Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tommassi3
    ****

    "Tak po třicítce je každá černej Petr !!" - "A jak ty to můžeš vědět, když si ho už deset let honíš sám ??" ;)(28.3.2014)

  • Sandiego
    ***

    Vladimír Michálek se snažil scénář Marka Epsteina dostat do kin po několik let. Nakonec jedinou finanční podporu našel u České televize a ta až následně poté, co snímek vznikl, rozhodla o jeho kinodistribuci. Je třeba brát v potaz, že film vznikl v obdobných podmínkách jako televizní filmy, které nás ustavičně straší v neděli večer. Posel získává body za to, že televizní původ dokáže zakrýt dynamickým sestřihem a výraznou Štrbovou kamerou, potěší i způsob, jakým dokáže na plátně zvěčnit genius loci moravské metropole. Film má hlavně v první polovině drive a je na hony vzdálen svým televizním bratříčkům. Nadále však zůstává komorním dramatem, jež je spíše studií jednoho charakteru, než aby vytvářel skutečnou dějovou linku. Pojítkem scén jsou nakonec jen klasické milostné peripetie, jež psychologické aspekty poněkud banalizují. Ve výsledku film nevyniká žádnými velkými ambicemi, jde jen o nepříliš soustředěné odkrývání narušené morálky jednoho člověka, které na plátně skutečně nevyznívá tak jak na obrazovce v soukromém prostředí. Michálek schválně před projekcí v Puppu zdůrazňoval, že jde jen o "televizní, televizní, televizní film". Zatímco mohl být na obrazovce událostí, v kinech je odsouzen spíše k nezájmu. Mě však příběh i tak oslovil, se zájmem jsem ho sledoval od začátku do konce a i když byl v leččems nedotažený a banální, neiritoval mě. Konec byl možná až příliš jednoduchým řešením, ale film také mohl zabřednout do hrozícího sentimentu. Po herecké stránce Matěj Hádek předvedl sympaticky dvojznačný výkon, pro mě však exceloval především velmi zajímavý Jiří Vyorálek. Hůře dopadlo obsazení brněnských hereček, hlavně Gabriela Mikulková působila někdy trochu křečovitě a nepřesvědčivě. Michálek tedy dlouhá očekávání zcela nenaplnil, je otázkou kdy konečně dostane příležitost pro plnohodotný comeback (co je s dlouhodobě připravovanými projekty Salon Gruber, Vlci a psi či Město ptáků?). Epsteinovo jméno naopak začíná trpět inflací a i když jeho scénáře jsou poctivé a divácky vděčné, trpí absencí jakéhokoliv přesahu či větší hloubky a nedají se ani nazývat autorskými výpověďmi. Buď svoji reputaci v září napraví velmi slibně vypadajícím thrillerem Ve stínu, nad nímž strávil několik let usilovné práce, nebo nedávno ještě slibný talent potopí prokletí ze strany kritiky.(5.7.2012)

  • Checht

    Film ze světa, kde se k sobě všichni chovají hnusně a neexistují zámky na kolo - jaký má význam?(5.7.2012)

  • triatlet
    **

    Amatérsky natočené (scéna s dřevorubcem je jako z nepovedené komedie) rádobydrama. Paralelní scéna s "výletem" na biku a s blbnutím na vozíku ve skateparku dokresluje patrně snahu o "umělecké" působení...(16.7.2016)

  • Hwaelos
    **

    Umělecká suvénnost reprezentovaná schopností vyprávět nezcela banální příběh (samo o sobě jev v české kotlině nevídaný), či sdělit něco důležitého o člověku, se z jeho filmů vytrácí. Námět o přerostlém děcku v podobě třicátníka je sice aktuální, ale jeho ztvárnění se rozpadá do sledu více či méně povedených scén, plných toporných replik vyslovovaných topornými ne-herci. Jediné, co nadále stojí za pozornost, je kamera. - - - Viděno v předpremiéře na LFŠ. Podle režisérových slov se ale možná snímek ještě přestříhá, tak uvidíme.(29.7.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace