poster

Perfect Days

  • Česko

    Perfect Days - I ženy mají své dny

  • slovenský

    Perfect Days

  • anglický

    Perfect Days

Komedie / Romantický

Česko, 2011, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Foox
    ***

    Jaká škoda, že Alice Nellis nakonec nemohla natočit ty Lidice... "Bohužel" se vrhla do klasických romanticko-komediálních vod, ve kterých Chýlková přímo září, určitě by jsi opět zasloužila více hlavních rolí. Vedlejší postavy jedou tak půl napůl a v neposlední řadě Ondřej Sokol kterému občas chybí malinký krůček k přehrávání, ale pořád skvěle odhaduje kam až si může dovolit zajít. Ději sice nijak moc neškodí předvídavost, ale spíše zkrácený a odfláknutý závěr. Nejvíce rušivým elementem stejně zůstává nesmyslné vecpání amerických tradic, nejspíš snaha tvůrců uspět i v zahraničí.(4.11.2011)

  • Tosim
    **

    Vysvětlím vám rozdíl mezi knedlíky a noky. Nejde ani o mainstream, ani o PP, smál jsem se a bavil (i těmi přesahy, které tam skutečně jsou) relativně dlouho a relativně dost, až do onoho osudného českého filmového momentu, kdy má divák v podstatě z ryzí komedie v mžiku přešaltrovat do "dramatu," buď to neodhadnou tvůrci, nebo ti diváci, každopádně je to únavné, když se u dost dojemné scény vysypání popela bez rozmýšlení blbě smějou. Ten vážný dějový zvrat není sice tak moc na nic, jako u Jiřího Vejdělka, ale stejně tam nemusel být. Že mě Alice Nellis někdy takhle zklame jsem fakt nečekal. 50%. ZNÁŠ TO. VŽDYCKY JE TO AŽ POTOM.(11.11.2011)

  • Gimp
    ***

    Hezky (přiblble) je vyjádřen ten tak často nesdílený pocit osamění.(11.11.2011)

  • kingik
    **

    Nellisovsky stylově stylizovaný obraz čtyřicátnice, která má (možná) to nejlepší teprve před sebou. Erice, mediálně uznávané vlasové stylistce, neúprosně tikají její biologické hodiny. S nemožnými dárky (od své matky) sice už nic nenadělá, je s nimi taktně smířena, její probuzené mateřské pudy se však nechtějí smířit s tím, že by je nevyslyšela. Vlastně jí do role matky nic nechybí. Ale ano, chybí jí chlap. Potenciálních dárců spermatu je relativně dost, jen nesáhnout vedle. Pyj, kterému povolí kohoutek s nektarem, nesmí klesnout pod úroveň Ko(ko)tka, dlouho to utajovaného syna její švagrové. A švagrová se zase nesmí domáknout, že se její syn valí v posteli se svojí tetou. Samozřejmě se jedná o nezávislý, těžce femine film, v němž sice hned neodhalíte jeho divadelní původ, ovšem bezpečně identifikujete, že takových filmů, byla v minulosti kina za našimi hranicemi plná. Alice Nellis zaspala dobu, respektive pokusila se zaplnit to, po čem naši režiséři moc často nesahají. Irena Pavlásková jí přeposlala zkušenou Ivanu Chýlkovou, která zastupovala vzorek úspěšných, perspektivních a vitálních čtyřicátnic, které se v rizikovém věku necítí na dítě vůbec staré, v zájmu věci si troufnou i na mladé zajíčky, rozvod s manželem až tak moc neřeší, hlavní je, že když selže všechno, je zde její homo kamarád, který ochotně nastaví rameno, když ne řiť. Ano, v takovém nezávislém filmu, kde product placement představuje debilní rádio Frekvence 1, nesmí chybět hodný gay, následován protivnou matkou a dalšími, velmi příznačnými postavami. Vše rozdělené do kapitol, jež jsou označené významnými daty. A divákovi to nepřináší moc velký zážitek. Vlastně ani nebylo moc scén, které by působily věrohodně. Přece jen touha po mateřství se určitě neřeší touhou vycákat z každého chlapa v okruhu pěti set metrů nektar. Takhle to fakt nefunguje. Podle Nellis je úplně normální takhle k tomu přistupovat. Ještě že měla k dispozici herce, kteří to uhráli. Neměla k dispozici dobrého zvukaře. Hudební podkres vždy přehlušil mluvené slovo, nemíním odezírat ze rtů. Přímo hrozný byl hudební soundtrack. Příště raději bez hudby. Těžko říct, jakým směrem měl film fungovat. Nefungoval v komické rovině, nevedl si dobře ani ve vztahové linii. V podstatě se jen tak plácal, až nebyl ničím zajímavý a výrazný. Ani výkon Chýlkové nebyl nijak extra. 40%(2.5.2016)

  • venus
    ***

    Když já jsem to té Ivance s Kotkem fakt nežrala. Chemie tam nefungovala a nedalo se s touhle ústřední dvojkou vůbec souznit.(8.12.2013)

  • - Byt Eriky Oskarové (Ivana Chýlková) byl postaven pouze pro potřeby natáčení v nejvyšším patře jedné pražské továrny kvůli výhledu. (=woody=)

  • - Výraznou rekvizitou filmu je kniha o Leni Riefenstahl a díky ní se mluví i o jejím filmu Triumf vůle (1935). (NinadeL)

  • - Ivana Chýlková sa stretla so Zuzanou Bydžovskou už vo filme Gympl (2007). (Johnny.ARN)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace