Reklama

Reklama

Přežijí jen milenci

  • Velká Británie Only Lovers Left Alive (více)
Trailer 2

VOD (1)

Adam - talentovaný hudebník ve stylu 60. let, žije v ponurém Detroitu. Zoufalý z toho, kam ten svět spěje, čím dál častěji přemýšlí o sebevraždě. V teplém Tangeru žije jeho tajemná, stylová přítelkyně Eva, co miluje poezii a ráda večeří s Christopherem Marlowem. Adamu i Evě je více než tisíc let. Před několika staletími, se dohodli, že kvůli čerstvé krvi nebudou zabíjet lidi a dobývat krev budou v nemocnici. Není to tak dávno, co se rozhodli žít odděleně. Moc dlouho jim to ale nevydrželo a Eva už vystupuje z letadla v Detroitu. Oba cítí, že se má stát něco nebezpečného. Brzy přijíždí do města i mladší sestra Evy - nekontrolovatelný šílený upír, který neumí ovládat své emoce. Ve městě začínají podivná úmrtí a tak musí Adam i Eva uprchnout do Alžírska. Problémy teprve začaly a vypadá to, že konec světa přeci jenom nastane a smrt není daleko... Smrt? Není příliš brzy? (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Diskuze

Wez

Wez (hodnocení, recenze)

strašná pičovina s totálně antilidskou a odpornou TS v hlavní roli-ten osoba je totálně na poblití

na příspěvěk reagoval mm13

Igy007

Igy007 (hodnocení, recenze)

Viděla jsem a nevím, jak hodnotit. Má to určitou atmosféru, ale ta nestačí úplně ten film utáhnout sama o sobě. Horor to není, na love story tam je málo emocí, drama to taky není, protože tam o prd jde. Příběh o upírovi, který nechce kousat lidi a o jeho pohlavně těžko určitelné upíří přítelkyni. Takže za tu atmosféru a několik vtipných momentů .... tři hezké hvězdy cca ? 

hirnlego

hirnlego (hodnocení, recenze)

ColorkaX

"Nechápu to vysoké hodnocení."

"Každý má nějaký názor na film a holt ne vše se musí dotyčnému líbit . To je otázka vkusu."

 

Tak ještěže se to vysvětlilo.

Bonus: "Je to můj názor a plně si za ním stojím a líbit se ti samozřejmě nemusí." To se nikdy neomrzí.

na příspěvěk reagoval ColorkaX

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Adam Bernau

Asi tak, pro každého to nebude. Dokážu v klidu pochopit ,že se to někomu líbit nebude a nebudu ho za to obviňovat ,že je to jeho chyba, to opravdu nedělám.  Není to horor a krminálka také ne. Ano moc zvratů tam není,ale přesto film má něco do sebe. A to něco se mě líbilo.  A pozorný divák si všímá,že nic není stejné jak se zdá. Aby jsi pochopil tu poslední větu tak je potřeba to vidět . 

Např. u tohoto filmu jsem to ,,něco´´ postrádala.

Adam Bernau

Adam Bernau (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Chtěl jsem si filmy, které uvedeš, postavit vedle Only lovers left alive, ale Pesrobarvce bohužel neznám. Nicméně dík za tip, umělecké lesbické porno si nesmím nechat ujít.

na příspěvěk reagoval ColorkaX

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Bluntman

Nemyslím si, že bych měla nesmyslná očekávání . Ani nutně horor to být nemusel,aby se mi to líbilo i když je poslední dobou vyhledávám, tak neznamená, že mě uspokojí jen tento žánr. Asi je fakt ,že mě tento styl jak to bylo natočené celé prostě nezaujalo. Alespoň budu do budoucnosti vědět ,že Jarmusche si dávat jen tak nebudu. :)

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Ne, netvrdil jsem, že když se někomu nezamlouvá film, je chyba vždy na straně diváka/divačky. Tvrdil jsem a tvrdím, že pokud se někomu nezamlouvá film, přičemž měl/a nesmyslná očekávání a ty jsou důvodem zklamání/nelibosti snímku, chyba je u diváka/divačky. Pokud chci žánrový film (horor) s jasným vyprávěním, které bude mít konvenční závěr a nebudou chybět zvraty, nebudu koukat na Jarmusche.

Pokud si přečteš, o čem to je, a ještě odvíjíš očekávání od pofidérní kolonky žánr, tak se těmi databázemi holt řídíš. 

na příspěvěk reagoval ColorkaX

Lamprea

Lamprea (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Bluntman to shrnul celkem fajn, řekl bych. Kdyby jsi do toho filmu šla s tím, že jdeš na novýho Jarmusche, a že to bude asi hodně jiný než většina současný světový produkce, a ne s očekáváním hororu, plnýho napětí a zvratů bylo by to možná trochu jinak ;) Ale nikdy neni pozdě, zrovna tenhle Jarmusch, mě na první shlédnutí taky moc neoslnil, a teď u toho umírám blahem .)))

Mr.KarlAdler

Mr.KarlAdler (hodnocení, recenze)

ColorkaX

"Mohla jsem vidět pro mě hodnotnější film, který by mi třeba něco dal". To si v tom ale prostě sama něco hledáš. A jak dokola opakuje Bluntman - není chyba filmu/autora, že tě to nebaví. Filmy (a nejenom filmy) se přece hodnotěj podle jinejch kriterií než jenom subjektivní pocity každýho jednoho z nás. Jarmusch je prostě minimalista. Každej točí jinak.

na příspěvěk reagoval ColorkaX

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Bluntman

Takže když se někomu nelíbí film, tak je vždy chyba na jeho straně ? Ahaá, tak to jsem nevěděla . Předpokládám, že tobě se líbí každý film, tudíž s tímto nemáš problém. Opravdu s tím nesouhlasím co jsi napsal. Ale je to tvůj názor.

Jinak se žádnými databázemi neřídím jen si přečtu zhruba o čem to je a zda by mě to mohlo zaujmout, případně mi to něco mohlo sdělit ,pomoct si uvědomit apod. věci.

Je to můj názor a plně si za ním stojím a líbit se ti samozřejmě nemusí.

na příspěvěk reagoval Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Nikoliv, to není otázka vkusu, ale nesmyslných nároků, které ten člověk má, přičemž je vytýká filmu a ne sobě. Není chyba snímku, že se někdo řídí žánrovými kategoriemi na databázích, ale toho uživatele/uživatelky. Není chyba filmu, že nechce primárně odvyprávět příběh, který by obsahoval zvraty, ve kterém by šlo o zakončení apod., ale člověka, který něco takového očekává. Ona někdy chyba není na straně díl, ale u příjemce/příjemkyně, jako v tomto případě. Zvlášť pokud má tak silácké řeči, jako "kdyby ho nenatočili (sic!) tak se nic nestane". 

na příspěvěk reagoval ColorkaX, Martin741

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Mr.KarlAdler

Tak buď film tě něčím zaujme, osloví něco ti dá, řekne nebo prostě nic z toho. A pro mě to bylo to nic . Kdyby ho nenatočili tak se nic nestane. Pro mě to byla jen ztráta času . Mohla jsem vidět pro mě hodnotnější film, který by mi třeba něco dal.

na příspěvěk reagoval Mr.KarlAdler

Mr.KarlAdler

Mr.KarlAdler (hodnocení, recenze)

ColorkaX

líbit se ti to nemusí, vkus má každej jinej. ale hodnocením a posuzováním věcí jen na základě dojmů baví/nebaví můžeš podle mě lhát sama sobě dost spolehlivě.

na příspěvěk reagoval ColorkaX

Adam Bernau

Adam Bernau (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Vyber si: buď  "...jen proto, že" nebo "..., jen protože". Nic mezi tím. Jinak s tebou souhlasím: Only lovrers left alive není horror a hodnotit bys měla pouze podle sebe. (Ostatně nemyslím, že by po tobě někdo chtěl něco jiného.) Které umělecké filmy máš ráda?

na příspěvěk reagoval ColorkaX

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Bluntman

Mám ráda všechny různé žánry i umělecké filmy,ale toto se naprosto minulo účinkem. Každý má nějaký názor na film a holt ne vše se musí dotyčnému líbit . To je otázka vkusu. Pro mě se tam absolutně nic nedělo a byla to jen utahaná dlouhá nuda nic víc. Ani mě nezajímal konec,protože nebylo co končit ,když se tam nic nedělo. Prostě a jednoduše tento film se mi nelíbil a vůbec mě ničím neoslovil . A přece ho nebudu hodnotit nadprůměrně jen, protože tady na csfd to má červenou barvu,to bych lhala sama sobě a to já nedělám.

na příspěvěk reagoval Adam Bernau, Adam Bernau, Mr.KarlAdler, Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

ColorkaX

Někdy to není chyba na straně filmu, ale toho, kdo se na něj dívá. Není dobrý nápad řídit se žánrovými kategorizacemi na databázích... a dívat se na film nezávislého režiséra a nárokovat si už tak směšné konvence (zvraty, "děj", "napětí" apod.).

na příspěvěk reagoval ColorkaX

ColorkaX

ColorkaX (hodnocení, recenze)

Toto a horor ? Tak to leda ve snu. Film bez děje,napětí a bez zvratů . Nechápu to vysoké hodnocení.  Je to dlouhá nuda. Opravdu na co tak dlouhá stopáž? Akorát to byla ztráta času.

na příspěvěk reagoval Lamprea, hirnlego, Martin741

Příspěvek byl smazán administrátorem.

Příspěvek byl smazán administrátorem.

Arnien

Arnien (hodnocení, recenze)

mm13

Díky, teď jsem sem chtěla napsat, že mi z H.C.E. odpověděli toto: "Vydání titulu Přežijí jen milenci na DVD plánujeme na listopad 2014". To je za moooc dlouho! Ale lepší, než kdyby to nevyšlo vůbec.

na příspěvěk reagoval mm13

Arnien

Arnien (hodnocení, recenze)

Kurniiik, tak kdy už to oficiálně vyjde? Celý léto čekám na přesný datum a nikde nic. :D Druhá polovina prázdnin už je za námi!

na příspěvěk reagoval mm13

eldina

eldina (hodnocení, recenze)

Martin741

:)))))))) píšem, že som sa bála nechať si film na druhý deň/ radšej by som šla o 17 h ako o 19:30/..:)
a dobre som urobila, druhý deň to možno ani nepustili, pre "záujem" divákov :)
film je skvelý, ako píšem, druhý x som videla v kine a ešte silnejší zážitok

Související novinky

Jim Jarmusch zahájí Cannes

Jim Jarmusch zahájí Cannes

12.04.2019

Nová zombie komedie Jima Jarmusche The Dead Don’t Die 14. května slavnostně zahájí letošní filmový festival v Cannes. Snímek si zde tak odbude svoji světovou premiéru podobně jako Jarmuschovy… (více)

PF 2014

PF 2014

01.01.2014

Zima dlouhá, léto krátké, Vánoce bez sněhu a v sedmi stupních. Ale uznejme, že na výborné filmy byl rok 2013 štědrý. Rivalové, Gravitace, Star Trek: Do temnoty, V zajetí démonů, Zmizení, druzí Thor a… (více)

Jim Jarmusch a upíří romance... Cože?

Jim Jarmusch a upíří romance... Cože?

31.01.2012

Pokud jste nevěřili, že se konec světa opravdu blíží, tahle zpráva to definitivně potvrzuje. Král nezávislého filmu se po několika letech vrací za kameru a natočí... upíří romanci kříženou s… (více)

Reklama

Reklama