poster

Štvanec

  • USA

    Vehicle 19

Thriller

USA, 2013, 82 min

Kamera:

Miles Goodall

Producenti:

Peter Safran

Střih:

Megan Gill
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    ***

    Fešácký Pavlík osmdesát minut řídí v JARu Pomalu a rozvážně rodinný minivan a furt s někým telefonuje. Na první pohled pošušňání pro funoušky Telefonní rakve, co jsou schopni nenudit se ani v celodenní frontě na vystavení pasu. Tohle má však paradoxně vcelku překvapivý drajv, a to nejen proto, že Pavlík sem tam přejede nějakého ohyzdného, loupeživého Zula. Neukousl jsem si nudou jediný nehet, ani jsem si otráveně netrhal chlupy z nosu a dokonce jsem ani nemusel dělat kuličky z toho, co jsem našel pod nimi a cvrnkat je po obýváku. A tak stará neřvala, že měním vzor na koberci a já se vcelku bavil.(12.4.2013)

  • Morholt
    ***

    Walker za celou dobu skoro nevyleze z auta a v některých chvílích se chová jak úplnej debil. A to i na béčko. Jenomže marná sláva, ono se tam pořád něco děje a zvolená stopáž prakticky nedá člověku vydechnout. Místy to působí jako videohra, kdy sbíráte body za zdemolovaný padouchy a uražený dveře. Nemyslet a bavit se. 60%(12.4.2013)

  • Chrustyn
    **

    Filmy "uzavřené" v malém prostoru se těší značné oblibě u diváků, kteří očekávají napětí bez okázalých efektů, ale takový film nutně potřebuje tvůrce s citem pro režii a schopností vyprávět příběh s omezeným prostorem i počtem aktérů. Dewil však toto absolutně postrádá a ve své prvotině dokazuje, že dveře Hollywoodu mu zůstanou zavřené. Snímek, který režíruje a navíc si sám napsal se v 99% odehrává v uzavřeném prostoru rodinného vozu, ve kterém se ocitá Paul Walker a zjišťuje, že auto, které si vypůjčil je až překvapivě středem pozornosti. Film nefunguje v prakticky žádném směru, ve kterém by měl správný thriller fungovat. Napětí prakticky nulové, herecky slabé, (troufám si tvrdit, že tentokrát za to Walker nemůže) scénáristicky hloupé a bez nápadu a chování postav se nedá nazvat žádným myslitelným nebo slušným výrazem. Je to film, který nemá co nabídnout a neohřál by se ani ani televizních obrazovkách. Pokud prahnete po něčem podobném, doporučuji výbornou "Telefonní budku" nebo slušný "Pohřben zaživa". Tohle je amatérská slátanina.(26.5.2013)

  • Kryton
    **

    Dejte do auta kameru a neustále s ní snímejte vše uvnitř. Pak si s autem projeďte celý Johannesburgh. Pokud vás to přestane bavit, tak si vezměte spolucestujícího. Pokud se i nadále nudíte, tak zkuste naštvat místní policii, ať si krapet procvičí zbraně. Walker chce překročit osudovou roli z Rychle a zběsile opravdu moc. Tak si chtěl natočit něco ve stylu loňské pecky Drive. Raději by měl zůstat u vytuněné káry a super kočky po boku, protože minivan a ošklivá černoška nejsou cool a neutáhnou celý film. Hodnocení OST: zív,zív,zív...jaký film, takový soundtrack...ani jsem si nezjistil, že tam nějaký byl.(11.6.2013)

  • SeBig
    ***

    Walker zase za volantem. Chválím styl natočení filmu, protože to celkem zaujalo. Majstrštich ale nečekejte..(17.4.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace