Reklama

Reklama

Štvanec

Trailer 1

VOD (1)

Nedávno propuštěný muž chce začít nový život, a proto se rozhodne odjet co nejdál to půjde. Při jeho smůle v autě z půjčovny najde klíčové důkazy, které by mohly osvědčit místní policii z korupce. Nepoctiví policisté z policejního sboru chtějí ovšem tyto důkazy zničit. (Intersonic)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (89)

Radiq 

všechny recenze uživatele

Tak jako dalo se to, píšu znuděným písmem. Né že by to byla nějaká extra umaštěná odpadní roura, ale nemělo to ten správnej drajv. Paul Walker je sice sympatickej tahoun, kterej ve filmech dycky byl ten dobrej článek, což koneckonců platí i tady, ale ten minimalistickej styl, jako že se to všechno odehrává jen v autě (který ani nevidíme), byl podle mě mínusem. Sice to tím bylo originální, ale z hlediska akce se to moc nepovedlo. I při těch automobilovejch honičkách se mi zdálo, že všichni jezděj jen na půl plynu. Při konečných titulcích si poslechneme Die Antwoord, ale je to jedna z jejich méně známejch písní. A takovej je i ten film - mohl to být pořádnej odvaz, ale byl to jenom takovej obvaz... ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Paul Walker dokazuje, že to vie nie len Rýchlo a Zbesilo, ale aj Pomaly a Pokojne. Vo výsledku je Vehicle 19 však len obyčajný „wannabe snímok“, ktorý by chcel silou mocou dokázať, že vie vo filme po celý čas pracovať len s jedným uzavretým priestorom ako je to teraz v móde. Rozdiel je však ten, že zatiaľ čo napríklad taký Phone Booth s Farrellom (dej v tel. búdke) alebo Buried s Reynoldsom (dej v rakvy) a ďalšie podobné snímky si dané zameranie na jednu lokáciu vedeli obhájiť, pri Vehicle 19 je to len obyčajná hra na efekt, kde umiestnenie celého filmu do jedného auta v rámci deja postráda zmysel a postupne na seba len zbytočne upozorňuje a nabaľuje plno nelogickostí. Celý dej je na silu prispôsobený tomu, aby sa Paul Walker nepohol z auta a je jedno, či to bije do očí alebo nie (používanie „triezveho“ mozgu tu prím nehrá). Odhliadnuc od tohto faktu je film natočený zručne, očividne sa jedná o nízkorozpočtový snímok, takže je tu len zhruba jedna automobilová naháňačka a na nejakú výraznejšiu akciu v podstate nedôjde, ale na druhej strane nebadať ani žiadnu amatérčinu. Nejako zvlášť neurazí, ale je to len taká štandardná rutina zasadená do jedného auta v „pútavej filmárskej lokácii“ v Juhoafrickej republike, bez výrazného napätia, s béčkovým (čítaj nerozumným) príbehom a dohromady tak dvoma hercami. Zachraňuje to len triezvo zvolená stopáž, ani nie 70 minút po odpočítaní úvodných a záverečných tituliek, ktorá celkom svižne odsýpa a nestihne výrazne nudiť. A keď už nič iné, tak si aspoň Walker precvičil vodičské schopnosti, predtým než vymení rodinný van za poriadny športiak a dofrčí na plátna kín vo Fast & Furious 6. CELKOVO: 2* ()

Reklama

netahlo 

všechny recenze uživatele

Nekdo tady psal, ze je to "amaterska slatanina". To sedi do puntiku. (Mu)kunda Dewil by se na filmovani mel vysrat a jit radsi prodavat do MacDonalda. Ale on ma patrne pocit, ze je umelec a to je potom konec. Takhle ve sve roli bezradneho Walkera jsem jeste nevidel. Nechapu jak mohl na tenhle dementni scenar kyvnout. Korunu tomu divackemu utrpeni nasadil snad nejhorsi dabing, co jsem kdy slysel! ()

Kryton 

všechny recenze uživatele

Dejte do auta kameru a neustále s ní snímejte vše uvnitř. Pak si s autem projeďte celý Johannesburgh. Pokud vás to přestane bavit, tak si vezměte spolucestujícího. Pokud se i nadále nudíte, tak zkuste naštvat místní policii, ať si krapet procvičí zbraně. Walker chce překročit osudovou roli z Rychle a zběsile opravdu moc. Tak si chtěl natočit něco ve stylu loňské pecky Drive. Raději by měl zůstat u vytuněné káry a super kočky po boku, protože minivan a ošklivá černoška nejsou cool a neutáhnou celý film. Hodnocení OST: zív,zív,zív...jaký film, takový soundtrack...ani jsem si nezjistil, že tam nějaký byl. ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Filmy "uzavřené" v malém prostoru se těší značné oblibě u diváků, kteří očekávají napětí bez okázalých efektů, ale takový film nutně potřebuje tvůrce s citem pro režii a schopností vyprávět příběh s omezeným prostorem i počtem aktérů. Dewil však toto absolutně postrádá a ve své prvotině dokazuje, že dveře Hollywoodu mu zůstanou zavřené. Snímek, který režíruje a navíc si sám napsal se v 99% odehrává v uzavřeném prostoru rodinného vozu, ve kterém se ocitá Paul Walker a zjišťuje, že auto, které si vypůjčil je až překvapivě středem pozornosti. Film nefunguje v prakticky žádném směru, ve kterém by měl správný thriller fungovat. Napětí prakticky nulové, herecky slabé, (troufám si tvrdit, že tentokrát za to Walker nemůže) scénáristicky hloupé a bez nápadu a chování postav se nedá nazvat žádným myslitelným nebo slušným výrazem. Je to film, který nemá co nabídnout a neohřál by se ani ani televizních obrazovkách. Pokud prahnete po něčem podobném, doporučuji výbornou "Telefonní budku" nebo slušný "Pohřben zaživa". Tohle je amatérská slátanina. ()

Galerie (128)

Zajímavosti (9)

  • Viac ako tri štvrtiny záberov filmu bolo natočených priamo z auta, ktoré Michael Woods (Paul Walker) šoféruje. (GAZ789)
  • Na zápěstí Paula Walkera (Woods) lze spatřit vytetované jméno jeho dcery Meadow. (kellne)

Reklama

Reklama