Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ivishka
    **

    Po dlouhé filmové odmlce je pro mě Posel velkým zklamáním. Nejen, že bych nejraději celého posla přejmenovala na kozla, ale zklamala jsem se v obsazení jako takovém. Matěje Hádka mám vcelku ráda, ale o něco více mám raději jeho mladšího bratra Kryštofa. Nelíbí se mi, když občas někdo přehrává rozhořčení a podobně. Jakkoliv by mohli tvůrci tvrdit, že film zapadá do kategorie psychologický, tak mě se to nějak nezdá. Muž, který se celou dobu chová jako dítě a utíká před svými problémy by se sebou měl začít něco dělat. Konec jako vystřižený z nějakého amerického dramatu, kde k smíchu chybí třeba ještě záběr na obličej herce... Za mě velmi špatný průměr. P.S. Začíná být pravidlem, že čím více se na film těším, tak je to hloupost.(20.4.2014)

  • Slarque
    **

    Nedospělý sebestředný hajzl je bohužel jedinou výraznou postavou celého filmu. Musíme s ním vydržet celou hodinu a půl. Nezmění ho pocit viny, vlastní vážná nehoda, ani láska (připustíme-li, že si prostě jen nechtěl zasouložit), a minimálně od poloviny jsem mu přál něco takového, jako přišlo v pointě. To je jediné plus scénáře, že k tomuto happy-endu došlo opět právě vinou jeho sebestřednosti. Jako divák jsem se nudil a jako cyklista jsem nechápavě kroutil hlavou. Promarněná šance.(5.8.2014)

  • Hwaelos
    **

    Umělecká suvénnost reprezentovaná schopností vyprávět nezcela banální příběh (samo o sobě jev v české kotlině nevídaný), či sdělit něco důležitého o člověku, se z jeho filmů vytrácí. Námět o přerostlém děcku v podobě třicátníka je sice aktuální, ale jeho ztvárnění se rozpadá do sledu více či méně povedených scén, plných toporných replik vyslovovaných topornými ne-herci. Jediné, co nadále stojí za pozornost, je kamera. - - - Viděno v předpremiéře na LFŠ. Podle režisérových slov se ale možná snímek ještě přestříhá, tak uvidíme.(29.7.2012)

  • liborek_
    ***

    Je to taková docela sympatická brněnská miniatura, která má sice blíže do televize než do biografu, ale na plátně se úplně neztratila a celkem příjemně překvapila. Příběh není nijak originální a ani onen jakýsi morální podtext diváka neprofackuje svou silou, přesto Posel dokáže zaujmout svou přirozeností a velmi dobrými hereckými výkony (především Hádek a reduťáčtí Vyorálek s Mikulkovou) - což jsou poměrně výjimky v současném českém filmu, který se vyznačuje hlavně křečovitostí. Třicetiletý Petr je veskrze záporná postava, prototyp inteligentního idiota až gaunera, který neustále prchá před důsledky vlastního jednání a který není schopen myslet na nic jiného než na sebe, sex a své kolo. Od toho se rozvíjí klasické vztahové peripetie a také (ve světovém měřítku již trochu ohraný) vozíčkářský minipříběh s předvídatelným rozuzlením. Znovu ale musím vyzdvihnout přirozenost, s jakou Michálek režíruje ne úplně dokonalý a sytý Epsteinův scénář *. Výsledek není ani trochu blbý, nevkusný a prázdný - přestože jde asi o nejslabší Michálkův film. Jako oddechovka je to ale opravdu sympatický film (o nesympatických mužských postavách). __*) Marek Epstein je snad nejpřeceňovanější scénárista současnosti.(21.10.2012)

  • Lima
    **

    Taková.......brněnská variace na Goddardova ´U konce s dechem´. Přitom nejslabší Michálkův film, ale samotný Michálek za to nemůže. Filmařsky a herecky to ani zdaleka nedrhne, ale ten příběh je strašně prázdný, stejně jako jeho hlavní postava.(24.7.2012)

  • - Herci zvládli akční scény až na malé výjimky sami. (morgos)

  • - Film nemohl sehnat žádné studio, které by film natočilo. Nakonec se ho ujalo brněnské studio České televize. (morgos)

  • - Vladimír Michálek se částečně inspiroval filmem U konce s dechem (1959). (JoranProvenzano)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace