Nastala chyba při přehrávání videa.
  • patrikus
    ***

    Vcelku poměrně vydařený projekt, fandím povídce Tomáše Pavlíčka :-)(19.11.2012)

  • girasollle
    *

    Byla jsem hodně zklamaná. Líbil se mi snad jen první příběh "Panorama". Škoda nevyužitíého potenciálu motivu hlavního města, který Praha určitě může nabídnout...(1.5.2013)

  • NinadeL
    *

    Vzhledem k tomu, že jsem z FAMU produktů viděla naposledy etudku Pře|klad, zkusila jsem Prahu, mou lásku poměrně bez předsudků. A čeho se mi dostalo? Úvodní povídky Panaroma, která je formálně nápaditá a Prahu adoruje naprosto ideálně. Pochybuje pouze ve stereotypním obsazení Jířího Dvořáka. Bohužel kousek Právnička už jen zazdívá poměrně slušný nápad do trapné halucinace z Libně a Vysočan. Květa Fialová je děsná jako obvykle. Budař opět nevypadává ze své škatulky ostýchavého chlapce od vedle. Obyčejný jízdní řád už je jen naprostý výsměch neposouvající nic nikam, zejména ne zoufalství "herectví" Marie Doležalové. A Tajemství památníku? Tady své bývalé spolužačce Lucii Kajánkové mohu jen vzkázati méně prospaných hodin na přehledových přednáškách o českém kinu do roku 1960.(28.11.2012)

  • Quisp
    ****

    Příjemné překvapení, jen tak dal Famáci.(16.11.2012)

  • ejnl
    *

    Obrovská nuda, absolutně nevyužitý vizuální a motivový potenciál krásného města. Pokud jako příklad právoplatné pocty Praze vezmu třeba Světáky, tak ani jedna ze čtyř viděných povídek by si s nimi na kafe nesedla. Jediný kraťas, který filmařskou kvalitou vybočoval z řady, je film Tomáše Pavlíčka, kterému se podařilo uchopit téma a někam ho dovést. Zbytek unylost, anestetika, hloupost.(20.11.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace