poster

360

  • Francie

    360

  • Slovensko

    360

    (festivalový název)

Drama / Romantický

Velká Británie / Rakousko / Francie / Brazílie, 2011, 110 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ABLABLABLA
    ****

    Neskutečně zajímavý snímek. Co na něm oceňuji nejvíce, je to, že ať se to odehrává v jakékoli zemi, tak že se tam ve filmu skutečně mluví tím jazykem a ne filmy typů, no a co, že se to odehrává ve Francii, stejně se tam bude všude mluvit anglicky a všichni vám přece ve Francii rozumí anglicky a jsou strašně ochotní tak mluvit. A tady? Když jste byli ve Francii, mluvilo se francouzky, Rusi si mezi sebou povídali rusky. Brazilka mluvila na svého "přítele" portugalsky, ale v letadle do USA anglicky...což teda musím podotknout, že tam vůbec lidi nějak moc uměli jazyky:) Já umím mým rodným, dejmetomu anglicky, něco španělsky a úplné minimum němčiny a francouzštiny a třeba ta sestřička od zubaře, co žila ve Francii, byla Ruska, ale když byla na návštěvě za sestrou, ještě i plynně mluvila anglicky...jooo..tak to klobouk dolů, ovládat takto perfektně tři světové jazyky, to by byl můj sen. Celkově se tam tedy objevila - angličtina, francouzština, ruština, portugalština, slovenština, němčina. A ano jsem strašně uchvácena jazyky:) Jinak, co se týče herců, tak výborné - J.Law, A. Hopkins, R.Weisz, slovenské herečky (teda Danica se tam fakt jen mihla), i ta brazilka byla velmi příjemná. Charaktery postav, jejich příběhy, to vše bylo zajímavé a výborné. I proplétání jednotlivých příběhů bylo řešeno velmi decentně a co se týče konce....super...na jednu stranu dobrý na druhou ne, v podstatě otevřený. Jsem velmi spokojena, ale do té 5* tomu přece jen něco chybělo, možná trochu více šťávy.(15.10.2012)

  • Fr
    ***

    ,,ŽIJEME JEN JEDNOU. KOLIK ŠANCÍ MŮŽEME DOSTAT?....“ /// P O M A L U Fernando, hlavně nikam nepospíchej, všichni co se na tvý filmy koukaj, maj času dost. Bratislava, Vídeň, Paříž…..manažer, šlapka, boss….. podivný vzorky lidstva, vztahy bez budoucnosti, rozhodnutí a následky (nebo důsledky? Se z tebe Meirellesi poseru…). Problémy lidí v podivným příběhu, kterej se stane asi tak po hoďce snesitelnějším (díky novejm postavám? Nebo jsem otupěl? Nebo…), ale osoba nemorálně (neMeirellesky) zaměřená si stejně přeje, ať už se protnou (a vypadnou). Festivalovej multikulturní snímek o potřebě žít ,,TEĎ HNED“, kterej mě nepřesvědčí ani vypočítavým a spravedlivým závěrem. Nebo že by jo? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) V globálním oteplováním mám konečně jasno. Teď je na řadě ,,globální“ film. 2.) Dlouho jsem se s nikým ,,neprotnul“ (…hele, je to jenom slovo, mysli si co chceš…). 3.) Thx za titule ,,maaja“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(11.8.2012)

  • Silas
    ***

    Co naplat, že osudy jsou poměrně nezvykle propleteny, když ani za 40 minut režisér nepředstaví všechny hlavní postavy a pak se navíc věnuje i dalším vedlejším, že jejich počet přesahuje do druhé desítky. Jako první půlka celku by to snad šlo, protože mnoho motivů zůstává dle mého nedořešených; navíc film postrádá gradaci a napětí, takže paradoxně to, co se mi jako protipól Iñárritua zprvu líbilo, nakonec nesnese srovnání s první třídou.(7.7.2012)

  • T2
    ****

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $100,343Tržby Celosvetovo $4,649,000║ __18.06.2012 Art Film Fest __ __V poradí tretí deň festivalu sa niesol hlavne v rozruchu okolo filmu 360. O premiérovu snímku bol eminentný záujem a len šťastlivci, čo si na film v predstihu rezervovali miesta mali to šťastie ho vzhliadnuť. Pred uvedeným na tomto významnom festivale mal premiéru len na festivaloch v Londýne a Toronte. Na týchto zahraničných festivaloch robili promo aj naše Slovenské herečky, Lucia Siposová a Gabriela Marcinková. Už teraz môžeme povedať, že urobili vo svojich kariérach razantný krok a ich účasť na tomto medzinárodnom projekte je priam ukážková, svoje úlohy zahrali priam excelentne. Vo filme sme mali možnosť počuť aj náš rodný jazyk, dokonca prišlo aj na jednoduchšie dialógy v Slovenčine, doslova taká malá improvizácia ale v rámci danej situácie boli korektné. Na naše milé prekvapenie patril záver filmu Gabriele Marcinkovej a jej súhra s Rusom Vladimirom Vdovičenkovom bola oku lahodiaca. Ich krkolomne sa odvíjajúce dialógy(Angličtino-Slovenčino-Ruština) boli tým pravým sviežim odľahčeným vánkom dodávajúcim iskru ich rozvíjajúcemu priateľskému vzťahu. Suma sumárum záver filmu si proste Gabriela ukradla pre seba, jedným slovom bola roztomilá. Na druhú stranu mala Lucia Siposová viac priamočiarejšiu úlohu, kde nebol priestor na hlbší charakterní rozvin, čo je aj škoda. Svoje kvality, ktoré môžeme brať v rôznych zmysloch musela ale ustáť v komprimujúcich scénach a tie dokázala slušne vykryť a ustáť. __Filmu dosť vypomáha aj vizuálne poňatie, nápaditosť a prechody medzi scénkami. Forma prevedenia je pútavá, režisér sa miestami z divákom zahráva a necháva ho tápať v hádankách nad osudmi viacerých protagonistov, je to o akomsi rázcestí medzi dobrom a zlom, dokonca príde aj na účelové „malé“ zlo vymazávajúce „veľké“ zlo, ide o cestu ktorú si v daný zlomový moment vyberá jednotlivec, v cestu pretavujúcu v relatívne lepšie nasmerovaný život. Plusom je že naše herečky sa nestratili pri menách ako Anthony Hopkins, Jude Law, Rachel Weisz či Ben Foster. __Pred projekciou bolo badať že Lucia Siposová je mierne nervózna a po jej úvodných slovách: „Ako prvý Slováci uvidíte moje prsia!“ bolo pochopiteľné prečo. Po projekcii už bolo všetko v poriadku, publikum film prijalo s potleskom a nadšením. Jej nervozita opadla a opäť bola príjemne spontánna a ústretová. Odpovedala na otázky publika a opísala profesionálny prístup režiséra Meirellesa pri nakrúcaní, kde nerobil medzi obsadeným žiadne rozdiely a pri odvážnych scénach bol nanajvýš diskrétny a nechával na pľaci len potrebný personál v počte asi päť ľudí. Taktiež spomenula príhody s hercom Jude Law, ktorý pri nácviku spoločnej úvodnej scény v bare prišiel v teplákoch a neopomenula ani jej výstup na pódium v Londýne, kde ako prvý vystúpil Jude Law a Lucia prišla na radu hneď po ňom. Vypadá to že tento rok by mal byť v jej kariére zlomový, okrem spomínaného filmu 360, je jej dôvtipný rukopis cítiť na scenári k filmu Tigre v meste, taktiež sa ako herečka účastní na ďalších študentských projektoch, napríklad na krátkometrážnom Do You Love Me? __Po tom čo nám Gabriela Marcinková niečo málo prezradila, môžeme zhodnotiť že jej kariéra z ďaleka nekončí u tohto filmu a môžeme ju veselo aj keď v menšej úlohe očakávať vo filme Byzantium známeho režiséra Neila Jordana(Interview s upírom). Okrem toho príde na rad aj jej účinkovanie v pripravovanom seriály jednej veľkej Slovenskej televízie s premiérou určenou na september, takže sa máme na čo tešiť pokiaľ bude potvrdzovať kvality ponúknuté filmom 360. __/videl v kine: 80%/ (videl na festivale Art Film Fest 2012)(19.6.2012)

  • castor
    ****

    Brazilský tvůrce Fernando Meirelles je pro mě stále spíš neznámou. Talentovanou, záhadnou, zvláštní. Jeho filmy jsou sice seštelované na míru, ale jakoby nedýchaly, netlouklo jim srdce. Evropský výlet mezi vztahové peripetie, který láká na několik solidně rozehraných příběhů, si mě ale nakonec docela získal. Poukazuje na propojenost životů a osudů, je pesimistický, lehce odosobněný, pocitový, nabízí nejasné výpovědi. Mluví se v něm několika jazyky (máme tu Rusa, Brazilku, Angličany a Američany, Němce, Slovenky, Francouze), jeho síla opět spočívá v pomalém, vlažně plynoucím ději. Drobné, zato silné příběhy bez začátku i konce, s dobrými i výbornými herci, kteří musí ukázat kus svého umu, aby si v krátké době přitáhli diváka. Přesto všechno je to zvláštně lákavá hra, která neomrzí a dokáže umně zakrýt fakt, že jisté aspekty příběhů nejsou nijak objevné.(11.10.2012)

  • - Filmové scény, odohrávajúce sa v európskych metropolách, sa točili na autentických miestach a scény z väzenia i USA boli natočené v minnesotskom Minneapolise. (MikaelSVK)

  • - Režisér Meirelles trval na tom, aby postavy slovenských sestier boli Slovenky, a tak si na uzavretom kástingu v Prahe vybral práve Luciu Siposovú a Gabrielu Marcinkovú. (Bajonela)

  • - Film byl inspirován hrou Arthura Schnitzlera "Rej". (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace