Nastala chyba při přehrávání videa.
  • klerik
    ****

    Vôbec nie zlé. Film si priam koleduje o fiasko, ale napokon je zmes tém našróbovaná na jednoduchý príbeh o láske celkom funkčne. Ak sa zmierite s rozprávkovými zjednodušeniami, je Zimný príbeh na Vianoce viac ako pozerateľný...(9.1.2016)

  • Sawy
    *

    Colin Farrell hrající devatenáctiletého zloděje, Russell Crowe věštící budoucnost z kusů mozku na stole, kůň, který je ve skutečnosti pes a Will Smith v nejdivnější roli, jaká kdy byla v hollywoodském filmu k vidění. Aneb jeden z nejrozplizlejších režijní debutů všech dob, ve kterém Akiva Goldsman ukázal, že je nejen průměrný scénárista, ale i vyloženě tragický režisér. On Zimní příběh má jakýsi náznak magické atmosféry (nejspíš díky hudbě a pozůstatkům knižní předlohy), ale jako celek je to bohapustý nesmysl, ve kterém jsou veškeré nápady naházené bez ladu a skladu a věci, které možná na papíře působily dobře, vyvolávají na plátně spíš záchvaty smíchu. Nebrat. 30 %(29.1.2015)

  • kingik
    ****

    Opravdová láska dokáže překonat i tok času. Za dlouhých zimních večerů si tenhle romantický příběh dost možná najde svoje opodstatnění. Mimo tohle období hrozí, že se vám z něj zavaří mozek. Peter Lake je hodný pouliční zloděj, ke kterému osud nebyl příliš přívětivý. Jako sirotka ho v malé lodičce objevili rybáři a on v dospělosti padl do rukou zlého správce pěti obvodů v New Yorku, který je ve skutečnosti démonem ve službách Lucifera. Od nějakého blíže nespecifikovaného okamžiku Petera nenávidí natolik, že ho chce se smečkou svých noshledů zabít. A navíc nestrpí, aby se v jeho městě děly zázraky. Peter se totiž zamiluje do smrtelně nemocné dívky Beverly, kterou může uzdravit jen zázrak. A to ho ještě k jeho velkému překvapení po všech těch patáliích s démonem a prožité lásce s Beverly v roce 1914, také čeká probuzení o sto let později. Především v první polovině stvořil zkušený scénárista, a nyní debutující režisér Akiva Goldsman, něco nepopsatelně blbého. Pro jednou si chtěl vyzkoušet režii, aby zřejmě z frustrujících pohnutek nad rozpačitým a nepříliš dobrým (komerčním) výsledkem usoudil, že tahle umělecká činnost je mu zapovězena. Ne každý scénárista může být automaticky stejně schopným režisérem. Nezbývá mu, než nadále rozesílat svoje scénáře režisérům, kteří svoji práci umí dokonale. Už od úvodních sekvencí s jeho filmem není něco v pořádku. Spíše bych jeho počáteční snahu připodobnil absolutnímu patlalství se spoustou logice odporujících scén. Začnu počátečním seznámením Petera s Beverly. Vloupá se do jejího domu s pistolí v ruce. Dívka ho zpozoruje, ale místo přirozené reakce na pohyb cizí a ozbrojené osoby v domě, si s ním začne přátelsky povídat(!!!). Následně oba zjistí, že se do sebe zamilovali(!) Peter má koně, který je ve skutečnosti pes(!!), jež má být něco jako duchovní rádce, což není uspokojivě vysvětleno a ve filmu to funguje jen jako letmá zmínka. Tenhle koník skáče a létá, a to hlavně, když se jeho majitel ocitne v úzkých. Démon Pearly je ve svém pronásledování natolik důsledný, že neváhá usmrtit číšníka a jeho krví namaluje podobiznu dívky Beverly. Je to úděsná čmáranice, jak od tříletého dítěte, podle níž, světe div se, je dívka neomylně identifikována vyslaným komplicem do terénu(!!!). U filmů se moc nahlas nesměji, ale tady jsem vyprskl smíchy. Démon by mohl používat při pronásledování svého nepřítele přece jen schopnější metody. Místo toho si však pro rady chodí k Luciferovi, kterého hraje trochu otráveně Will Smith(!). Načež démon prohlásí, že New York je malé město(!!). Ano, podle Goldsmana zřejmě je, jinak by se osoby nemohly tak často podle potřeby příběhu potkávat, a rozhodně za tím není náhoda nebo něco na ten způsob. Tím výčet toho horšího z filmu máme za sebou. Od druhé poloviny se zmatek a debiloviny podstatně zredukují a máme tady krásně uslzený romantický příběh se vším, co k němu patří. Colin Farrell je spolehlivý sympatický mladík (pozor hraje dvacetiletého), který sice svým podholeným účesem neplní typ uhlazeného seladona z počátku 20. století, ale budiž. S rusovláskou Jessicou Brown Findlay vytvořil pár mezi nímž je chemie. Kazil jim to jejich protivník Russel Crowe, který k nim vytvořil až odpudivý kontrast. Pomáhá mu zjizvená tvář a permanentně nasupený výraz, ale občas s tím neměnným výrazem působil trochu směšně. Na filmu je znát jeho rozpočet. O dobrý obrazový zážitek se stará nádherná a opravdu romanticky snová kamera Caleba Deschanela, hudební komfort poskytuje skladatelské duo Zimmer/Gregson-Williams, a jen ta režie si občas nedávala pozor na střihovou skladbu a působila místy nápaditě, originálně, ale i rozpačitě a nekonzistentně nablble. Scénář byl z části připitomělý a z části originální, ačkoliv byla patrná vzdálená ozvěna podobně založeného filmu "Věčně mladý". Náš hrdina se, podobně jako kdysi Mel Gibson, nezamiloval do přátelské ženy v současném světě, kterou hrála na svůj věk stále šukézně vypadající Jennifer Connelly. Pro mě je takový malý zázrak, že se film z počátečních nesourodě rozpačitých mrákot probral a postupně se dopracoval v příjemný a velmi dojemný příběh o ztracené, a možná tak trochu, i znovu nalezené lásce napříč stoletím. Mé hodnocení: 70%(17.6.2014)

  • castor
    **

    Ambiciózní scénář možná tvůrci měli (chtěli mít), ale nedokázali ho zužitkovat natolik, aby divák odcházel z projekce spokojený. Vychází z předlohy milostné romance s fantazijními prvky, která byla dle mnohých zasvěcených nezfilmovatelná. Uznávaný scénárista Akiva Goldsman si postavil hlavu a přeci jen to zkusil. A na jeho režijní debut příliš v dobrém vzpomínat nebudeme. Vlastně skoro vůbec. Zamrzí účast několika hereckých es, která nemají co hrát (Colin Farrell, Russell Crowe, Jennifer Connely, William Hurt, Will Smith – ten je asi nejdivnější), nasere létající bělouš i toporné promluvy postav. Emoce nula, tolerance u diváků nastavená na maximum.(24.5.2014)

  • M.a.t.t.
    **

    Pekne natočená fantasy melodráma s vcelku zásadným nedostatkom. Príbehovo vôbec nedáva zmysel a iba kazí renomé hercom ako Rusell Crowe, alebo Will Smith, ktorý je tu naštastie len krátko. Jediným výrazným pozitívom je iba objav menom Jessica Brown Findlay. Akiva Goldsman sa svojim réžijným debutom príliš nevyznamenal a kvôli Farellovi, ktorý je magnetom na finančné prepadáky, to mrzí dvojnásobne. Odhliadnuc od toho, že ide o prepadák plne zaslúžený.(27.5.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace