Reklama

Reklama

The Encounter

všechny plakáty
Trailer

Obsahy(1)

Uprostřed noční bouřky nachází pět cizinců útočiště v opuštěné restauraci. Arogantní podnikatel (Steve Borden), osamělá svobodná žena (Jaci Velazquez), pár na pokraji rozvodu, a mladá uprchlice. Majitel jim však slouží nejen chlebem. Tento geniální hostitel (Bruce Marchiano) zná všechna jejich tajemství a má odpovědi na všechny problémy - stačí mu věřit. Je to zázračné setkání, které všechny přítomné poznamená. (KrestanFilms)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (47)

Avathar odpad!

všechny recenze uživatele

„SME V DOBRÝCH RUKÁCH!“ My ass! Odpad jak omšové víno! Áno, nápad je to zaujímavý – niekoľko cudzincov (z ktorých každý má nejaký ten problém) sa stretne v malej reštaurácii a výčapný nie je nikto iný ako sám Ježiš Kristus osobne. Úlet? No, myslím že z toho mohla vzniknúť prinajmenšom zaujímavá alegória, film plný myšlienok a podnetov k uvažovaniu. A aký je výsledok? Hnusná, sektárska propagandistická sračka. Ako sorry, ale márne pátram po filme, ktorý ma dokázal tak nasrať ako tento. Odhliadnuc od príšerných hercov a spôsobu natočenia – ideologicky sa jedná o tak odporný brainwashing, že mi skoro privodil mrtvicu. Ježiš je tu len odporná, nesympatická figúra, z ktorej sa sype jedna dogmatická poučka za druhou. Pod pláštikom akejsi rádoby múdrosti vyslovuje veci ako z príručiek Strážnej veže. S dementným úsmevom na perách priznáva že vraždil ženy a deti, pretože to proste zapadalo do jeho „plánu.“ Manipuluje s ostatnými. Snaží sa im vsugerovať, že im necháva slobodnú vôľu, pritom jasne hovorí vety typu: „Nemôžete si vziať priateľa, ktorého roky milujete, pretože on vo mňa neverí. A len tak medzi nami, čo je viac: moja láska alebo jeho?“ či „Len ak vo mňa uveríte, budete spasení. Dám vám všetko, len ma požiadajte. Musíte otvoriť svoje srdce, inak vás čaká utrpenie naveky vekov.“ Zastrašuje. Vyžíva sa v utrpení iných. Cielene v ľuďoch potláča ich vlastnú individualitu, mení ich na stádo tupých ovcí bez názoru, bez vlastného pohľadu na život, bez toho čo ich robí ľuďmi. Ľudský život pre neho nič neznamená, pretože je to „len príprava na ten skutočný život po smrti.“ Nedáva ľuďom možnosť ovládať ho, prijať zodpovednosť za samých seba. Buď on, alebo zatratenie. Buď čierna alebo biela. Nič medzi tým. Bodka. Vysloví že pod každým hriechom sa ukrýva silná pýcha, pritom ňou sám disponuje až až. Neexistuje tu žiadna myšlienka, len súhrn naučených gýčovitých fráz, neexistuje tu možnosť polemiky ani nesúhlasu. V tomto filme je Ježiš Kristus narcistický, fašistický a manipulatívny sociopat, ktorý sa neštíti aj tých najodpornejších praktík, len aby ho ľudia nasledovali. Ak teda Ježiško naozaj existuje a toto je jeho reálny predobraz tak pánboh... ehm, teda Satan s nami. Fundamentalistickí katolíci však budú isto spokojní až-až, určite si zasoplia niekoľko kartónov vreckoviek____Čím to, že zo všetkých postáv mi pripadal najsympatickejší práve ten najväčší „hriešnik?“ Asi preto, že mal argumenty, vlastný názor a aspoň štipku zdravého rozumu, oproti tým ostatným dementom. A preto že nakoniec zvolil menšie zlo a odišiel radšej so Satanom. Takže ospravedlňte ma... idem si na cestu do pekla zabaliť čisté trenky a vziať niečo pekné na čítanie. ()

fantassia 

všechny recenze uživatele

Tak takhle opravdu ne. Je to sice hezký pokus vylíčit nějaké věci typicky evangelickým způsobem,ale přemýšlejícímu divákovi okamžitě dojde, že tam něco není v pořádku. Tenhhle film může být tak leda pro děti jako pohádka, ale potom později tomu už nevěří, svým způsobem je to medvědí služba. Reformované církve zdůrazňují, že konečnou autoritou je pro ně evangelium a pak to takhle dopadá, Písmo si může každý vysvětlit jinak a pak tito autoři slibují jakési nedohledné nebe nad námi a to je pro inteligentního člověka nepřijatelné. Prezentují světu nějaké své představy o Bohu, které jsou naopak odrazující. Jsou různé mentality, lidé říkají, že smrt je přirozená, no to je jiné téma, ale v naší mentalitě je toho mrtvého rychle zabalit , pohřbít a pak už o tom nemluvit, jiné kultury zase s nebožtíkem provádějí různé obřady a cítí smrt ještě jako smrt, ale to je mysterium nedá se vysvětlit ani banalizovat. Biologicky se buňky, které se obnovovaly přestanou obnovovat, medicína jen konstatuje smrt, ani filozofie to nedokáže vysvětlit, platonská filozofie řekne člověk patří do světa idejí nechá tady tělo vznese se na nebesa, ale to už dneska nikdo nevezme. Neomarxisté se tím zabývali ale se smrtí si nevěděli rady, Složenicyn si tuhle otázku položil v Soustroví Gulag, kde všechny lidi v táborech týrají a vedle toho popsal oddělení rakoviny, kde se o ně starají, ale umírají všichni at se o ně někdo hezky stará nebo s utrpením. Odpověď může být jen theologická. Starý Zákon nedává vysvětlení žádné, všichni jdou do šeolu.V Izajášovi 5:14 se píše, že šeol je ‚prostorný a bezmezně rozevřel ústa‘.Všichni tam jdou, ale je tam příslib, to je typické pro starý zákon, že není nic definitivní, duše spravedlivých jsou v rukou Božích, to je příslib starozákonní, je to přechod.V katolické nauce se ten přechod jmenuje očistec,který patří k smrti, protože je to přechod k něčemu novému. Na některých obrazech očistce je vidět jak se tam ty duše škvaří, ale ani tomu už dneska nikdo nevěří, hlavní námitka proti tomu je představivost, všechny věci se vysvětlují symbolicky a tragedie dnešního člověka, je brát symboly doslovně a to není možné. Tridentský koncil říká, že duše spravedlivého dostává v okamžiku smrti ještě trest, který ho očišťuje od jeho hříchů a nedostatků a modlitby věřících mohou přispět duším, které jsou v tomto stavu očišťování. Tedy tam se nemluví o místě, ale o stavu. Smrt je tedy transitus, přechod, ten přechod je bolestný, ale očistný. Očistec viděli všichni svatí, kteří měli mystické zážitky. Co se týká otázky pekla, je to předně mysterium, jsou o něm zmínky ve všech mytologiích i náboženstvích, v evangeliu je hlavní zmínka u Matouše v 25. kapitole 41 "Potom řekne těm po levici...." Michelangelo v Sixtinské kapli znázornil peklo na obraze posledního soudu, které je velmi výrazné, je poměrně taky jen částečné a samozřejmě symbolické vyjadřující postoj člověka, který vidí, že je zlo a musí se potrestat, ale starší vyobrazení ukazují spíše na to původní starozákonní, šeol a všichni jsou tam dole a Kristus jim podává ruku, obraz vyjadřující, že není ani jeden, kdo by si zasloužil tam nebýt, s výjimkou těch, kteří přijmou Kristovu ruku a kdo ji nepřijme, tam je jen červená skvrna, to neví nikdo, to je tajemství, mysterium. To je jiný obraz, který vyjadřuje jediné, kdo přijme tu ruku a kdo ne, kolik jich je tam, nevíme.Vyjadřuje, že lidský život nemá smysl, pokud tě Kristus z něho nevytáhne. No tak když se necháme spasit a Pán nás z toho pekla vytáhne tak kam to přijdeme do nebe? To je zase obrazné, evangelium má výraz věčný život. Tady jsou zase různé představy, že je to strašně dlouhý čas, filozofové si to zase představovali tak, že čas je tam, kde je pohyb, kde není pohyb, tam je věčnost. Je to tedy věčnost, ale je to ještě život? U primitivních národů je ta představa cyklická, bůh Chronos. Bible starozákonní nemluví hned o věčnosti, ale o čase, který každý dostal, aby něco vykonal,člověk dostal svůj čas, Země dostala svůj čas, proroci dostali svůj čas, Izrael dostal svůj čas a je tam psáno, že všechny časy jsou v rukách Božích a v Novém Zákoně, Kristus dostal čas, On, který je věčný, vstoupil do lidského času na 33 let, co se s tím časem stalo? Ten Jeho čas se stal věčným. Jeho narození je věčné, Jeho život je věčný, nic se neztratilo. Všechno, co je s Ním se vrátí a co ne, to jde kamsi do šeolu, i ta chvilka na pouti, to setkání s přítelem, s lidmi, se kterými jsme žili, věčný návrat všeho dobrého a věčný zánik všeho zlého.Olivier Clément píše věčnost není čas, věčnost není místo, věčnost je život a život je setkání. To je zase jen symbolické.Pak vidíme morálku laickou, kolik lidí se už obětovalo za stát a za mír a za všechno, kolik vojáků zemřelo a přitom jsou ty státy stále bestiální a je to horší a horší a co už bylo obětí, vidíme, že v tomhle světě není spravedlnost a všechna náboženství stojí na tom, že nakonec bude spravedlnost a přece lidi do toho posmrtného života nespěchají s výjimkou světců, proč? No tohle je můj život na co mám chtít nějaký jiný život, tady ten domek mi stačí, na co nějaký palác na nebesích kdesi :-D Lepší? Co je lepší? Žijeme v slzavém údolí, ale já ještě plaču dobře, nechte mě tady v klidu tlít. Všechna náboženství člověk přijímá jako něco z nouze. Kdo se obětuje, stokrát víc dostane, no to říkají budhisté taky a mohamedání taky a křesťanství tady nemá nic nového, je to všechno stejné, jen s jedním rozdílem, Kristus nevstoupil na nebesa, ale vrátil se zpátky a vstal z mrtvých, neslibuje nebe někde kdesi nad oblaky, ale vrátí ti lidský život proměněný,ne nějaký jiný někde jinde, ale ten tvůj vlastní, který žiješ, tedy jediná podstatná nauka, která odlišuje křesťanství od jiných, je nauka o vzkříšení. Tak to předkládá Pavel 1 Kor 15,19 () (méně) (více)

Reklama

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Když vám zmaterializovaný Chesus Gonzáles naservíruje v hostinci U Zprasení na rozjezd svěcené Mojito bez rumu a máty, nemůžete se jako vypatlaná, beznázorová loutka dočkat, co bude k večeři. Na jídelním lístku jsou pro hladovějící, nesvéprávné gurmány připraveny: Vývar z aureoly s celestýnskými hostiemi, Vypečené katolické dogma s bezduchou omáčkou, Křesťanský blud v trojobalu nadívaný iracionální pohádkou, Restovaný katechisticky blábol hustě posypaný zkreslenou realitou, Šťouchaný církevní výplach s demagogickým salátem a jako dezert Palačinky s manipulativní, sakrální šlehačkou. To vše naservírováno s vřelým až prdelním úsměvem samozvaného Mesiáše, co hraje rád šachy s mentálně postiženými chudáky. A pokud mu to všechno sežerete, máte jisté, že jednou můžete stát po kolena v mlze a čumět do blba, zatímco my ostatní budeme v klidu tlít s pocitem, že jsme neutopili životní radosti s obojkem na krku v omezujícím balastu černoprdelnických teroristů. Zkuste se někdy opravdu dobře podívat, co jíte, kudlanky pomatené!! Komedie roku!!! ()

Black-star 

všechny recenze uživatele

Film který mi vyrazil dech a přivedl k mnoha otázkám. Vždy jsem k filmovým zpracováním evangelia a vůbec postavy Ježíše dosti skeptická. Ale tohle se mi líbilo. Skutečně je vysvětlena podstata křesťanství a toho proč je Ježíš důležitou osobou pro každého člověka. Přivede vás k mnoha otázkám. Líbilo se mi i zasazení do příběhu a celkový průběh jednotlivých rozhovorů a částí příběhu. Nakonec i samotné vyústění. Rozhodně doporučuji shlédnout, tento film za to skutečně stojí. A věřte že vás nenechá klidnými. ()

yakoob 

všechny recenze uživatele

Poslední dobou vidím stále zajímavější filmy, kterým dávám plný počet hvězd...Když se kouknete na tento, tak hned ze začátku na vás dýchne TV zpracování...Pak to ale nabralo takovou, jak to říct, LOST-seriálovou atmosféru...Krásný příklad dokonalé dramaturgie...Zírám, co všechno jde vymyslet v oneroom prostředí...A příběh? Pokud se vám osoba Ježíše Krista nidky nevryla do paměti, nebo ji nemůžete snést či snad nechápete, co to vlastně na tom Ježíšovi ti křesťané vidí, tak tento film vám zaručeně dá, na dnešní dobu, srozumitelnou odpověď, proč je Ježíš tak důležitý nejen pro křesťany, ale i pro každého člověka... ()

Reklama

Reklama