Režie:
Anne FontaineKamera:
Jean-Marc FabreHudba:
Bruno CoulaisHrají:
Isabelle Huppert, Benoît Poelvoorde, André Dussollier, Aurélien Recoing, Virginie Efira, Samir Guesmi, Jean-Luc Couchard, Valérie Moreau (více)Obsahy(2)
Agathe žije so svojim manželom a synom v lukratívnej parížskej štvrti. Patrick žije so svojim synom v dodávke. Ona riadi renomovanú nadáciu na podporu súčasného umenia. On žije z podpory a privyrába si rôznymi príležitostnými prácami. Ona strávila sedem rokov štúdiom. On strávil sedem rokov za mrežami. Ona má dobré vzťahy s Ministerstvom kultúry. On má vrelý vzťah k alkoholu. Ona má rada intelektuálne diskusie. On ženy s bujnými poprsím. Nikdy sa nemali stretnúť, ale ich deti a náhoda to zariadili inak. (STV)
(více)Videa (1)
Recenze (4)
║Rozpočet $-miliónov║Tržby USA $20,092║Tržby Celosvetovo $8,222,000▐ ()
Nadpriemerna komedia ktoru drzi nad vodou hlavne famozny vykon Benoîta Poelvoordera. Po cely cas je tak otravny az je neskutocne zabavny. Jeho fanusikovia ako som aj ja budu s tymto filmom rozhodne spokojny. Komu ale nesedi, tak to po chvilke vypnu. K dokonalosti tu chyba nejaka vyrazna postava do tandemu pretoze Poelvoorde to sam bez odozvy poriadne neutiahne a odtazita Isabelle Huppert je skôr na facku. Celkom dobre ako nahravac fungoval André Dussollier, ale ten tu ma bohuzial maly priestor. 6/10. ()
Fascinuje mě přesvědčení Anne Fontaine, že divák romantické komedie zřejmě snese cokoli. Jinak si nelze vysvětlit, že je zde základní princip žánru doveden do takového extrému, kdy je předkládáno k uvěření, že by si někdo jako Agathe Novic začala s někým jako Patrick Demeuleu. Nevěrohodný námět ale není jedinou věcí, která mi tam vadila - ten film je pozoruhodně nevtipný a veskrze stupidní (nemyslím si prostě, že je na Patrickově neomalenosti a nevzdělanosti něco zábavného, a to ani když se to postaví do kontrastu s Agathinou odměřeností a noblesou - obecně mi byly obě hlavní mužské postavy toho filmu dost nesympatické), osobně ho tedy považuji víceméně za ztrátu času, jako většinu podobné oddychové produkce, která saturuje voyeurské potřeby nenáročného publika v podobě civění na životy imaginárních charakterů, které se střídavě dávají dohromady a střídavě rozchází - je to jen přehrávání života, které je ve své podstatě dokonale odtržené od reality. Film jsem osobně zhlédl, protože mám rád Virginii Efiru, ale zrovna v tomto případě se asi jedná o její nejhloupější roli a její význam v ději ani není moc velký. ()
Velmi šablonovitý a nevěrohodný scénář, který zachraňuje pár dobrých vtipů a hlavně skvělá Isabelle Huppert. ()
Reklama