Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Rex Mundi
    ****

    Nespôsobujú to chladné prijatie či negatívne komentáre privysoké očakávania od Woodyho Allena? Nie som odborníčka na jeho filmy, ale tento ma pobavil podobne ako tie ostatné. Smiala som sa, pozerala aj premýšľala. Navyše som z neho mala veľmi dobrú náladu. Potešili aj prvky absurdity, dokonca veľmi. Bolo to proste skvelé :-)(18.2.2013)

  • dr.horrible
    ****

    Dosť možno najdivnejší Allen,ktorý z dobrej polovice absolútne nefunguje,ale z tej druhej je to super komédia.Ženské postavy potešia,byť sú poväčšine zle napísané a rozbor nechám radšej na druhých.Chcem iba znovu vidieť Alessandru Mastronardi http://www.imdb.com/media/rm1586014720/nm1616937(28.12.2012)

  • Matty
    **

    Průhledná, vyprávěním jen chabě opodstatněná snaha protlačit do filmu maximum záběrů malebných římských uliček a turisticky atraktivních lokací – pokud už je tematizován italský způsob života, pak bez nadhledu, perspektivou člověka nekriticky nadšeného vším italským (jídlem, operou, památkami i jazykem, který spadá mezi pár aspektů činících sledování snímku snesitelnějším). Minimum vtipů, nad kterými je třeba přemýšlet (i nad těmi nemnoha lepšími hláškami, které si Allen nechal pro sebe, je lepší moc nedumat) – častěji někomu něco „legračně“ spadne nebo je s někým přistižen in flagranti a úplně nejčastěji, tj. po většinu filmu, se prostě nic směšného neděje. Rezignace na složitěji vystavěné vyprávění – povídky kromě města a tématu lásky nic nespojuje, nijak se neprolínají, vzhledem k jejich různorodé míře fantastična by více smyslu dávalo, kdyby jedna následovala po ukončení předchozí. Nestydatý sexismus v zacházení s ženskými postavami – plastičtější hrdinky (Greta Gerwig, Judy Davis) dostaly výrazně méně prostoru než náruživá Anna, povrchní Monica a prostinká Milly, pro které představuje intimní sblížení s nedávno poznaným mužem stejně přirozenou náplň dne jako ranní hygiena. Ohrané zápletky i sdělovaná moudra – pakliže budete dost shovívaví, abyste přijali, že nám Allen filmem sděluje něco jiného než „navštívil jsem Řím a bylo mi tam krásně“. Přebytek allenovských neurotiků, nejspíš ve snaze ušetřit čas vymýšlením nových charakterů – tři roztěkané mužské postavy jsou na jeden film příliš. Výsledek? Nejslabší komedie Woodyho Allena (a to jsem viděl i Co je nového, kotě?). 50%(19.7.2012)

  • ajuska
    ****

    Je to skoro stejná jistota jako že po zimě přijde jaro - každý rok pošle Woody Allen do kin nový film. A já ho zase s radostí konzumuju. Tentokrát jsem teda ovlivněná tím, že se odehrává v Římě, který jsem si loni na dovolené zamilovala, a Woody parádně využívá ty úžasné památky a úzké uličky, ale ani samotný scénář není špatný. Má v sobě pořád dost toho allenovského, leccos pobaví a nechybí ani pár zajímavých námětů - jak se rychle rodí a zase zaniká bulvární sláva a sprchová verze Komediantů. Jen bohužel ty příběhy společně moc nefungují, některé mě moc nebavily, jiné by zase potřebovaly víc prostoru a prakticky tam chybí nějaká souvislost, takže se film po shlédnutí nejspíš docela rychle vytratí z hlavy. Nicméně jako fanynka Allena zklamaná nejsem a těším se, co nám pošle příští rok z Kodaně.(28.7.2012)

  • Flakotaso
    **

    Pár dobrých allenovských vtípků (nejvíc mě dostala hláška "Monica...even the name is hot!" a nebo ta o Slečně Julii), ale jinak je to těžce průměrný, ve druhé polovině až podprůměrný pokus o...o co vlastně? Oslavit Řím a předvést brutálně staré klišé o tom, kolik "malých" příběhů skrývá velké město? Neschopnost Allena ukázat cokoliv typicky italského, aniž by se snížil k otřepaným klišé o tomto národu (už jenom to, že "žhavou" Italku hraje Španělka - prostě proto, že vyhovuje Allenovým představám o žhavé Italce) mě překvapila víc než dost. Dobře, oddechovka nepotřebuje průlomové myšlenky, měla by však držet pohromadě a fungovat, což se tady, na rozdíl od Barcelony a Paříže, rozhodně nepovedlo.(19.2.2014)

  • - Woody Allen se tímto snímkem vrátil po 6 letech na filmové plátno. Naposledy si zahrál roli ve svém filmu Sólokapr (2006). (žvanimírek)

  • - Natáčanie filmu prebiehalo na viacerých miestach v talianskej metropole Rím, ako napríklad Piazza della Repubblica, Via Pietro de Coubertin 30, Piazza Mattei 6, Piazza del Popolo, Via delle Tre Pile 30 alebo Piazza Venezia. (dyfur)

  • - Původně se film měl v originále jmenovat The Bop Decameron. Pracovní název byl pak The Wrong Picture. (žvanimírek)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace