužným detektivem a lesby/upírky se ukáží jako zákeřné a nezdravě prostopášné vražedkyně. Na rozdíl od "Abgefahren" není "Wir sind die Nacht" sexistické a je o mnoho řádů řemeslně lepší. Snímek zručně zakrývá svůj nízký rozpočet a šálí publikum vycizelovaným vizuálem a impresivními obrazy nočního života, ale nikdy neukazuje akční sekvence, které probíhají záměrně zmatečným střihem či mimo obraz (což ale může současně být vědomá volba s ohledem na to, že cílovým publikem jsou dívky, které moc akce nezajímá). Nelze však odhlédnout od faktu, že vyprávění v zásadě slouží k usměrnění sexuálně rozháraných děvčat do "správné" heterosexuality, neboť jak uvidí na osudu lesbických postav, čekalo by je v náručí ženy jen kruté podřízení nebo naopak zasloužený trest za případnou frivolnost či přímo dominanci. Ale nutno uznat, že tuto linii film bravurně maskuje lákavým povrchem a dramaturgicky pečlivě stupňovanou dramatičností. Pokud účelem tvůrců bylo natočit dílo nenápadně démonizující lesby, pak nutno uznat, že uspěli. V tomto ohledu totiž "Wir sind die Nacht" představuje konzistentní dílo - včetně přímočarého příběhu o hledání sebe a klíčových sekvencí, kde je vidět, že si hrdinka proměněná v upírku nezadá nejen s vražděním, ale ani se sexem. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (2)

  • Scénář k filmu byl napsán podle stejnojmenného románu Wolfganga Hohlbeina. (tzv)

Reklama

Reklama