poster

Z popelnice do lednice? (festivalový název)

  • Česko

    Chuť odpadu

    (festivalový název)
  • Česko

    Ochutnejte odpad

    (festivalový název)
  • Německo

    Frisch auf den Müll - Die globale Lebensmittelverschwendung

  • Německo

    Taste the Waste

  • anglický

    Taste the Waste

  • Slovensko

    Čerstvé, ale v kontajneri

  • Slovensko

    Ochutnajte odpad

    (festivalový název)
  • Slovensko

    Z koša do chladničky

    (festivalový název)

Dokumentární

Německo, 2010, 88 min (SE: 55 min)

Režie:

Valentin Thurn

Scénář:

Valentin Thurn

Producenti:

Ewa Borowski
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Madsbender
    ****

    Dokument, ktorý je výborný v tom, že nielen situáciu zaznamenáva pre diváka a poukazuje na bludný kruh systematickej produkcie a konzumnej spoločnosti, ale predstavuje aj nejedno riešenie a východisko, ako z tejto situácie von. Smutná realita ilustrovaná mnohými príkladmi je vyvážená možnosťami zmeny a názornými ukážkami, že to niekde už skutočne funguje a je len na nás, či iba flegmaticky prijmeme fakty, alebo s tým aj niečo urobíme. 85%(23.4.2014)

  • milancecil
    *****

    247. Společnost přežívající na bludech se ve výsledku chová obludně, normalizace daleko za hranicemi normálnosti, rajče, jablko, brambor, okurka a další výpěstky, pro něž odchylka ve zbarvení, velikosti či tvaru mimo rozpětí uznatelného standardu znamená okamžité vyřazení a likvidaci, ukázka naprosto scestného chování, plýtvání v rozsahu, který už ani nelze označit omylem nebo velkou chybou, ale jen těžkým zločinem, patologický stav ve světě hladu a bídy, opravdu velmi, velmi silný dokument, kam nás dovedlo odtržení od přirozené produkce vlastních potravin, drobného pěstování a chovu, kdy vše je pečlivě účelně zužitkováno a nikdy nic nekončí jako nepotřebný odpad.(19.1.2015)

  • Marek1991
    *****

    Tento dokument vám na konkrétnych príkladoch ukáže plytvanie potravinami, rozoberie dôvody, čo to spôsobuje a ukáže aj malé príklady snahy to zmeniť a dá posolstvá pre ľudí. Patrí k tým, ktoré by mali ľudia vidieť, aby zmenili svoje myslenie. Hodnotím veľmi pozitívne. Je to síce len taký úvod do témy, no veľmi dobrý.(3.4.2013)

  • Wiikii
    ****

    Když produkt vypadá dobře, tak se dobře prodává, pokud má chybu na kráse či je moc malý ba naopak moc velký šup s ním do odpadu, hladovějící nehladovějící, nemáš peníze, nemáš nárok. A pokud máš málo, tak jez málo. .. Prodej určuje "kvalitu" produktu. Proto středně velké brambory jsou ty jediné na trhu, protože se nejvíce prodávají a cherry rajčata vytlačují normální rajčata, protože je zákazník má raději. .. Tento systém má své výhody, můžete zajít do obchodu a koupit na co máte chuť, vždy čerstvé a hezké, ale co to všechno obnáší? Mít na stole vždy krásné a čerstvé jídlo ? Někdy až překvapivé věci. .... HODNOCENÍ: 80% (4*)(2.8.2015)

  • Pajky3
    ****

    Zajímavej dokument, ve kterém mě více zajímaly části, které ukazují plýtvání s potravinami. Oproti tomu části, které ukazují chudobu v Africe mě nezajímají. Všeobecně plýtvání s potravinami mě neskutečně vytáčí a tohle vyhazování prostě nedovedu pochopit.(15.6.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace