poster

Charlieho malá tajemství

  • Česko

    Ten, kdo stojí v koutě

  • USA

    The Perks of Being a Wallflower

  • Slovensko

    Ten, kto stojí v kúte

Drama / Romantický

USA, 2012, 103 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • venus
    *****

    Chbosky teprve začíná a už teď do mě, ten zelenáč, nesmazatelně zaryl svůj rukopis. Kouzelné, něžné, citlivé. Člověk by si řekl, že o americké střední už musel vidět všechny možné i nemožné verze, ale The Perks of Being a Wallflower předchází všechny stereotypy. Každá postava je unikát, žádný prototyp americké star střední školy nebo něco podobného. Cítíte, že právě tohle je ten rok, který budete mít před očima celý život. Ten nesmazatelný příběh prvního roku na střední... Tunelová scéna je klenot.(22.1.2013)

  • FlyBoy
    **

    Hrejivý a povrchný midcult, ktorý (mňa) nebaví a primárne sa opája iba sám sebou. Nič čo by som musel vidieť znovu. Dôkaz, že tento vypočítavý druh indie poetiky mi vôbec nesedí a potešenie v ňom nenachádzam. Ešte že americký nezávislý film stále žije a má svoju tvár, ktorá sa tejto falošnej našťastie nepribližuje...(20.8.2014)

  • Jossie
    *****

    Příběh plný emocí, s velmi kvalitními hereckými výkony. Opravdu mě bolelo srdce pro Charlieho, když zůstal zase úplně sám. Logan Lerman je velmi talentovaný herec a to co tady předváděl bylo úžasné. Obrovská nejistota toho chlapce, jeho opatrné tápání v drsném světě okolo sebe, radost z každého malého pokroku, nalezení přátel, ztráta přátel, pád na dno, očištění a katarze... mě to opravdu zasáhlo. A ještě ta hudba k tomu, moc hezký film.(4.7.2013)

  • J*A*S*M
    *****

    On existuje! Vkusný, dojemný, silný, teenagerský romcom film. Pecka. Nejlepší je ten moment, kdy si uvědomíte, že to asi není smutný příběh :-) PS: Nejhezčí závěrečná scéna a monolog roku. Pouštim si ji pořád dokola.(15.12.2012)

  • Eodeon
    **

    i přese všechny snahy najít na filmu něco dobrého jsem nakonec nucen souhlasit s odpůrci. bohapustá prázdnota navenek usilující (ovšem bez úspěchu) působit jako generační výpověď specificky určená alternativně orientovaným divákům, či ještě lépe divákům, kteří o sobě rádi uvažují jako o alternativně uvažujících (představte si pod tím cokoliv jen chcete). ve skutečnosti po všech stránkách triviální a v jádru naopak silně konzervativní hipstershit, se kterým se tím pádem budou snadno identifikovat právě zmínění diváci, kteří si rovněž na nezávislé myšlení jen navenek hrají, zatímco jejich vkus se ve své podstatě řídí stereotypními normami mainstreamu (krásná to definice hipstera). stejně jako se jimi řídí schématický scénář snímku. stejný výraz vystihuje i ploché a šablonovité figurky ("postava" či "charakter" mi zde připadnou jako nemístné výrazy) a ano, mám tím na mysli i obzvláště podbízivou postavu Ezry Millera. snaha zakonzerovat ten vyumělkovaný pokus o obraz společenské situace mládeže posunutím dění do devadesátek - doby minulé, ač stále relativně nedávné, nemá efekt. naopak, pokud divák má tu vzácnou schopnost odstupu, logicky se nevyhne reflexi a vyprázdněná schémata o to více vystoupí jemu na zřetel, tím spíše, pokud divák v devadesátých letech vyrůstal a na filmu přese všechno úsilí není schopný dopátrat se čehokoliv povědomého. pominu-li povrchní detaily, přirozeně. komu ale banalita a kašírovanost vyhovuje, bude zákonitě spokojený, a pokud mu projektování vlastních mindráků z dob dospívání na půdorys filmu pomůže některé z nich vykompenzovat a dojmout se vlastní iluzorní výjimečností, tím lépe pro jeho duševní pohodu. s pominutím psychoterapeutických kvalit ale z filmu zůstává jen jedna velká ostuda pro americký nezávislý film a cinefilům nezbývá než zalitovat, že takovýmto zmetkům se dostává široké pozornosti filmových fanoušků nemluvě o příznačních ovacích, zatímco skutečné klenoty současného amerického indie filmu zůstávají povětšinou zcela nepovšimnuty. vím, o čem mluvím.(14.3.2014)

  • - Po filmu 500 dní se Summer (2009) je tento film další, kde hlavní hrdinové poslouchají The Smiths. (ronaldmekdon)

  • - V hodině angličtiny se učitel Mr. Anderson (Paul Rudd) ptá, z díla jakého autora se užívá termín "cliffhanger", kde postava na konci jednoho dílu visí ze skály. Ve filmu zazní odpověď Charles Dickens, ale ve skutečnosti to byl román "The Pair of Blue Eyes" od Thomase Hardyho. (JayZak)

  • - Nejdříve film od MPAA obdržel pro dospívající postavy užívajících alkohol a drogy a některým sexuálním scénám rating R. Později byl ale zmírněn na PG-13 s odůvodněním, že k dnešním teenagerům tyto věci patří. (Michi88)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace