Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dr.horrible
    ****

    Zločiny a poklesky. Nicholas Jarecki po nepodarených Informátoroch vykazuje citeľné zlepšenie, hlavne čo sa scenára týka.Veľmi inteligentne napísané a na US pomery až prekvapivo málo vysvetlovania. Martinézova hudba tomu dodáva úžasne moderný feeling; Gere sa snaží ako o život, Roth klasicky vynikajúci, rovnako ako Sarandonová aj na minimálnom priestore, ale Brit Marling aj tak prehráva všetkých naokolo.Opäť. 75%. World is cold(1.6.2013)

  • verbal
    ****

    Modelka Ryčrd je celkem v hajzlu. Doma má zlou starou, jeho dvacetiletá pichna si začíná pěkně vyskakovat, převzdělaná dceruška se ho snaží poslat do kopru a k tomu všemu se mu kapku rozhasilo multimiliónové portfólio. V takové situaci nezbývá nic jiného, než se snažit všechny ty díry nějak ucpat, i když se vám zrovna dvakrát nechce. Jasný důkaz toho, že je li solidní scénář, nedokáže ho ani moc zprasit nějaký bezvýznamný Polák, který navíc do hlavní role obsadí fešáckou figurínu s obličejovou obrnou.(12.11.2012)

  • Pedestrian
    ***

    Roger Ebert zařadil Arbitrage mezi nejlepší filmy roku a František Fuka tomu dal 100 %. Roger Ebert je už ale starý pán a František Fuka už také není nejmladší. Takže bych to viděl na nostalgické vzpomínání, protože tyhle filmy se v 90. letech točily jako na běžícím páse. Každopádně je fajn, když člověk může zase po čase fandit nějakýmu hajzlovi.(21.3.2013)

  • Caszidy
    ****

    Pro mne osobně jsou Smrtelné lži nesmírně příjemným překvapením. V podstatě "no name" režisér, jenž si i sám napsal scénář natočil působivé drama lehce motivované nedávnou finanční (hypoteční) krizí v USA. Tvůrce Jarecki se prostřednictvím Smrtelných lží trefuje do všech těch finančních žraloků a můžete si být jisti, že střílí zatraceně "ostrými"! Nejvíce mi utkvěla v paměti asi scéna ze závěru filmu, kdy konkurenční finančník Mayfield, jenž po dlouhém kličkování nakonec přeci jen koupil millerovu společnost, na otázku svého poradce, zda nevidí na neověřitelných 400 milionech něco zvláštního odpověděl: "nevidím tady nic špatného." Ano, přesně takhle nás podobní Millerové a Mayfieldové dostali tam kde jsme. Zžíravě nepříjemný a zároveň chladnokrevně pravdivý je ve filmu i kontrast millerovy schopnosti ze všeho se vylhat a neschopnost systému a zapšklého detektiva Bryera využívajícího i zakázaných prostředků, dostat sebestředného magnáta věřícího pouze ve vlastní neomylnost, ze sedla. Paradoxem je, že ačkoliv je Miller chamtivý egoista, při sledování jeho počínání máte stále nutkání tak nějak mu fandit.(4.4.2013)

  • Davies182
    ****

    Každý chce být bohatý, mocný a slavný, ne? Ne. Kolikrát jsem jen za poslední měsíce slyšel větu, že se movití lidé s tučnými výplatnicemi mají ve skutečnosti hůře, než střední vrstva? There´s something about that, I guess! A že to byl jen film? Nenechte se vysmát.(12.5.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace