• Ilicka
    ****

    Předchůdce Superstar show všeho druhu, včetně kruté střihové sekvence vystoupení do rytmu Olivera Twista.(31.5.2015)

  • nascendi
    ***

    Pri sledovaní tohto dvojfilmu som musel najprv "prežiť" jeho prvú časť Kdyby ty muziky nebyly. Na otázku položenú v názve mám jednoduchú odpoveď: Nič by sa nestalo, pretože dychovku, džez a operu pre život nepotrebujem. V tejto časti samozrejme poteší jedno z prvých stretnutí s Janom Ostrčilom a Vladimírom Pucholtom. Konkurs je už inou kávou. Vynikajúca, autentická atmosféra 60. rokov, mikropríbehy adeptiek na kariéru v showbusinesse i zapamätateľné vystúpenia 19-ročnej Věry Křesadlovej a iba 16-ročnej Yvonny Přenosilovej. Prostredie Semaforu s jeho hercami a spevákmi je takou čerešničkou na dorte.(17.2.2012)

  • Radko
    *****

    Ak porovnám pesničky (melódie aj slová), ktoré si vyberali účastníci konkurzu ako svoje profilové s dnešnými superstarovskými, len sa utvrdzujem v presvedčení, že atmosféra 60. rokov bola neprekonateľne zaujímavejšia a odviazanejšia ako to, čím žijú mladí ľudia dnes. Napriek rozdielnosti režimov. Rovnako to platí aj o účesoch a oblečení. Tú hanblivú snahu po nespútanej odvalenosti dnes už nevidieť, dnes je každý nímand automaticky hviezdou a tak to aj dopadá. Pre mňa jeden z najlepších Formanov (popri Čiernom Petrovi, Láskach jednej plavovlásky a Taking off).(13.12.2009)

  • Mertax
    ***

    Mastné, upocené. Ale Suchý se Šlitrem byli šviháci, o tom žádná!(14.4.2009)

  • Radek99
    ****

    Britští tvůrci Pop Idolu (předobrazu Česko Slovenské Superstar) by měli proplatit Miloši Formanovi a pánům kolem divadla Semafor autorské poplatky, ten koncept s prvky reality show totiž již na začátku 60. let vymysleli naprosto dokonale. Charisma Jiřího Suchého a krystalizující autorské metoda Miloše Formana daly tomuto polodokumentárnímu filmu ještě něco navíc...(5.2.2012)

  • - Věra Křesadlová zaujala Jiřího Suchého s Jiřím Šlitrem natolik, že ji skutečně do souboru přijali a nakonec v něm zůstala dvacet šest let. (JoranProvenzano)

  • - Věru Křesadlovou pozval na natáčení filmu po návštěvě koncertu její kapely Crystal sám režisér Miloš Forman, se kterým nakonec byli třicet pět let manželé. (JoranProvenzano)

  • - Druhá povídka Konkurs byla natočena v autentických prostorách divadla Semafor na 16 mm film. Zdroj: Český hraný film 1961-1970, NFA 2004. (NFA.cz)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace