poster

Žena (festivalový název)

  • USA

    Woman, The

Drama / Thriller / Horor / Krimi

USA, 2011, 103 min

Režie:

Lucky McKee

Předloha:

Lucky McKee (kniha), Jack Ketchum (kniha)

Kamera:

Alex Vendler

Hudba:

Sean Spillane

Kostýmy:

Michael Bevins
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • schizmo
    **

    Za celý film jsem nedokázal rozklíčovat, jestli si jeho tvůrci dělaj ironickou prdel jak ze sebe, tak z diváků a vlastně i celého příběhu, nebo to naopak myslej smrtelně vážně, což by byla prdel ještě větší. Ono od samotného začátku se nese film v atmosféře stylu "i ty kujóne", na chvíli zvážní ne nad tím, že v nedalekém lese žije divoká žena a tata od rodiny si ji dotáhne do baráku (že má vyholené popaží přejdu gentlemanským mlčením :D), ale že domácí násilí je jeho hobby a synek je vlastně taký pěkný sadista (čti: kujón) a spirála wtf momentů vygraduje v groteskní masakr, který sice připomíná kultovní příběh o veliké řepě, ale myslím, že budete velice překvapeni, kam se dá ve filmařské vynalézavosti zajít! :D(18.3.2013)

  • Silas
    ***

    Nějak se nepodařilo za tunou nepřetržité (a často nevkusné) hudby skrýt režijní nemohoucnost...(7.4.2012)

  • Freemind
    **

    Horror na téma woman power. Potrhlý otec potrhlé rodiny odchytí v lese divoženku, schová si ji v podzemním skladu a tam ji dle vůle mučí za menšího či většího přispění ostatních členů rodiny. Pozitiva? °Živočišná Polyanne McIntosh jako "The Woman", několik hezky řešených záběrů, jeden nebo dva vtipné okamžiky, ale hlavně poslední scéna filmu, která příjemně vykračuje mimo žánrová klišé. Negativa? De facto všechno. Špatná režie a špatný střih - pro začátek. Úděsná karikatura postavy otce. Zpackaný střih akčnějších scén, což je vidět hlavně u scény synatórovy smrti nebo mytí divoženky, kdy se žena střídavě ukazuje jako čistá, upatlaná nebo pokrytá sporadickými fleky. Levný filmový materiál (přepálené pozadí ve scéně krmení srdcem). A jako třešnička na dortu - choromyslná hudební režie, už dost dlouho jsem neslyšel tak otravné a naprosto nevhodně zvolené songy. Verdikt? Ztráta času.(2.6.2011)

  • Omnibus
    ****

    Deviantní jablko nepadá daleko od stromu! Ugh... Co to bylo? Rozcajdaná sadistická balada a nebo trefná satira? O tom, že americký maloměšťácký šovinismus je svině – k vlčí dívce, k vlastním dětem i k manželce, domácí puťce? A nebo spíš jen scénárista a rejža jako chlapci rádi chodili do cirkusu ( „Tak co, synku, je TO lepší než puma?“ ), sledovat krocení divé zvěře? Každopádně: „Budete potřebovat velkou lékárničku...“, jak vizionářsky hned v úvodu podotkla pětiletá dcerka :-D. No, celá ta rodinka by hlavně potřebovala dobrého psychiatra. A kanibalka trochu jiné kosmetické úpravy a ne ty umělecky roztrhané hadry, bosé nohy, ale vyholené podpaždí – ROFL! Ale ten fotřík, vášnivý nimrod, přísný manžel a milující otec, to byl deviant par excellence, to zase jo. S hvězdami hodnocení se z řetězu úplně neurvu, ale pro ty, kdo ocení dobrou muziku a mají rádi rodinné filmy, k původním třem jednu přihazuji. A můžete si zablbnout jako malí kluci (s kombinačkama). Koneckonců, opravdu to s TÍM bylo lepší než s pumou... Ale varuju vás! S touhle nenažranou feministickou Červenou karkulkou by si žádnej rozumnej vlk nic nezačínal!(29.8.2013)

  • hous.enka
    **

    Jsou dva druhy filmů: jeden se tváří, že je o něčem, ale je o ničem, a druhý, že je o ničem, ale je o něčem. Žena je případ toho prvního. Sexy divoženka trhající vlastními čelistmi vlka je jen předkrm toho, co bude následovat. Nemyslím si, že by žena byla natolik brutální a překvapivá. Jen se snaží hrát si s feminismem a misogynií a výsledek je velmi rozpačitý - včetně posledního filmového záběru. Špatné je už to, že všechny postavy jsou od začátku velmi nesympatické. Každá mě vytáčela svým způsobem, ale štvali mě fakt všichni. Pasivní matka, šovinistickej taťka právník, blbě čumící syn, blbě čumící dcera... Snad jen ta nejmenší s copama byla fajn, ale tu zas nepustili ke slovu. Postupně postavy přibývají, ale i ty jsou nesymaptické (divožena, přechytralá sexy úča, štěkna). Takže s výsledkem filmu jsem spokojená, ale zároveň si mě snímek Žena ničím nezískal.(27.9.2015)

  • - Chris Cleek (Sean Bridgers) opakovane používa slovo "anoftalmia", čím odkazuje na jednu z jeho dcér, ktorá trpí touto vrodenou absenciou oka. (DJ Rocco iNc)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace